Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Cześć
Jakiś czas temu troszkę mi wydech zaczął hałasować. Było to dziwne bo niedawno wymieniłem tłumik końcowy a środkowy był niczego sobie.
Po oględzinach wyszło że dziura jest w miejscu gdzie schodzą się portki (dwie rurki w jedną) ze złączem elastycznym. Dokładnie chodzi o ten element:
No i teraz mam dylemat. Czy próbować łatać obecne dziurki czy dać do zrobienia cały element z nierdzewki?
Oczywiście średnice starałbym się zachować oryginalne. Co radzicie? Macie jakieś doświadczenie w tej materii?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pon Kwi 09, 2012 09:44, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 19:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy próbować łatać obecne dziurki czy dać do zrobienia cały element z nierdzewki?
Ja bym wykonał cały element od nowa, nie koniecznie z nierdzewki. Skoro wlazła już jedna dziurka, to będzie ich się pojawiać coraz więcej, więc coraz częściej musiałbyś to łatać.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Taniej kupić zamiennik niż to spawać z nierdzewnej stali, zwykła 304 czy nawet 316 odpada. Dodatkowo dojdzie większa masa elementu. Ale jeżeli masz dostęp do maszyn, materiału i TIGa i wolny czas to można zawsze spróbować. Poniżej link do materiału,może się przyda
Jakiś czas temu też musiałem wymienić tą rurę (razem z połową wydechu) i kupiłem FATEX. Wydaje się dosyć solidna i jak do tej pory wszystko jest ok. Kupiłem u tego sprzedawcy:
http://moto.allegro.pl/po...2206200461.html
Naprawdę firma konkretna, przysłali mi złą tą rurę, napisałem maila i na następny dzień był już kurier z nową, a stara zabrał.
Adrian, wisi krzywo. Niby element czysto estetyczny ale wisi krzywo dlatego że flansza jest krzywo przyspawana do tłumika.
Jeśli tak jest z tą dwururką to będzie tragedia bo cały wydech będzie wyglądał jak serpentyna.
A co do jakości. Powierzchowna ruda wyszła niecały tydzień po zamontowaniu. Nie przerdzewieje to szybko bo mało jeżdżę ale strasznie zniechęciłem się do tej firmy.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
U mnie też wisi krzywo. Coś widocznie mają źle w fabryce podane miejsca, w których powinny być przyspawane te wieszaki... Ja również muszę wymienić rurę kolektorową więc przy okazji ustawi się ten tłumik końcowy.
Ja tam od tłumika za 120 PLN wiele nie wymagam, szczególnie, że mam LPG i o sprawach gwarancyjnych mogę pomarzyć. U mnie też trochę wylazło takiej powierzchownej rudej (w miejscach spawów). Zgapiłem się trochę, bo mogłem to od razu jakąś srebrzanką maznąć.
Pomógł: 18 razy Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 224 Skąd: Międzylesie
Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 17:25
polmostrów jak jest wykonany to widać na pierwszy rzut oka, czasem zanim dotrze na sklep juz ma kolory na sprawie.. a poza tym, zdarzają sie problemy z ich kształtem. Nie są zbyt dokładnie odwzorowane od orgyginału. raz przyszedł taki, ze zupełnie nic nie grało i musiałby być puszczony przez wnetrze auta żeby dobrze wszystko leżało. Z tanich polecam Izawit lub VFM - to jest podobno klepane w fabryce bosala i powiem wam, jakość czuje się w rękach.
Właśnie środkowy mam bosala a końcowy miałem bosala. I fakt jakość bardzo dobra. Przerdzewiał cały a pomimo tego nigdzie przedmuchów nie było.
Dopiero warszawskie studzienki urwały flanszę i wyleciał.
Adrian, to że krzywo wisi tłumik to wina flanszy która jest krzywo wspawana. Ja najpierw przykręciłem a później przyczepiałem. Gdybym nie wygiął tych wieszaków to już całkiem lipa by była.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Chciałbym coś poprawić dlatego kwestia spawania czegoś od podstaw.
Ale poprawić co... Fabryczny liczony układ na moc czy estetyke i trwałość? Bo jak chcesz zachować moc i moment to lepiej tego nie ruszać, ja powiększając średnicę podpasowałem całe portki od primery gt, ale jak reszty wydechu masz zamiar nie ruszać to kup taki jak powinien być bo dłubaniem tylko przy portkach to raczej tylko da się stracić.
A tuningu mechanicznego to tutaj ciężko się doszukać
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja podobnie jak KNA kupiłem na allegro w Fatexie. Teraz widzę, że to ten Polmostrów, więc kurcze troche przepłaciłem. Pocieszające, że założone były jakoś w maju lub czerwcu zeszłego roku - póki co spokój i nawet zaglądając pod auto to zbytnio ich wygląd sie od tego czasu nie zmienił. Wszystko pasowało idealnie.
Od kupna auta tłumika nie oglądałem i się okazało, że jakiś złomiarz wyciął katalizator i wspawał kawał rury Trzeba było jakiś kawałek tłumika z podobnymi uszami przyspawać, żeby było do czego portki przykręcić, bo partacz wszystkie uchwyty przy okazji poucinał. Wycieczka po okolicznych szrotach gratis
Dołączę się do tematu aby nie zaśmiecać forum.
Jak widzicie na fotce, łącznik elastyczny niema tej siatki, mogę tak jeździć Czy muszę wspawywać nowy łącznik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum