Wysłany: Nie Lip 15, 2012 10:38 [400] 1.4 16v akumulator problem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Witam mam taki problem dziewczyna zostawila na swiatlach samochodnstal okolo 4 godzin i zauwazylem ze akumulator spuchl troche i jak mierzylem miernikiem to mal 2.5v a poodlaczeniu klem powoli wzrastalo do okolo 10v ale jak podlaczam kleme to spowrotem spada na 2,5 i nawet zegarek nie chce sie zaswiecic;/ wiem ze akumulator do utylizacji ale gdzie sie zrobilo zwarcie i trzyma?? czy mi sie tylko wydaje ze jestgdzies zwarcie?? pomocy do jutra musi chodzic
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 15, 2012 10:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie koniecznie musi być zwarcie w instalacji. Akumulator miał już dość i to zostawienie na światłach wykończyło go na "amen". Wymień aku i powinno być po sprawie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
wiac takbylemprzed chwila i pokazal 11.5v i swiecily sie kontrolki ale nie zakrecil podlaczylem pod ladowanie za godzine sprawdze czy zapali a tak apropo jak rozpoznac czy akumulator jest zelowy?? bo i siebie nie znalazlem korkow zeby sprawdzic elektroit byly niby dwie zasplepki ale jak by bylu tylko atrapa bo po kawalku sie odrywaja dodam ze aku to WARTA
wiac takbylemprzed chwila i pokazal 11.5v i swiecily sie kontrolki ale nie zakrecil podlaczylem pod ladowanie za godzine sprawdze czy zapali a tak apropo jak rozpoznac czy akumulator jest zelowy?? bo i siebie nie znalazlem korkow zeby sprawdzic elektroit byly niby dwie zasplepki ale jak by bylu tylko atrapa bo po kawalku sie odrywaja dodam ze aku to WARTA
naładuj, być może będzie aku dobry. żelowego to raczej nie masz. to jest bezobsługowy akumulator.
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Nie Lip 15, 2012 21:23
Kolego, tylko wymiana... Ale jeśli chce Ci się bawić, to rozładuj go ponownie. Potem zacznij ładować niskim prądem, tak z 1-1,5A. Ale to trochę zajmie. Musisz się przygotować się na jakieś 2 doby co najmniej. Jeśli Ci to pomoże to może podziała jeszcze trochę ten akumulator.
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
wiec tak podladowalem go godzinke i udalo sie odpalic sam ladowanie pokazalo 13.5v pojezdzilem z 15 min zeby jeszcze chcwile sie podladowal i stal gdzies okolo 4 godziny i aku pokazuje ze ma 12.40v wiec na razie wstrzymam sie z wymiana moze jeszcze troche pochodzi:) dodam ze w zime jak bylo -28 krecilem im z pol godziny i sam nie odpalal bo cos w nim zamarzlo ale aku po sprawdzeniu ile dalej ma pokazywal 12v:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum