Kilka dni temu dokonałem zakupu MG ZT z roku 2002 poj 2500cm moc 190KM. Samochód zagazowany i całkiem rozsądnie wyposażony. Mechanicznie wygląda ok, blacharsko do minimalnych poprawek, ale i tak bardzo ładnie zachowany. Zobaczymy jak się będzie jeździło.
MG ZT-T KOMBI 2,5 V6 190KM benzyna + sekwencyjna instalacja gazowa (BRC SEQUENT Plug&Drive – z reduktorem Genius Max – do 240KW – reszta podzespołów stosownie do mocy auta) Kolor Trophy Blue Pearl.
Poprzedni właściciel wymienił:
Kompletny rozrząd + pompa wody wymieniony przy 180tyś km
Olej (5W40) i filtry przy 208tyś km
Klimatyzacja dopełniona i odgrzybiona przed wakacjami 05.2013r
Nowe klocki tylne TRW (niestety nie były wymienione, ale dostełem je nowe z pojazdem)
Nowe amortyzatory tylne KAYABA 09.2013r
Nowe 4 opony letnie data prod. 03.2013r
Nowe świece BOSH 07.2013r
Wyposażenie:
- Elektryczne szyby x 4
- Elektrycznie składane i sterowane lusterka
- Elektryczny szyberdach
- Czujniki parkowania
- Wspomaganie kierownicy
- Lusterko fotochromatyczne
- Sensor deszczu
- Komputer pokładowy x 2
- Pakiet skórzany TOP SPORT (kierownica, gałka skrzyni biegów, ham. ręczny)
- Tapicerka skórzana + alcantara
- Podgrzewane fotele
- Kierownica wielofunkcyjna
- Podłokietnik x 2
- Halogeny
- Reflektory ksenonowe
- 6 x AIR BAG
- ABS
- Dwustrefowa klimatyzacja (climatronic - w pełni sprawny)
- Centralny zamek na pilota (pilot w kluczyku)
- Felgi aluminowe `17 cali – oryginał MG
- Nagłośnienie HARMAN&KARDON (8 głośników + RADIO ALIPNE + zmieniarka CD + 2 x subwoofer – 1szt. seryjny w boczku bagażnika, 1szt. Blaupunkt pod fotelem pasażera)
- TV + NAVI )uszkodzony czytnik - szukam MK3)
- Funkcja COMING HOME (oświetlanie drogi do domu)
- Autoalarm (fabryczny)
Jest to w 100% seryjny egzemplarz, bez zbędnych przeróbek – sam w sobie ma swój charakter (fabrycznie usportowiona wersja R75). Nie ma osoby, która się nie obejrzy za tym autkiem.
Sprzedawca przesadził oczywiście z bezwypadkową przeszłością (ogólnie sprzedawca odrobinę przesadził z achami nad pojazdem:), ale faktycznie była raczej kosmetyka i nic z elementów nośnych nie było uszkodzonych. No i to co mnie zdenerwowało najbardziej: samochód był do porządnego prania, ale to już raczej drobnostka i już wykonana.
Do wymiany na pewno przekaźnik ogrzewania szyby tylnej, nowe opony zimowe,wycieraczki szyby przedniej, nowe felgi na zimę.
Pierwsze wrażenia: bardzo fajnie się prowadzi, nic nie stuka, ale skrzypią tworzywa, jestem odrobinę rozczarowany przyśpieszeniem, moja Lancia Lybra 2,4 miała niewiele gorsze przyśpieszenie(oczywiście subiektywnie) MG powyżej 120 km/h bardzo głośny. Spalanie w normie od 9 do 13 l/100km.
od BMW włożyłem MK3 i nie wiem czemu ale nie zagadał, mało tego nie włączył się wyświetlacz w tunelu, dopiero podłączyłem zepsuty czytnik i po którymś odpaleniu wyświetlacz wrócił do normy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pewnie jak co roku na wiosnę będę zmieniał auto i jakoś tak wpadł mi pomysł, aby znowu kupić MG ZT. Szkoda że jest ich tak mało, a jak są to stan opłakany. Szkoda też że roczniki już słabe,a nowsze miały przód który mnie nie zachwyca. Jeżeli się zdecyduję to tylko 2,5i LPG i najlepiej gdyby miał jedyny słuszny kolor Trophy Blue Pearl.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum