Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover do maksymalnie 6000 zł
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover do maksymalnie 6000 zł
Autor Wiadomość
geckon 




Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Sty 21, 2013 09:38   Rover do maksymalnie 6000 zł

Witam.
Już tu kiedyś pisałem, szukając Roverka 25. Nie kupiłem, jeżdżę swoim autem, które ktoś nagle zechciał kupić...mimo, ze nie jest na sprzedaż wystawione.
Biorąc pod uwagę, że będę miał maksymalnie 6000 zł na auto (żeby coś na opłaty i ewentualne naprawy zostało) pod uwagę znów biorę Rovera...tylko nie wiem, którego.
200/25 - trochę mały, ale od biedy może być. O ile wiem, to trzeba w nich uważać na uszczelkę pod głowicą. Jakoś można ją sprawdzić?
400/45 - w sumie bardzo sensowny zwłaszcza w 5-cio drzwiowej wersji. Tylko mam obawy, że tutaj silnik co najmniej 1.6 lub 1.8, żeby auto miało jako takie parametry. Tutaj też są problemy z uszczelką, czy raczej nie?
600/75 - tego nie brałem pod uwagę, ze względu na wiek, ale ceny są bardzo atrakcyjne. Warto się nim interesować? Widzę, że nie mają one kosmicznych przebiegów, jak niemal wszystkie VW/Audi, dlatego wydaje mi się, że wiek nie gra aż takiej roli. I jaki tutaj polecacie silnik?
Swoją drogą-najlepiej benzyna, żeby była opcja założenia instalacji LPG.

EDIT:
Co z tym autem jest nie tak, że nieco ponad 6000 zł kosztuje?
http://otomoto.pl/rover-7...-C26041578.html
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 21, 2013 09:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
torek86 



Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 134
Skąd: Wawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Pon Sty 21, 2013 10:43   

po pierwsze problem z uszczelką występował na ogół tylko w silnikach 1.4 16V, więc nie ma sensu odnosić się do wszystkich R25/R200.

Nie ma promocji i okazji w autach. więc R75 za około 6000zł nie będzie dobrym wyborem.. co może w nim dolegać.. może być już termin wymiany rozrządu.. może być zajechany silnik, może być składany z trzech aut i zostawiać cztery ślady za sobą.. dużo może być haczyków.. najlepiej się przejechać i obejrzeć.
_________________
Rover 25 IDT+ -> Sprzedany
zapraszam -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79043
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 21, 2013 10:54   

torek86 napisał/a:
po pierwsze problem z uszczelką występował na ogół tylko w silnikach 1.4 16V, więc nie ma sensu odnosić się do wszystkich R25/R200.

Problem z uszczelka występował i występuje we wszystkich motorach k-series, czyli 1.1, 1.4, 1.6, 1.8.
geckon napisał/a:
Biorąc pod uwagę, że będę miał maksymalnie 6000 zł na auto

Dysponując taki budżetem szukaj R200, ewentualnie R25, bądź R600, resztę odpuść.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
torek86 



Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 134
Skąd: Wawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Pon Sty 21, 2013 12:07   

leszczu napisał/a:
torek86 napisał/a:
po pierwsze problem z uszczelką występował na ogół tylko w silnikach 1.4 16V, więc nie ma sensu odnosić się do wszystkich R25/R200.

Problem z uszczelka występował i występuje we wszystkich motorach k-series, czyli 1.1, 1.4, 1.6, 1.8.


ale w takim razie tyczy się to wszystkich modeli Rover'a.. tak?
_________________
Rover 25 IDT+ -> Sprzedany
zapraszam -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79043
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 21, 2013 12:10   

torek86 napisał/a:
ale w takim razie tyczy się to wszystkich modeli Rover'a.. tak?
:taa: Tak, we wszystkich modelach z K-series pod maska.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sty 21, 2013 12:22   

kup np 200 w dobrym stanie w dieslu, l-seria wolna jest od problemów k serii :ok:
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 21, 2013 12:26   

torek86 napisał/a:
leszczu napisał/a:
torek86 napisał/a:
po pierwsze problem z uszczelką występował na ogół tylko w silnikach 1.4 16V, więc nie ma sensu odnosić się do wszystkich R25/R200.

Problem z uszczelka występował i występuje we wszystkich motorach k-series, czyli 1.1, 1.4, 1.6, 1.8.


ale w takim razie tyczy się to wszystkich modeli Rover'a.. tak?

torek86 od razu na wstępie nie przekreślaj k-series. Owszem silniki te maja problemy z uszczelka, ale dobrze zrobiona starcza na bardzo długo, średnio na 100 tyś. Ważne jest aby na początku nie kupić silnika z HGF. :wink: A jeśli nie zależy ci na mocy to szukaj wersji 1.4 8V, tam najrzadziej uszczelka pada.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
geckon 




Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Sty 21, 2013 13:59   

bociannielot napisał/a:
kup np 200 w dobrym stanie w dieslu, l-seria wolna jest od problemów k serii

Diesla w dobrym stanie? Raczej ciężko będzie. Jakoś nie mam przekonania, że to jest dobry pomysł.

A dlaczego 400/45 odpuścić? Pomiędzy 200 a 600 różnica gabarytowa ogromna. Jakoś bardziej sensowny się 600 wydaje.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 21, 2013 14:04   

geckon napisał/a:
A dlaczego 400/45 odpuścić?

A sorka zapomniałem doliczyć jeszcze R400. Jak najbardziej Rover 400 mieści się w twoim budżecie. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
geckon 




Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Sty 21, 2013 14:08   

No, to wiem tyle, co wiedziałem :D Żartuję, na tym forum zawsze się ludzie sensownie wypowiadali. Czyli rozrzut wielki.
A takie pytanie-czy różnice między 25 a 200 były jakieś wielkie, czy raczej kosmetyczne? Tak samo między 45 a 400.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 21, 2013 14:11   

geckon napisał/a:
A takie pytanie-czy różnice między 25 a 200 były jakieś wielkie, czy raczej kosmetyczne? Tak samo między 45 a 400.

Kosmetyka. Mechanika ta sama. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
geckon 




Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Sty 21, 2013 14:14   

Motory k-series...pytanie laika, ale skąd wiedzieć, że akurat taki w danym aucie siedzi?
A co do dynamiki, to obawiam się, że przesiadka ze 113-konnego Colta na Rovera z silnikiem 1.4 by bolała pod względem parametrów :)
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 21, 2013 14:26   

geckon napisał/a:
Motory k-series...pytanie laika, ale skąd wiedzieć, że akurat taki w danym aucie siedzi?

Jak ?? To bardzo proste. w R200/R25 wszystkie motory benzynowe to seria k-series. W R400 też tak samo, tylko ,że jeszcze w tym modelu można spotkać silnik serii t-series 2.0 136KM gdzie uszczelka tam nie pada. W R600 silników k-series nie montowali.
geckon napisał/a:
A co do dynamiki, to obawiam się, że przesiadka ze 113-konnego Colta na Rovera z silnikiem 1.4 by bolała pod względem parametrów

Nie bój się o dynamikę silnik 1.4 103KM też daję rade, 10.9 do setki według danych technicznych. 1.6 jeszcze lepiej wypada pod względem dynamiki, bo tu już setka jest poniżej 10s, dokładnie 9.9s. :wink: A jeśli szukasz małej wyścigówki to motor 1.8 VVC zadowoli cię na pewno, 8s. do setki.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
geckon 




Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Sty 21, 2013 14:30   

W sumie "martwił" się będę, jak się Colt sprzeda ;) W co osobiście dość trudno mi uwierzyć.
Dzięki za odpowiedzi. Najbardziej podoba mi się 600, ale nie ma 5-tych drzwi niestety.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sty 21, 2013 15:02   

geckon, zobacz crash test - pewnie Ci przejdzie :ok:

[ Dodano: Pon Sty 21, 2013 15:00 ]
leszczu napisał/a:
Nie bój się o dynamikę silnik 1.4 103KM też daję rade, 10.9 do setki według danych technicznych.
toż to cała wieczność ;-)

[ Dodano: Pon Sty 21, 2013 15:02 ]
a co do diesla w dobrym stanie - łatwiej znaleźć niż dobrą k-serię czasem :ok:
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 21, 2013 17:27   

leszczu napisał/a:
W R400 też tak samo, tylko ,że jeszcze w tym modelu można spotkać silnik serii t-series 2.0 136KM
oraz Hondowską D-series z automatyczną skrzynia biegów, ale to już prawdziwa rzadkość.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 21, 2013 17:40   

Do takiej kasy śmiało kupisz fajne R400. Jeżdżę to budą od ponad 4 lat. Kupiłem drugiego z silnikiem benzynowym 2.0. Fajne autko lecz w sedanie trochę ciężkie do miejskiej jazdy.
R600 jest fajne ale spore. Sedan... Ale na prawdę wygodne, dobrze się nim jeździ na trasie, w mieście gorzej.

Jakie trasy będziesz robił? Miasto, trasa, parkingi, itp.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Lysy_ 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 119
Skąd: Radom



Wysłany: Pon Sty 21, 2013 17:47   

Ja się podpisze pod tym co napisał gre-si . Sam 3 tyg. temu puściłem swoją 400stke z motorem 2.0 w wersji Si LUX. Super autko fajnie wyposażone, bagażnik w sedanie duży ale i auto długie (do tego miała hak więc na prawdę trzeba wprawnego oka do parkowania czytaj np. koperta). Osiągi zadowalające spalanie lpg przy sekwencji w granicach 12-13 litrów w mieście pod moją nogą, która nie należy do najlżejszych ;) . I pewnie powoziłbym ją nadal, gdyby nie to że potrzebowaliśmy drugiego kombi/vana. ;)

Ewentualnie R45. 200 mała (wg mnie - każdy ma swój gust i potrzeby).
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 21, 2013 18:17   

tronsek napisał/a:
leszczu napisał/a:
W R400 też tak samo, tylko ,że jeszcze w tym modelu można spotkać silnik serii t-series 2.0 136KM
oraz Hondowską D-series z automatyczną skrzynia biegów, ale to już prawdziwa rzadkość.

Był ostatnio na tablicy wystawiony z takim motorem. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
geckon 




Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Sty 21, 2013 21:21   

greg-si napisał/a:
Jakie trasy będziesz robił? Miasto, trasa, parkingi, itp.

Póki co to codziennie jakieś 35 km, w weekendy koło 70. Parking? Jak to pod centrami handlowymi-ciasny jak diabli. Ale Nissanem Primerą dawałem tam radę ;)
Czasem zdarzy się przejazd około 60 km w jedną stroną. Raz lub dwa razy w roku trasa Opole-Stalowa Wola (tak mniej więcej).
600 ma dla mnie kapitalną linię. 400 ma tę zaletę, że więcej bagażu do niej zmieszczę. Czy raczej większy gabaryt tego bagażu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 14:18
szoso
Brak nowych postów [Rover 45] Proszę o pomoc przy wstępnej ocenie - Rover 45
sirus25 Chcę kupić ROVERka 9 Pią Maj 27, 2011 11:52
borek88
Brak nowych postów Rover 75 2.0 benzyna automat versus Rover 75 2.0 diesel
RobertGrym Chcę kupić ROVERka 2 Pią Lis 15, 2019 10:31
iktorn73
Brak nowych postów [Rover 75] Rover 75 do 20 tysięcy złotych - proszę o opinię
DanWro Chcę kupić ROVERka 1 Wto Lut 14, 2012 18:49
haszczyc
Brak nowych postów [Rover 75]CHCE KUPIC ROVER-a PROSZE O OPINIE
dzienix21 Chcę kupić ROVERka 2 Pon Lip 12, 2010 17:57
apples



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink