przymierzam się do zakupu rover'a z silnikiem SDI. Przeczytałem temat dotyczący wskazówek przy kupowaniu tego auta, jednak chciałbym zapytać się czy w wybranych przeze mnie modelach widzicie jakieś niepokojące oznaki?
Witam Cię Torek Sprzedajesz Megankę? czy szukasz sobie miejskiego autka na dojazdy do pracy?
Generalnie z tych dwóch ofert co pokazałeś, zdecydowanie bardziej do mnie przemawia ten zielony. Po pierwsze - kojarzy mi się z Raptilem , a po drugie, jakoś lepiej jest poskładany niż srebrny który ma pocharatane tylne nadkola i średnio złożony przód i tył. Motoru nie da się sprawdzić na odległość (a odległośc jest spora), więc trzeba by się do nich pofatygować
aha.. czyli rozumiem że oba miały przygody mimo swej bezwypadkowości??
Co do meganki.. to nie sprzedaję, po prostu musimy mieć z żonką coś ekonomicznego.. bo zapowiada się że megane ekonomiczna nie będzie i pozostanie na wieczorne i weekendowe wypady
zielony nie ma klimatyzacji, nie ma 105 koni tylko 86 (brak intercoolera), do tego słabo spasowany przód. słabo.
niebieski ma wytartą kierownicę, brak klimy, wytarty lewy boczek, pewnie przebieg też słuszny
bordowy wygląda nawet nieźle, choć szpara z prawej strony maski też jest nierówna. ma bardzo ładne wnętrze (fajny kolor no i skóra ), ale również brak klimy i korbotronik z tyłu
Nie bity , oryginalny przebieg , od pierwszego właściciela an full wypasie + fele + pełny bak paliwa. za 4-5 tyś W tak "starych" autach za taką kwotę na 1 miescu powinna być mechanika , a nie że tu malowane ,tu zle spasowane. Spasowanie mozna samemu poprawić na podwórku. Jechać obejrzeć , przejechać sie. A nie ogladać na allegro i ten ładny ten brzydki
[ Dodano: Pią Kwi 06, 2012 11:04 ]
pelson91 napisał/a:
nie ma 105 koni tylko 86 (brak intercoolera),
Pytanie czego oczekuję od auta . Jak bezobsługowy to tylko SD no i SD idze bardziej / łatwiej podkręcić niż SDi ; D
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
wiem że trafić auto bezwypadkowe i leciwe graniczy z cudem. Też mechanikę stawiam na pierwszym miejscu, ale nie chcę też mieć auta które zostawia cztery ślady.. albo waży 100kg więcej przez masę szpachli.
Raptile zgadzam się z Tobą w stu procentach, ze najwazniejsze to przejechać się i oglądnąć samochód na miejscu.
Natomiast jeśli ktoś prosi o ocenę danego egzemplarza ze zdjęć to z tych zdjęć go oceniamy i mówimy co ma robione, czego nie ma na wypasie, na co zwrócić uwagę przy ocenie organoleptycznej ja ze swojej strony tylko wizualnie potrafię oceniać ponieważ na mechanice słabo się znam, wiec gdy kupuję jakiś samochód to tylko z mechanikiem i obowiązkowo na kanał
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum