Wysłany: Sob Lip 21, 2012 11:11 R216 coupe Włodawa
Cześć
Powoli zamierzam kupić następnego roverka. Myślę nad coupe i chciałbym byście rzucili okiem na coś takiego:
http://tablica.pl/oferta/...#4b88edde;r:;s:
Nie mam zbyt daleko więc jeśli nic strasznego nie znajdziecie podjadę go zobaczyć.
Szukam autka na pojeżdżawki zatem stan nie musi być jakiś super. Ważne by trzymał się kupy i jeździł bezawaryjnie
Przy okazji pytania:
1. Gdzie prócz nadkoli tylnych szukać rdzy?
2. Na co zwrócić uwagę w zawieszeniu przednim?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lip 21, 2012 11:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wiem czy ta wiadomość o ocynku jest prawdziwa. Z przodu brakuje 'hokejek' - dokładek, cały zderzak zdaje się być przekrzywiony. Szukaj rdzy na błotnikach przednich, przy szybie czołowej i nadkolach. Przy jeździe próbnej słuchaj czy targa mocno skrzypi. U mnie przy przebiegu 217kkm z groszami, puka sobie leciutko i słychać lekkie trzaski zaś w Turbo Coupe nie słychać nic Nie piszę o silniku bo wiadomo na co patrzeć. Jak za tą cenę to może być fajny egzemplarz!
W to co jest napisane mało wierzę. Wiadomo można napisać wszystko.
Przód mi też się mało podoba ale ujdzie.
Skrzypieć ma zawieszenie, buda czy elementy wnętrza?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Pojawiły się w ogłoszeniu nowe fotki i troszkę opisu
Ta rdza mnie ciut martwi no ale wiadomo że rarytasu za tą cenę nie znajdę.
200kkm czyli już trochę świata zwiedził.
Coś szczególnego temu silnikowi dolega na co warto zwrócić uwagę lub nawet przez to zaniechać zakupu?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Rudzielec się pokazał, jeżeli to jedyne miejsca to jest to pryszcz, do tego auto w lpg, idealny DailyDriven a Ty chcesz go upalać
Silniki D serii DOHC, mają wadę konstrukcyjną, zatykają się olejowe kanały, dlatego też warto dbać o tego typu silniki, aby potem nie bawić się w swapy czy remonty. Jeżeli nie kopci, nie chla oliwy, nie ma dużo wycieków to brać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum