Witam wszystkich.
Jako, że w tym dziale jeszcze mnie nie było to zakładam temat i tutaj
Przedstawiam Wam mojego dopieszczonego Roverka 200 Vi którego już niektórzy znają.
Historia zaczyna się w lutym 2007 roku to już 5 lat jak kupiłem swój pierwszy samochód (wcześniej był 126Bis ).
Szukałem auta ładnego, nie oklepanego jak golfy III czy Astry I, nie drogiego i nie za słabego (wymaganiem podstawowym był silnik nie mniejszy niż 1,4) ale mającego to coś...
Spodobał mi się od razu bo widziałem takiego samego tylko niebieskiego w Sanoku, stwierdziłem, ładne alufelgi i będzie super
Samochód nie odpalał niestety, coś się z nim w transporcie porobiło, jako że właściciel komisu stwierdził że auto jeździło i niemożliwe żeby teraz nie odpalało to z wujkiem mechanikiem zaczęliśmy dłubać. Okazało się, że świece są w kiepskim stanie, mieliśmy w samochodzie wymienione świece z berlingo po przebiegu 30tys km. Pasowały Auto zapaliło ale się nie zbierało zbytnio.
Zajechaliśmy na kanał okazało się, że auto wygląda jak nowe pod spodem.
Czas na przejażdżkę, wsiadłem do niego i po rozgrzaniu docisnąłem auto się dławiło na początku z powodu źle dobranych świec ale przy 4000 obr/min łapało dobrze zapłon i wyrywało do przodu, stwierdziłem, że ten silnik jest strasznie mocny jak na 1.4 (wcześniej jeździłem cordobą 1.4 60KM),
Wróciłem do domu i na internet czytanie co to za silnik i dlaczego taki mocny. Wtedy trafiłem na forum pierwszy raz... od razu się zarejestrowałem, poczytałem informacje o moim przyszłym aucie gdyż o marce nie wiedziałem nic.
Dowiedziałem się wtedy, że były dwie wersje 1.4, 8 i 16 zaworowa i stwierdziłem że mój to jest 16zaworowy i ma 103KM spodobało mi się.
Kupiłem
Pierwszy zakup jaki uczyniłem to alufelgi 14"
i od tego momentu się zaczęło...
przez parę lat dopieszczałem moje autko i do tego momentu zrobiłem sporo.
z grubszych rzeczy to SWAP na który bym się nie zdecydował gdyby nie dwie osoby...
mój kuzyn który przez długi czas mi tłukł do głowy że swap na 1,6 to bez sensu, jeśli robić swapa to na najmocniejszy motor - miał rację
Wykonał on prace mechaniczne - firma MAXKAR
oraz paru osobom na forum znany Hubert z firmy MAXISERVICE, który podjął się przeróbek elektrycznych jak i modyfikacji mojej instalacji gazowej. U niego także korzystam z hamowni podwoziowej V-Tech, do ostatniego hamowania udało mi się osiągnąć 145KM i 166Nm.
www.maxiservice.pl
Gdyby nie te dwie firmy to pewnie w tamtym roku mój Roverek miałby innego właściciela, rok temu dostał nowe życie nowe serduszko i "głębsze płuca".
leszczu, pod maską mam zwitek kabli z komputerem, jeśli do czwartku napiszą w AC program to będzie przyspieszacz zapłonu do LPG, celem jest osiągnięcie wyższej mocy na LPG niż na PB 98.
Wiadomo, autko bardzo fajne, dopieszczone.
Szczególne brawa za swap i dążenie do coraz większych cyferek
Kozik napisał/a:
co myślicie by tak przerobić?
Zderzak rzecz jasna pójdzie w kolor auta a nie czarny mat?
Bez tych listewek zderzak wygląda strasznie blado. Nic się nie dzieje. Myślałeś nad halogenami?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Bez tych listewek zderzak wygląda strasznie blado. Nic się nie dzieje. Myślałeś nad halogenami?
No właśnie mam takie same zdanie. Halogeny mogłyby trochę poprawić wygląda zderzaka. Sam myślę nad założeniem ich, ale na razie brak kaski, a za nie trochę trzeba zapłacić.
Zderzak rzecz jasna pójdzie w kolor auta a nie czarny mat?
Bez tych listewek zderzak wygląda strasznie blado. Nic się nie dzieje. Myślałeś nad halogenami?
Halogeny zawsze można dołożyć, zderzak docelowo w kolor nadwozia, to jest tylko VT
greg-si napisał/a:
Bez tych listewek zderzak wygląda strasznie blado. Nic się nie dzieje.
Myślałem żeby wsadzić tam jakieś plastikowe listwy podobne jak są w zderzaku tylnym ale nie mam pomysłu z czego
greg-si napisał/a:
Szczególne brawa za swap i dążenie do coraz większych cyferek
Filmiki kolegów z IDT inspirują mnie żeby wrzucić ECU MASTER ale to się jeszcze zobaczy, póki co muszę znaleźć pracę w Krakowie
[ Dodano: Pią Lut 24, 2012 12:30 ] leszczu, dumałem też nad zegarami z MG ZR Ty masz chyba takie...
Kozik, teraz dopiero zauważyłem
Będziesz likwidował tylko listewki czy też to przetłoczenie nad nimi które idzie przez cały zderzak?
Jeśli tylko listewki i dojdą halogeny moim zdaniem powinno to mieć ręce i nogi
Kozik napisał/a:
Myślałem żeby wsadzić tam jakieś plastikowe listwy podobne jak są w zderzaku tylnym ale nie mam pomysłu z czego
A może wyrwać takie ze zderzaka tylnego i wrzucić na przód? Ciekawe jakby to wyglądało.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Remigiusz napisał/a:
Szkoda ze nie ma fot środka bo pięknie teraz wygląda z tymi boczkami od 25 oraz Karbonem czarnym
foty niedługo będą
Też czekam na fotki wnętrza. Chciałbym zobaczyć jak u ciebie prezentuje się oklejony panel od regulacji nawiewu i ozdobna listwa. Od razu zapytam czy ciężko było to okleić
zacny powóz Milordzie a tak serio mega doinwestowany samochodzik, zapomniałeś opisac mody zawiasu i hamulcowni bardzo fajnie to to przyśpiesza i skręca, jak plany wypalą będzie dosłownie kieszonkowa rakieta niech moc bedzie z Toba Andrzeju
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
hamulce póki co to takie jak mają być w Vi także seria, fakt faktem że miałem przód lite a tył bębny, założyłem:
na przód wentylowane tarcze 262 - Tarcze Mikoda GT (nacinane nawiercane), klocki Ferodo FDB613 - klocki te dużo lepiej hamują od zwykłych
na tył niewentylowane tarcze chyba 240 - Tarcze Textar (nacinane), klocki TRW
do tego wyciągnąłem korektor siły hamowania i teraz zaczęło mi auto hamować
Hamulce się mocno poprawiły ale w planach jest przekładka hamulców z ZR 160 lub ZS 180
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum