Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 1.4] Rozładowujący się akumulator
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 1.4] Rozładowujący się akumulator
Autor Wiadomość
latoking 



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 61
Skąd: z Trzcinicy



Wysłany: Nie Gru 02, 2012 11:52   [R45 1.4] Rozładowujący się akumulator
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2004

Witam
mam nietypowy problem; Otóż ostatnio mechanik mi powiedział, że muszę mieć walnięty czujnik temperatury bo nie załącza mi się wentylator. Chciałem sprawdzić czy wentylator w ogóle chodzi więc odłączyłem czujnik no i się załączył; niestety wieczorem samochód nie chciał odpalić jakby akumulator się rozładował. Otwieram maskę próbuje uruchomić i zapalił za pierwszym razem. Odczekałem chwilę próbuje zapalić przy zamkniętej masce i znów nici, przy otwartej zapala.
Jeszcze jedno - przy zgaszeniu silnika słychać pisk spod maski przez ok 20 min. Jeszcze jedno mnie dziwi, że teraz po zgaszeniu silnika i po odłączeniu czujnika załącza się wentylator; gdy odepnę klemę a później czujnik temperatury to wentylator się nie załącza.
Akumulator Centra dwuletni
ma ktoś pomysł co może być przyczyną rozładowywania się akumulatora
pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 02, 2012 11:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 02, 2012 12:59   

To raczej nie wina akumulatora. On się nie rozładowuję, skoro chwilę później samochód odpala. :wink: Posprawdzaj, przeczyść i popraw punkty masy na początek. Skąd dokładnie dobiega ten pisk?
 
 
 
latoking 



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 61
Skąd: z Trzcinicy



Wysłany: Nie Gru 02, 2012 18:59   

Szczerze to naprawdę nie wiem skąd dobiega pisk bo gdziekolwiek przyłożę ucho to tam słyszę ten pisk;
też mi się wydaje że to nie wina akumulatora; może jakiś przekaźnik,m który ze stacyjki nie daje sygnału że silnik jest wyłączony?

[ Dodano: Nie Gru 02, 2012 18:59 ]
Zauważyłem jeszcze ze jedna klema (od minusa) jest lekko obluzowana - czy to może też być przyczyną?
dokręcanie śruby nic niestety nie daje; macie jakiś pomysł żeby ja mozniej złączyć z akumulatorem?
 
 
michu027 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 125
Skąd: Piotrkowice

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 04, 2012 22:09   

Najprostszy sposób wg mnie to kupno i założenie nowej klemy :D
Ewentualnie można pokręcić na boki i wcisnąć jak najgłębiej, a następnie spróbować przykręcić. W którymś miejscu może złapać, jednak proponowałbym wymianę na nową koszt nie wielki, a będzie pewność :)
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Sro Gru 05, 2012 00:47   

Może ten pisk to syczenie korka zbiorniczka wyrównawczego lub zapowietrzony /nieszczelny układ?
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 05, 2012 08:46   

Ja mam luzna kleme minusowa od roku i nic to nie zmienia. mialem wtedy problemy z zalaczajacym sie alarmem wiec ja poluzowalem zeby szybko pod maske i odlaczyc, i jakos do dzis zapominam jej przykrecic
 
 
 
Tomi1 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 54
Skąd: KROSNO/okolice



Wysłany: Sro Gru 05, 2012 21:54   

jak podczas rozruchu potrzebne jest te powiedzmy 300 A to ta klema musi przewodzić :wink:
może być nie zaciśnieta (tylko tak na styk) ale powierzchnia styku z biegunem aku ma przewodzić bo inaczej lipa :nook:
 
 
latoking 



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 61
Skąd: z Trzcinicy



Wysłany: Sro Gru 05, 2012 22:05   

Zapomniałem napisać że sprawa się wyjaśniła; po dokręceniu klemy problemy ustały. Dzięki wszystkim za podpowiedzi
Temat można zamknąć
 
 
IROLA 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 406
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Czw Gru 06, 2012 08:13   

Cytat:
Jeszcze jedno - przy zgaszeniu silnika słychać pisk spod maski przez ok 20 min


Z tego co czytałem (i sam tak mam) to ten pisk to "dźwięk" podtrzymywania napięcia na listwie wtryskiwaczy - nie wiem jak w 400setkach ale w naszych (dwie cewki bezpośrednio na świecach). Moim zdaniem jest to prawidłowe działanie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 416 Si] Rozładowujący się akumulator
SeboluX Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Mar 21, 2013 11:06
tronsek
Brak nowych postów [416 98']AKUMULATOR!
dulis1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Paź 26, 2009 15:01
faecd
Brak nowych postów [R45] Akumulator
yagher Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pią Lis 21, 2008 08:26
Skiba
Brak nowych postów [R45 1.8 '02] Jaki akumulator?
Grbavica Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Pon Sty 25, 2010 23:32
Brt
Brak nowych postów [R400] Akumulator ???
dylemat na temat kupna akumulatra
mariusz66 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sro Gru 29, 2010 07:06
kruszan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink