Wysłany: Sob Sty 28, 2012 09:46 r420SDi lifting na MG Zs
Witam kolegów mam takie pytanie cze może ktoś już robił albo próbował zrobić sobie lifting r400 na mg zs . Chciałbym się tutaj dowiedzieć czy zderzaki i światła przednie od ZS wejdą bez problemu do rovera, i najbardziej zastanawia mnie sposób otwierania maska ponieważ w roverze wygląda inaczej i jestem ciekawy jak to jest tam rozwiązane. Może ktoś wie jakie są koszty samych części i gdzie najlepiej kupić może macie jakiś sprawdzony sklep z używkami. Rovera jeszcze mniemam pod blokiem ale w przyszłym tyg wybieram się po niego do Niemiec i chciałbym ruszyć jak najszybciej z przeróbkami. Chodzi mi w sumie tutaj o wszystko zawieszenie, hamulce, wnętrze, etc....
pozdrawiam Pirat
to jest ten po którego jadę. Na foto wygląda ładnie właściciel komisu tez mówi ze jest ładny i sprawny a jak jest okaże się na żywo. http://suchen.mobile.de/f...ine&tabNumber=2
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 28, 2012 09:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Żeby zrobić R400 na MG ZS musisz wymienić zderzaki, lampy przednie, maska, błotniki przednie, pas przedni. Części szukaj na allegro. Będzie to dość kosztowne. Same części to min. 1500-2000zł albo i więcej, do tego wymiana i malowanie.
Pirat_s-ca napisał/a:
to jest ten po którego jadę.
Brak znaczków na tylnych słupkach. Sprawdź dokładnie tył auta, czy coś się z nim nie działo.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dzięki kolego sprawdzę na pewno biorę miernik grubości lakieru. Co do montażu i malowania to koszty będą 0 tyle tylko co koszt lakieru tak to wszystko we własnym zakresie będę robił.
no rzeczywiście jest w dieslu ale nie widziałem żadnego ogłoszenia ZS diesla. A wszystkie części pasują do siebie bezproblemowo czy trzeba coś przerabiać?
Pirat_s-ca, odrazu do wymiany bedziesz miał tapicerke w oczkach bo juz widać ze zwisa.
bizon, plakiem nie wszystko zakryjesz
Racja sprawdź dokładnie jak to wygląda a przede wszystkim jak wygląda lakier pod uszczelkami w tylnych drzwiach czy nie ma śladu po niedomalowaniu albo po piaskowaniu bo ten brak znaczka na słupku jest podejrzany. co do reszty to chyba Tyle bo po takich zdjęciach nie odgadniesz. Trzymaj się i daj nać jak go ściągniesz do PL
Można przerobić ale jest to kompletnie nieopłacalne.
Chciałem kiedyś tak przerobić swojego R414Si, jednak ostatecznie przerobiłem R45 1.6 na ZS 180. W sieci znalazłem kiedyś info, że ktoś przerobił jakiegoś R400 na ZS'a
witam panowie i niestety wyszla lipa auto mialo byc cale nie malowane wygladac jak na zdjeciach a na zywo bylo tak: prawe przednie kolo lekko cofniete klimy brak tzn jest ale nie popodlaczana chyba sam ktos ja zakladal rocznik 98 a nie 99. 99 to data 1 rejestracji nie malowane tylko prawe drzwi i maska na dachu szpachel popekany bagaznik byl wstawiany widac spawsilnikj ciezko pali jak odpali to sie caly telepie. jak nabierze temp chodzi normalnie w czasie probnej jazdy jak wiezdzalem na studzienki kanalizacyjne mialem wrazenie jak by tyl auta uciekal. szyby nie dzialaja nawiew chodzi tylko na 4 biegu ogolni lipa i sobie go odpuscilem, ale nie odpuszcze bede szukac dalej. ogolnie 1400 km w plecy. pozdrawiam
z roverkow i mg nic nie bylo co by mnie zainteresowalo
[ Dodano: Wto Sty 31, 2012 20:49 ]
jak to sie mowi cudze chwalicie swego nie znacie szukalem szukalem i nic nie znalazlem ale postanowilem pojsc porozmawiac z przyszla tesciowa poniewaz ma 420 sdi i udalo mi sie ja namowic na zamiane a mianowicie roverka na mojego golfa 3 i w ten oto sposob posiadam roverka znam jego cala historie i wiem co bylo robione jutro wrzuce fotke taka zrobiona na szybko:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum