Forum Klubu ROVERki.pl :: ROVER 618 Si IGŁA:)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
ROVER 618 Si IGŁA:)
Autor Wiadomość
HrabiaDracula 



Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 4



Wysłany: Czw Lut 07, 2013 10:05   ROVER 618 Si IGŁA:)

Mój nowy nabytek:

MODEL:
1997 Rover 618 Si,

KOLOR:
Srebrny

SILNIK:
F18A3 Honda Accord, 1.8 16V przebieg ok. 183 tys. km.

UKŁAD DOLOTOWY:
Seria

UKŁAD WYDECHOWY:
Seria

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
-Elektrycznie sterowane szyby
-Klimatyzacja (sprawna, nabita, działająca, chłodząca)
-Centralny zamek

UKŁAD NAPĘD
5-biegowa skrzynia ręczna

ZAWIESZENIE:
Seria , zawieszenie w stanie igła.

UKŁAD HAMULCOWY:
Seria – 4x tarcze
-nowe tarcze i klocki

ŚRODEK:
Seria - zadbane wnętrze,
-OEM dywaniki ROVER.
-Podświetlany schowek
-Podświetlana zapalniczka i popielniczka
-Podłokietnik z przodu oraz dla pasażerów siedzących na tylnej kanapie
-Regulowane w fotele z przodu
-Panoramiczne lusterko wsteczne
-Oryginalna mata na deskę rozdzielczą ROVER.
-Wymieniona okleina drewnopodobna na Carbon.

CAR-AUDIO:
-PEIYING PY


Historia auta:
Auto niecały rok temu kupili za śmieszne pieniądze moi teściowie przy mojej skromnej asyście w komisie. W momencie w którym go kupili już żałowałem że nie jest mój. Jak się jednak spodziewałem wyskoczyli z propozycją odkupienia więc miesiąc temu załatwiliśmy sprawę. Samochód kupiłem bez zastanowienia ponieważ jest w stanie idealnym. Nie ma żadnych ognisk rdzy, myślę że jest to spowodowane tym , że pochodzi z Włoch. Silnik chodzi super i nie pali grama oleju. Po prostu na ten moment nie w tym aucie rzeczy do której można by się przyczepić.


PLANY:
Na dniach montaż sekwencji LPG gdyż niestety zapotrzebowanie na paliwko ma spore. Jakieś paski, płyny. Kupić koło w rozmiarze 16”.





Ostatnio zmieniony przez HrabiaDracula Sro Cze 17, 2015 12:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 07, 2013 10:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
andrewk 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 42



Wysłany: Pon Mar 04, 2013 06:18   

fajny, ale to że nie ma rdzy nie oznacza, że nie był robiony :mrgreen: akurat na twoich zdjęciach dokładnie widać, że lakierowany był tylny prawy błotnik i oba przednie :wink:
_________________
AgroDane
Przewodnik Grzybiarza
 
 
HrabiaDracula 



Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 4



Wysłany: Pon Mar 04, 2013 08:19   

Co do tego nie zaprzeczam ale poza tym nie ma do czego się przyczepić.
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pon Mar 04, 2013 17:16   

To załatw sobie jeszcze zaślepki halogenów przeciwmgłowych lub same halogeny.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
HrabiaDracula 



Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 4



Wysłany: Sro Cze 17, 2015 12:34   

Zaślepki już są. Wkrótce dodam zdjęcia to będzie widać wszystko co jest zrobione w porównaniu do tamtych zdjęć.

[ Dodano: Sro Cze 17, 2015 13:29 ]
Od ostatnich fotek trochę się zmieniło.
Autko dostało nowe koła w rozmiarze 17,
- nową podsufitkę

- nowe obszycie podłokietnika

- swap hamulców przednich na 282 mm z tarczami Mikoda, zaciskami i jarzmami od Rover 623

-nowy układ wydechowy z tłumikiem z kwasówki od Hondy CR-V.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink