Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] Brak mocy do 2 tys obrotów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] Brak mocy do 2 tys obrotów
Autor Wiadomość
valkiria 



Dołączyła: 25 Mar 2013
Posty: 2



Wysłany: Pon Mar 25, 2013 20:21   [R25] Brak mocy do 2 tys obrotów
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam :)

Przymierzam się do kupna Rovera 25, 2001 rocznik, diesel 2.0.
Podczas jazdy zauważyłam, że autko tak naprawdę nabiera mocy powyżej 2 tys obrotów. Po włączeniu jedynki czy dwójki nie byłam w stanie zbyt szybko się rozpędzić.
Sprzedawca mówi że to taki silnik i kwestia przyzwyczajenia się do jazdy, i że generalnie ten typ tak ma :P ) Do tej pory jeździłam samochodami z benzyną więc może to tu tkwi problem? Dodam że przejechałam może ze 2-3 km.

Bardzo proszę o informację czy też tak macie, lub mieliście w swoich Roverach na początku? Czy raczej coś jest nie tak z silnikiem?
Ostatnio zmieniony przez szoso Wto Mar 26, 2013 06:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 25, 2013 20:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 25, 2013 20:30   

Pewno jest przepływomierz padnięty :D Wystarczyło go odpiąć i powinno być znów więcej mocy od dołu. I ten typ tak nie ma :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
valkiria 



Dołączyła: 25 Mar 2013
Posty: 2



Wysłany: Pon Mar 25, 2013 20:36   

Właśnie sprzedawca coś mówił że z początku myślał, że to właśnie przepływomierz, ale pojechał do zaprzyjaźnionego mechanika, który właśnie mu tak powiedział, że ten typ silnika tak ma. (wcześniej oczywiście sprawdził to). I dodam jeszcze że sprzedawca ten jest raczej zaufany..

Znalazłam podobny post:

http://forum.roverki.eu/v...light=brak+mocy

Autko jest naprawdę fajne, z tym że nie chciałabym od razu do niego dokładać..
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Mar 26, 2013 00:01   

Odepnij przeplwyke wypnij 5 pinowa wtyczkę i zrób rundkę i zobaczysz :D :P Ten typ tak nie ma :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Mar 26, 2013 10:00   

valkiria napisał/a:
Do tej pory jeździłam samochodami z benzyną więc może to tu tkwi problem? Dodam że przejechałam może ze 2-3 km.

Raczej pewnie głownie w tym tkwi ta przyczynya.Po za tym wiekszosc ropoli z tubrawka ciagnie własnie od 2k w góre wiec to tez trzeba wziac pod uwage.
Ale jest okazja aby sprzedawcy przybajerzyc w razie gdy do reszty auta nie masz zastrzen(niech opusci co nie co na mechanika i naprawe tego :twisted: )
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Mar 26, 2013 10:36   

valkiria, w nowoczesnym dieslu miała byś ładny dół, tu jednak nie ma bi-turbo ani turbo ze zmienna geometria łopatek tak więc silnik będzie ciągnął ładnie w górę dopiero od około 1800-2000 obr/min gdy turbo ozywa. Jak chcesz ciut lepszej dynamiki w tym zakresie obrotów zapraszamy do działu Tuning mechaniczny, wystarczy zmieni wtryski żeby ten dół się poprawił, są też mapki które ustrzegą Cię również przed wymianą przepływomierza. Tylko że wtedy nawet z szerokością opony 205 będzie Ci gubił czasem trakcję :lol: .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] Brak Mocy Powyżej 3tyś obrotów w MG ZR.
Wojtek759 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pią Gru 24, 2010 17:37
PHJOWI
Brak nowych postów [R200]Poszarpywanie, brak mocy do 3 tyś obrotów
krakers2207 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Wto Lip 29, 2014 21:21
krakers2207
Brak nowych postów [R200] [Rozwiązany] Brak mocy powyżej 1800 obrotów ...
malyszcz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Wto Lut 21, 2017 17:27
malyszcz
Brak nowych postów [MG ZR 160] Spadek mocy powyżej 6 tyś obrotów
Radical Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Lip 01, 2014 20:41
flapjck1
Brak nowych postów [R25] szarpanie brak obrotów na biegu
damianos016ns Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Sie 12, 2013 14:33
damianos016ns



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink