Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Po uszczelnieniu pompy wtrysk wyższe obroty silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Po uszczelnieniu pompy wtrysk wyższe obroty silnika

leci z pompy dalej!!!
Autor Wiadomość
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

  Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 07:42   [R400] Po uszczelnieniu pompy wtrysk wyższe obroty silnika
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

witam
wczoraj uszczelniali mi pompę wtryskową, wszystko fajnie tylko trzyma teraz 1000obr zamiast 900 :neutral:
po chwili obroty spadają same do 900, dodam gazu to znowu na 1000obr się zatrzymują i znowu spadają
co może być przyczyną? za duża dawka paliwa?
z rana odpala rewelacyjnie, aż za dobrze bo mało co silnika nie wyrwie :wink:
lepiej się zbiera teraz podczas jazdy[/b]
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Paź 14, 2011 09:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 07:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 08:01   

a jaką Ci ustawili? wiesz może?
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 08:12   

dawka coś około 5 ale nie był pewny, podejrzewam że to nie on to ustawiał więc nie wie do końca
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 09:09   

no bo wydawać by się mogło, że nastawnik jest za bardzo pchnięty - ale nie było by 5 tylko 15 :P miał by dużo za dużo, i po jakimś czasie by przepalał i spadało by do 900, ogólnie i tak by za dużo zostało ale to przez złe ustawienie nastawnika?!

a jak pracuje na wolnych obrotach? słychać cykliczne dławienie? bo przy za dużej dawce powinno się to objawiać w ten sposób
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 09:17   

no jakby trochę się dławił, podejrzewam że dawka jest grubo na plusie
mechanik wziął mi auto i miał zmniejszyć dawkę
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 11:31   

Szoso mówiłeś mi, że miał Ci przy okazji czyścić nastawnik dawki paliwa, więc może tylko kwestia dobrego ustawienia po czyszczeniu- ja bym na Twoim miejscu podjechał i sprawę załatwił tam gdzie to robili :ok:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 11:34   

już jest ok, zmniejszył trochę dawkę i obroty spadają do 900
sprawdzę tylko spalanie czy się nie zwiększyło po tej całej naprawie
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 14, 2011 09:21   

up
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 14, 2011 09:27   

auto drugi raz trafiło do mechanika, leciało tym zaworem zaznaczonym na zdjęciu i dalej leci, mimo iż uszczelki nowe :/
co robić?
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Paź 19, 2011 09:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Paź 15, 2011 13:54   

Reklamować :taa:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 15:42   

reklamowane to już było i dalej to samo, ciurkiem nie leci
tak myślę czy by nie uszczelnić tego np. tym http://allegro.pl/loctite...1863916775.html
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 16:52   

szoso, Gdzie to tobie dokładnie cieknie :?: Bo na foto nic nie jest zaznaczone :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 18:04   

jest zaznaczone ale słabo, ten czarny przewód co wychodzi z pompy
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 21:13   

ahh teraz widzę :wink: Ale to jest tylko waz gumowy. ja bym opaskę założył na to i tyle.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 07:40   

Remi55 napisał/a:
Ale to jest tylko waz gumowy

jaki wąż gumowy? w tym miejscu? :głupek2:
to jest przewód elektryczny z kostką, słabo się znasz na tych pompach jak przewodu elektrycznego od paliwowego nie odróżniasz :wink:
pompa ma dwie kostki przecież, jedna od nastawnika taka okrągła a druga od tego zaworu dawki paliwa (tak to nazwał mechanik), taka mniejsza
na rysunku zaznaczyłem 2 oringi, pompa jest inna ale ten zawór jest podobny i w tym samym miejscu
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 12:09   

szoso, słabo się znam :sad: . Vp37 to ja widziałem dwa razy na oczy :mrgreen: Ahh no to teraz kumam, dal byś lepsze foto to bym widział. Na tym górnym foto wygląda jak waz gumowy. Z tym dolnym foto to teraz jasne o co chodzi. :razz: Ja bym to wykręcił zmienił O-Ringi jeszcze raz i od zewnątrz jakaś masa uszczelniająca pociągną. Możliwe ze to miejsce przy wyciągną się jakoś wyrobiło i o-ringi nie dociskają. Innej możliwości wycieku nie ma w tym miejscu.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 12:15   

te oringi były już 2 razy wymieniane, może by dać jakieś grubsze plus masa uszczelniająca od zewnątrz
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 15:54   

szoso, Tak ja bym zrobił na twoim miejscu :wink: Nic złego się nie stanie w najgorszym wpadko będzie dalej ciekło. A te O-Ringi jak wyciągali drugi raz to były cale czy gdzieś może uszczerbane :?: Albo się przy wkładaniu im jakoś przesunęły i nie jest szczelnie :wink:

Odkręć i zaglądnij do środka :wink: To kurcze nie jest żadne "rocket sience" :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 16:07   

sam tam nie zamierzam grzebać :wink:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 16:10   

szoso, Czemu :wink: Jak wy się wyszczy tej pompy boicie :mrgreen: Nie wypadnie tam tysiące śrubek i łożysk :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Gaśnie po uszczelnieniu pompy wtryskowej
Lukasik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Lis 01, 2011 10:41
Jugol
Brak nowych postów [R400] Obroty silnika
ericson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Gru 09, 2008 00:04
truten23
Brak nowych postów [R400] Wtrysk sterujący a odpalanie
imus23 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Pon Gru 05, 2011 07:36
Alexi
Brak nowych postów [R400] Po jeździe w korku rosną obroty silnika
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Lis 01, 2008 20:35
azor77
Brak nowych postów [r416] nagłe wyższe spalanie
Dawid400 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Sty 04, 2014 21:29
Dawid400



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink