Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Proszę o opinię
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Proszę o opinię
Autor Wiadomość
marglu8049 



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 4



Wysłany: Pią Sie 24, 2012 23:38   [MG ZT] Proszę o opinię

Witam,
Jestem zainteresowany zakuperm MG ZT SPORT 2.0 CDT. Chciałbym uzyskać od was opini na jego temat. Dokładnie jestem zainteresowany aukcją:

MG ZT

Prosiłbym o inforację czy wato go zakupić? Jak jest z ekspoatacją takiego auta ile mniej więcej pali oraz dostępność częsci oraz ich cena. Chciałbym uzyskać informacji jak się w żeczywistości sprawdza takie autko. Jestem laikiem w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość. Chciałbym się również dowiedzieć czy napęd jest na przód czy tył? Mniej wiecej ile spala na trasie oraz po mieście. Będe wdzięczny za wymienienie plusów oraz minusów tego autka :)

Dziękuje i pozdrawiam.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 24, 2012 23:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Sob Sie 25, 2012 00:58   

Po pierwsze:
MG ZT to piękny samochód, ale musisz określić bardziej swoje potrzeby, styl jazdy, przeciętne przebiegi + gdzie robione (miasto/trasa), a potem może ktoś Ci doradzić.

Po drugie:
Po szybkim przejrzeniu nic nie wypatrzyłem na zdjęciach, ale auto od handlarza, oni wiedzą jak picować i jak robić zdjęcia :)
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
marglu8049 



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 4



Wysłany: Sob Sie 25, 2012 01:18   

Rocznie jest od 5-10 tys bardziej w cylku mieszany czyli pół na pół. Głównie chodzi mi o awaryjność takich aut z tym silnikiem czy czesto sie psują itd. Czy lepiej zainwestować może w coś innego. Ogolnie szukam czegoś przestronnego :) A za te pieniądze wydaje mi się dosyć dobrze wyposarzony.
 
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200