to prawie tak jakbyś zapytał jakie zasłony masz powiesić w pokoju jest kila opcji sam musisz wybrać, odradzałbym zakup orginalnego do kabiny bo jest droższy sporo tak mi się wydaje ja wybrałem Mahle węglowy ale Hart chyba też robi wiele tańsze węglowe, warto zapłacić więcej za węglowy bo nie tylko eliminuje kurz ale też sporą część spalin i zapachów z zewnątrz, co do filtra oleju to orginalny przynajmniej do benzynowego silnika spełnia w zupełności swoją rolę i robiony w Polsce próbowałem też Wix ( również wytwarzany w Polsce) i Knecht chyba ten ostatni cenowo najdroższy bo ze stali nierdzewnej środek ale to raczej taki bajer bo za wiele w ekspoloatacji to raczej nie zmieni, a przy twoim to już wcale bo nie jest metalowy, przy zakupie raczej wybieraj takie które cieszą się dobrą reputacją jak te które wymieniłem i Mann chyba też robi niezłe, wszystkie te filtry będą podobne do siebie dlatego trzeba stawiać na doświadczenie producentów, co do filtru powietrza to ja postawiłem na K&N ze względu, że jest wielokrotnego użytku więc musisz sobie obliczyć ile zapłacisz za taki filtr doliczając środek czyszczacy i olej do nasączenia filtra, potem zastanowić się ile będziesz trzymał auto bo taki filtr będzie sporo droższy ale po rozłożeniu na kilka lat będzie sporo tańszy w porównaniu do normalnego, z tym że normalny przy wymianie wywalasz poprostu a ten musisz myć i suszyć dzień czasu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum