Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Instalacja lpg
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Instalacja lpg
Autor Wiadomość
eluniaj 



Dołączyła: 17 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lip 29, 2010 10:15   [R75] Instalacja lpg
Typ: v6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Mam pytanie do posiadaczy R75 2,0 z instalacja lpg. Ile Wasze Roverki palą gazu w mieście a ile w trasie? Przymierzam się do kupna takiego i zainstalowania lpg, stąd moje pytanie i z góry dziękuję za odpowiedzi!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lis 24, 2010 21:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 29, 2010 10:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pajda 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 311
Skąd: Jarocin



Wysłany: Czw Lip 29, 2010 10:43   

U mnie w MG ZTT (2,5 V6 190 km)
trasa:
minimalnie - 11.5
Średnia- 12-13
Max- ok 14

Miasta ok 13-14 w górę, wszystko zależy od 'MIASTA' i od tego jak ciężką nogę posiadasz...


Ponad to mam pytanie jakie Reduktory posiadacie ? ja mam zavolli zeta s do 180 km i jest na styk. Aczkolwiek byłem u różnych gazowników i polecaja włozyć drugi albo wymienić na wiekszy np KME GOLD (do 350km) lub Silver (do 270km). Wtryski Raill'a naleza do sredniej polki wiec narazie ich nie bede wymienial, niech pracuja ;p

Jakies rady co robic?
 
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Lip 29, 2010 12:22   

eluniaj napisał/a:
Ile Wasze Roverki palą gazu w mieście a ile w trasie?


Powinien palić ok. 15-20% więcej LPG niż benzyny

pajda napisał/a:
Jakies rady co robic?


Dołożyć drugi Zavoli. A jak chcesz wymieniać na jeden to polecam Magic III.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
llygas 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 296
Skąd: Zamość/Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Lip 30, 2010 07:41   

U mnie w 2,5 V6 pali średnio 15l /100km.
Tylko ze mam automat i wolno nie jezdze.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
eluniaj 



Dołączyła: 17 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Sie 01, 2010 09:54   

Tylko 2 osoby mają instalację? Szkoda... Ale dziękuję bardzo tym dwóm osobom za odpowiedź.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Sie 01, 2010 10:28   

eluniaj,
1. Koledzy wyżej podali spalanie silnika 2,5 V6 :wink:
2. Temat o spalaniu http://forum.roverki.eu/v...p=447166#447166
3. Na przyszłość http://forum.roverki.eu/v...p=493181#493181
 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Nie Sie 01, 2010 10:49   

pajda napisał/a:
KME GOLD (do 350km) lub Silver (do 270km). Wtryski Raill'a naleza do sredniej polki wiec narazie ich nie bede wymienial, niech pracuja ;p

Setup nie za bogaty. Wydajność podzespołów na granicy. KME w żadnym wypadku nie obsłuży takich mocy. Co najwyżej połowę. Dużo lepszy będzie Magic III.
 
 
 
eluniaj 



Dołączyła: 17 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Sie 01, 2010 12:31   

Znam temat o spalaniu, ale tam jest w wiekszosci o CDT, a nie o benzyniakach, a tym bardziej o lpg. Stad moje pytanie w oddzielnym temacie
 
 
pajda 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 311
Skąd: Jarocin



Wysłany: Nie Sie 01, 2010 13:18   

_papa_, mi właśnie powiedziano, że Magic jest średni.... o taki Ci chodzi
http://allegro.pl/item115..._do_350_km.html ?
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 01, 2010 13:24   

ja mam 2.5KV6 z automatem, spalanie gazu (stag4 + magicjet):
trasa - bardzo dynamiczna, 130-160km/h + dużo wyprzedzania - 12-13l
miasta - jeżdżąc normalnie nie wychodzimy poza 14l ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Aragorn 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 378
Skąd: Wałbrzych

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 01, 2010 21:08   

eluniaj napisał/a:
Tylko 2 osoby mają instalację? Szkoda...

wypowiadanie się w banalnym temacie chyba nie jest obowiązkiem? może i nie było tematu o tym ile dokładnie pali R75 gazu ale wątki o tym ile BP były a każda instalacja czy to w Roverze czy w innym aucie poprawnie ustawiona zużywa 15-25% więcej gazu niż paliwa.
_________________
Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis :-)
 
 
 
eluniaj 



Dołączyła: 17 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Sie 01, 2010 21:17   

No nie ma obowiązku, więc tym bardziej nie wiem po co Ty odpisujesz:/ Rzeczywiście bardzo wiele do tego tematu wniosłeś... Zbieram opinie bo mam różne z tym doświadczenia.
Równie dobrze inne wątki można uznać ze bezsensowne, bo przecież jak samochód jest prawidłowo ustawiony, to nic się nie będzie działo... O spalaniu benzyny też nie wiem po co pisaliście, przecież ile pali, można przeczytać w danych producenta...

No nieważne. Dziękuję tym, którzy odpisali merytorycznie. Mam jeszcze jedno pytanie. Możecie polecić jakiś warsztat w okolicy Warszawy, który założy dobry gaz i ładnie ustawi? Odp proszę na pw, co by nie denerwować innych użytkowników.
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Sie 01, 2010 21:34   

jak ktos ma listwe riala czy valtek 1 lub 3 ohm to spalanie 30% wiecej niz na pb...w przypadku chociazby MagicJetow zjezdzamy do 20%...moge to potwierdzic...na valteku 3 ohm palil mi w lato 11 do 12 a teraz na mj wiecej niz 10 nie spali...

PS bardzo sie ciesze, ze te smocze silniki 2,5 KV6 pala tylko 15 l :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Sie 01, 2010 21:58   

Aragorn napisał/a:
wypowiadanie się w banalnym temacie chyba nie jest obowiązkiem?
Ta uwaga była zbędna. Oczywiście obowiązku takiego nikt nie ma, więc lepiej w ogóle powstrzymać się od pisania w tym przypadku.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 02, 2010 06:05   

pajda napisał/a:
_papa_, mi właśnie powiedziano, że Magic jest średni.... o taki Ci chodzi
http://allegro.pl/item115..._do_350_km.html ?

Za pewnie powiedział ci o tym pan co zajmuje się instalacjami LPG.....

Tak o taki właśnie. Ja nie chcę nikomu ubliżać, ani umniejszać ale fachowców od gazu to nas jak na lekarstwo. Reszta nadaje się tylko do wyciągania pieniędzy od ludzi. Jak nie chcesz stracić na LPG to lepiej się zapytaj tu na forum niż później masz żałować.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sie 02, 2010 09:08   

eluniaj napisał/a:
Możecie polecić jakiś warsztat w okolicy Warszawy, który założy dobry gaz i ładnie ustawi? Odp proszę na pw, co by nie denerwować innych użytkowników.

Dawniej, dobry był MiMAR w węgrowie, jednak coś się pozmieniało i troche kiszą instalki, więc tam się nie wybieraj..
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 02, 2010 13:39   

eluniaj napisał/a:
Możecie polecić jakiś warsztat w okolicy Warszawy, który założy dobry gaz i ładnie ustawi? Odp proszę na pw, co by nie denerwować innych użytkowników.


Ja bym polecił
http://www.customgarage.com.pl/kontakt.html
 
 
 
pajda 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 311
Skąd: Jarocin



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 16:19   

_papa_, co do tego Magic'a III to jest to wersja do 250 km i po dodaniu króćca obsługuję moc do 350km, to jak zakaładać ? z czy bez tego króćca ?? (kosztuje 2.5 zł) . Warsztaty wybierałem z pomocą ludzi z forum lpg.pl. W jednym facet proponował instalacje na wtryskach keihin'a + mocny reduktor. A w drugim wymienić sam reeduktor, chociaż trzyma ciśnienie przy dodawaniu gazu. Teraz i tak muszę podjechać do gazownika bo czasami komp (4gas) wyłącza mi 6 cylinder i pali na benzynie. (wyskakuje blad, brak czasu wtrysku i gaz nie jest podawany). Mi sie wydaje, ze może to być odłączony kabel od wtryskiwacza lub komp jest uszkodzony.
Instalacja to
komp 4gas
wtryski raila
Reduktor zavoli zeta s (do 180km)

co zmienić, żeby minimalny (aczkolwiek wyczuwalny ) spadek mocy wyeliminować ?
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 17:03   

Magic III jest ok. Co prawda te 350KM to trochę bajka ale silniki do ok. 200-220KM obrobi z palcem w d... . Na początku poszła nieco trefna parta gdzie ponoć zastosowano niewłaściwą substancję smarującą i potrafił się zawieszać tłoczek i dla tego wielu wyrobiło se niepochlebną opinię na jego temat.

KME goldy i silvery odpuść sobie - szkoda czasu na zabawę z nimi

Jeśli masz zamiar wymienić na Magica to proponuję założyć dwa króćce. Masz silnik V6 i o wiele lepiej jest rozprowadzić przewody gazowe do wtryskiwaczy. Dodatkowo warto zainwestować w dwa (dla każdego rzędu oddzielny) filtry fazy lotnej. Pochlebne opinie zbierają filtry FL-02


A wtryski to osoba historia. Te co masz aktualnie to niestety ale zbyt żywotne nie są a i z szybkością mają problemy. Ja bym wymienił na co najmniej MJ. A jak masz zasobny portfel to hana lub najdroższy (ale i najlepszy) matrix.
 
 
tomaj1989 



Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 3
Skąd: Swarzędz



Wysłany: Pon Gru 26, 2011 13:20   Wentylator chłodnicy a LPG

Witam jestem tu nowy. Ale mam taką sprawę, kupiłem Rover'a 75 1.8 2000r z półtora roczną instalacją gazową. Jakiś czas było ok bez żadnych problemów tylko lać i jechać. A teraz coś nawaliło, przestał działać mi wentylator chłodnicy i przy tym nie przełącza się na gaz. Czy to ma jakieś powiązanie ze sobą, wystarczy jak wymienię wentylator chłodnicy i wszystko wróci do porządku i normalnie będzie się przełączać na gaz? Proszę o pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Instalacja LPG
zimek-1985 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Lip 27, 2018 15:50
cyborg
Brak nowych postów [R75] Instalacja HHO w CDT
Spider1801 Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Cze 13, 2012 21:59
kris-tofer
Brak nowych postów [R75] Instalacja HHO
Piotrasek Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Mar 24, 2012 09:52
kmisiowy
Brak nowych postów [R75]Instalacja wtryskiwaczy lpg
columbus73 Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Lip 05, 2017 15:28
tomi24lbn
Brak nowych postów [R75/ZT] Instalacja tempomatu od 0.
j0zek Rover serii 75, MG ZT 65 Czw Lut 04, 2016 11:51
j0zek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink