Piszę z takim tematem,chcę zaciemnić wszystkie szyby tylko,że nie w Roverze,ale to bez znaczenia raczej.Trochę już na ten temat zasięgam informacji i jeżeli możecie się ze mną nimi podzielić to będę wdzięczny.Chodzi min.o jakiego typu szyby,zalety,wady, i wszystko co z tym związane.
Dzięki.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 19, 2012 21:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale to wszystko kwestia gustu... przepisy mowia jasno , kazda z tylu mozesz na beton zrobic, ale przednia i boczne przednie nie moga byc oklejone, tzn w TEORII moga, ale przepuszczalnosc musi byc 70%, czyli jak sa fabrycznie barwione to juz nic nie nakleisz
w praktyce, przyciemnialem szyby , bo sie auto tak nei grzalo w srodku, nikt nei zagladal , i mi sie tak bardziej podobalo, ale mialem najjasniejsza z mozliwych folii...
teraz w ZS jest seryjne przyciemnienie, ktore jest dla mnie za ciemne, bo np przy cofaniu b slabo widac... kwestia gustu i przyzwyczajenia...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Z tyłu możesz mieć folię, ale z przodu nie.
Tak jak napisałmaniaq, z przodu musisz miec przepuszczalność 70%, ale jak trafisz na drogówkę, np, taką jak w TVN TURBO, to jak będą chcieli ci dowód zabrać to i tak zabiorą
Zależy też do jakiego samochodu, jeśli samochód ma swoją wartość, ja bym sobie zapodał wszystkie szyby " piecowo ". Koszt jest na pewno większy niż folia, ale wtedy nawet z przodu możesz mieć czarne jak smoła
I o to właśnie chodzi,jak napisał maniaq,to kwestia gustu,ale Łukasz powiedział to o czym ja zapomniałem...Te przyciemnianie piecowe to chodzi o zadymiane tak?Bo właśnie nad tym się zastanawiam,auto...chodzi o Chrayslera 300M.
Właśnie jak napisał Łukasz o drogówce,jak oni się na takie szyby zaopatrują?
No i czy widoczność jest porównywalna jak do foliowanych?
Do szyb " piecowych " nie mogą się doczepić, bo one nie są opklejane żadną folią.
Pozwoliłem sobie skopiować ze strony internetowej :
PRZYCIEMNIANIE PIECOWE
F. U. CAR-SOLAR pragnie Państwa zainteresować również inną technologią przyciemniania szyb samochodowych, mianowicie "przyciemnianiu piecowym" polegającym na metalizacji szkła tlenkami tytanu. Stopień zaciemnienia zależy od ilości tytanu umieszczonego na cm2 szyby w mikronach. Minimalna wartość to 100 mikronów na cm 2 szyby, natomiast maksymalna to 500 mikronów na cm 2 szyby. Wartości te można stopniować każdorazowo o 50 mikronów.
Wyższość technologii "piecowego" przyciemniania szyb nad innymi to trwałość, możliwość wyboru indywidualnego przyciemnienia. Niemniej jednak, przyciemnienie w tej technologii wymaga bezwzględnego demontażu szyb przeznaczonych do metalizacji. Czas trwania takiej usługi w naszej firmie to okres około 7 godzin. Koszt przyciemnienia szyb w samochodach osobowych to wydatek 1000 - 1500 zł. W zamian gwarantujemy 100% satysfakcji, całkowitą bezproblemowość użytkowania, niepowtażalny wygląd Państwa samochodu z efektem refleksu.
Ja miałem przyciemnione najjaśniejszą folią wszystkie szyby i nie miałem problemu z policją ani przeglądem. W nocy też dobrze się jeździło. Tak czy inaczej folia szybko sie rysuje i powstają na niej refleksy (szczególnie widoczne w przedniej bocznej szybie jak samochód z tyłu świeci w lusterka). Mimo wszystko wygląda to bardzo fajnie
_________________ Nigdy nie kupię auta na "F"... miałem więc Fiata a teraz mam Peugeota
Szyby przednie maja mieć około 70% przepuszczalności. Oryginalne już są lekko przyciemnione więc nanosząc na nie jakąkolwiek powłokę przekraczasz tą wartość. Przyciemniane piecowo chyba mają odpowiednią przepuszczalność ale musisz dowiedzieć się bezpośrednio w warsztacie. Teoretycznie możesz je przyciemnić czarnymi workami na śmieci pod warunkiem, że szyba przepuści ponad 70% światła Tak samo z "uniwersalnymi" ksenonami. Zakładasz i cieszysz się nimi az ktoś się przyczepi. Jeden policjant machnie ręką, inny rzuci cię na glebę i zakuje bo łamiesz przepisy
_________________ Nigdy nie kupię auta na "F"... miałem więc Fiata a teraz mam Peugeota
co wy opowiadacie z tym piecowym..... swego czasu obdzwoniłem kilka firm które przyciemniają piecowo i byłem skłonny przyciemnić mojego MG piecowo zeby policja nie miała sie do czego przyczepić i mimo ze mnie zapewniały te firmy ze to jest legalne legalnym sie nie okazało bo szyby przednie i czołowa muszą mieć przepuszczalność światła 70% to raz a dwa ze sylwetka kierowcy musi być widoczna przez szyby boczne i czołową tak mi policjant mówił wiec piecowe nie daje gwarancji ze nie wezmą dowodu.... pozatym szyba po przyciemnianiu piecowym traci poprzez metalizacje homologacje i to jest kolejny powód do zabrania dowodu wiec jeśli policjant jest cyknięty to tak czy inaczej zabierze dowód.... dlatego zrezygnowałem z piecowego i przyciemniłem folią czarną całe auto oprócz czołowej....
legalne jest przyciemnienie tylnej szyby i tylnich bocznych przednie boczne tez możesz przyciemnić ale przepuszczalność światła musi być 70% ale jak założysz folie na przednie boczne zeby miały przepuszczalność 70% to w ogóle nic nie przyciemnisz i nie bedzie widać ze w ogole folia jakaś jest.... czołowej nie można pozatym nikt czołowej nie przyciemni...
mówimy w tym momencie co jest legalne a co nie a jak zrobisz to twoja decyzja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum