Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Witam serdecznie.
Ostatnimi czasy zaczęło ubywać mi płynu chłodniczego ok 1litr na 400 km.
Postanowiłem, że muszę zrobić HGF.
Poniżej wykaz części, które będę potrzebował (Czy coś jeszcze?? )
- uszczelka pod głowicę (jaką polecacie?)
- uszczelka pod pokrywę zaworów
- uszczelka pod kolektor ssący (jest do wyboru metalowa i gumowa)
- uszczelka kolektora wydechowego
- uszczelniacze zaworów
- uszczelniacze wałka rozrządu
- śruby
- pasek rozrządu
- rolki
- pompa wody
Ogólnie te części w detalu wyszły mi ok 550zł.
Mam pytanie jeszcze odnośnie silnika, jaki to jest? Rovera czy Hondy? i jak to sprawdzić. Mam samochód o nr VIN SARRTSLZSXD432276
W sprawdzarce VIN pisze, że niepoprawny VIN a mimo to wszędzie w dokumentach mam taki sam.
Jeśli macie również jakieś osobiste porady, na które warto zwrócić uwagę przy remoncie proszę o info.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 19, 2013 09:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Odnośnie VINu sprawdzałeś czy na tabliczkach na samochodzie jest taki sam numer jak w dowodzie? Może ktoś się pomylił w dokumentach i tak już zostało lub wyszukiwarka nie ma w swojej bazie takiego numeru i dlatego wyskakuje taka informacja.
Skrzynię mam manualną. Co do vin kiedyś sprawdzałem w wyszukiwarce i był ok, ale chyba jeszcze na starym dowodzie poprzedniego właściciela. Będę miał chwilkę to sprawdzę tak jak piszecie na tabliczkach.
Vin kolegi może być dobry, tylko nasz kalkulator coś szwankuje. Mojego nr. vin tez nie rozpoznaje, a już go kiedyś sprawdzałem na naszej stronie. Np. na tej stronie pokazuje info vin
Wyszukiwarka nie działa bo wrzuciłem VIN swoje roverka i wyskoczył komunikat "Nieprawidłowy numer VIN" a kiedyś sprawdzałem i wszystko działało jak należy.
Witam serdecznie.
Ostatnimi czasy zaczęło ubywać mi płynu chłodniczego ok 1litr na 400 km.
Postanowiłem, że muszę zrobić HGF.
Poniżej wykaz części, które będę potrzebował (Czy coś jeszcze?? )
- uszczelka pod głowicę (jaką polecacie?)
- uszczelka pod pokrywę zaworów
- uszczelka pod kolektor ssący (jest do wyboru metalowa i gumowa)
- uszczelka kolektora wydechowego
- uszczelniacze zaworów
- uszczelniacze wałka rozrządu
- śruby
- pasek rozrządu
- rolki
- pompa wody
Ogólnie te części w detalu wyszły mi ok 550zł.
Mam pytanie jeszcze odnośnie silnika, jaki to jest? Rovera czy Hondy? i jak to sprawdzić. Mam samochód o nr VIN SARRTSLZSXD432276
W sprawdzarce VIN pisze, że niepoprawny VIN a mimo to wszędzie w dokumentach mam taki sam.
Jeśli macie również jakieś osobiste porady, na które warto zwrócić uwagę przy remoncie proszę o info.
Paskek i rolka nie pomyl, bo są dwa rodzaje. Zdaje się w 1998r była zmiana na nowszy typ. Pasek dłuższy i rolka ma większą średnicę kółka.
Sruby nie są konieczne. Jeśli po zmierzeniu będą dobre to zostawiaj. Bo lepsze będą niż masz kupić jakieś nieznanej firmy. W kompletach dodają uszczelki pod kolektor ssący, które pasują do roverów z kolektorem metalowym, dotyczy Poloneza. Są coś w rodzaju stalowo-bakielitowych/ bakielitowych.
Jeszcze się wstrzymałem z robieniem głowicy. Właśnie zauważyłem, że u góry chłodnicy mam bardzo dziwny nalot koloru białego i zielonego.
Czy to może być przyczyna ubywającego płynu? Chłodnica nie widać żeby była mokra, ale może wszystko parować podczas jazdy.
Hmm a czytałem jeszcze o takich preparatach, które się wlewa do zbiorniczka razem z płynem i niby się potrafi uszczelnić. Czy pomoże taki delikatny zabieg?
Mi też ubywa płyn ze zbiorniczka, zlokalizowałem ze przepuszcza ten zaworek na srodku przy scianie grodziowej , powiecie mi jak on sie fachowo nazywa?? chciałbym go wymienic
dzieki a nieszczelnos zaworka ma wpływ na ciepłe powietrze? miałem zasłoniety gril a mimo tego rovek nie rozgrzewał sie tak szybko, a gdy juz sie rozgrzał i wskazówka była na połowie to z nawiewów leciało ciepławe powietrze ( w tamta zime przy zasłonietym grilu z nawiewów leciało gorace powietrze)
Nieszczelność to po prostu zużycie zaworu, i miedzy innymi dlatego mogło nie lecieć ciepłe powietrze bo zawór się nie otwierał do końca. A to że samochód nie trzyma temperatury to wina termostatu.
Nieszczelność to po prostu zużycie zaworu, i miedzy innymi dlatego mogło nie lecieć ciepłe powietrze bo zawór się nie otwierał do końca. A to że samochód nie trzyma temperatury to wina termostatu.
tylko ze u mnie termostat jest dobry bo łapie normalna temperature
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum