Wysłany: Pią Lip 20, 2012 02:09 [Rover200] Jak rozpoznać wersje Silverstone?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999
Tak jak w temacie. Nie znalazłem w wyszukiwarce, więc chciałbym dowiedzieć się jak rozpoznać czy mój rover jest z limitowanej serii Silverstone? Posiadam czerwone, skórzane fotele, częściowo drewnianą kierownice, gałke zmiany biegów, aluminiowe wstawki z napisem 'rover' przy progach, klimatyzacja, oryginalne alufelgi na szerokich oponach, zawieszenie jest twardsze niż w mojej poprzedniej 200tce. Podobno ta wersja charakteryzowała się utwardzonym zawieszeniem, obniżonym o 40mm. Tylko tyle wyczytałem.
Od jakiegoś czasu przymierzam się do sprzedaży tego Rovera. Ile mógłbym mniej wiecej wołać za 200ke z 99r., 160tys.km, 1,4. dodatkowo z zimówkami Nokiana używane pół sezonu.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 20, 2012 02:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wrzuć jakieś zdjęcia, być może masz fotele z wersji BRM, a nie wersję Silverstone.
Sama wersja Silverstone nie jest czymś wyjątkowym (niższe zawieszenie, skóra na kierownicy i gałce oraz parę innych pierdół), gdy sam szukałem R200 nie miało to dla mnie dużego znaczenia, bardziej liczył się stan samochodu.
Tak jak ktoś napisał w temacie o fotelach, wersja silverstone była robiona na rynku niemieckim, przerabiali samochód i wypuszczali go w takiej wersji, więc teoretycznie można np: mieć samochód z Francji i może by lepiej wyposażony od wersji silverstone.
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Co do wersji BRM to jest ona obnizona o 20 mm i auta sa w kolorze BRG.
Poszukaj np na alledrogo wersji Silverstone i porownaj ( chociaz czasem sprzedajacy dodaja troche info od siebie )
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Pon Lip 23, 2012 21:01
Już chyba po temacie....ale tak jak pisze Leszczu,ja mam wersję Silverstone i faktycznie, pochodzi z Niemiec, ma obniżone zawieszenie (stoi na czerwonych sprężynach eibach), klimatyzację, pełną skórę (tapicerka, fotele itp.) elektryczne tylko szyby, centralny, alarm, 2 poduszki, i te ramki na progach, abs, z przodu i z tyłu tarcze, z niemiec przyjechał na felgach 7,5x15. O dziwo, nie ma tej fajnej drewnianej kierownicy i szyberdachu, a i fotele też mam bez tych schowków z tyłu na oparciach. NO i napis Silverstone na klapie
no jak patrze na te zdjecia to lakiernik chyba musial byc wstawiony jak to malowal zobacz sobie odcien drzwi a tylu. Walnij mu jakas dobra polerke to moze troche "zniknie" ta roznica
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum