Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam. Kupiłem 2 miesiące temu Roverka 420Di. Jedyną wadą samochodu jest podrdzewiałe podwozie. Na podwoziu (pod kierowcą) jest najwięcej rdzy, także w okolicach nakol. Reszta ok. Przeszukałem już troche fora i nie znalazłem satysfakcjonujących tematów. Chciałby sam to zakonserwować, mam do dyspozycji kanał i zachodze do was z pytaniem. Jakie środki konkretne (firma + nazwa) polecilibyście aby dobrze uchronić przed rdzą i przede wszystkim dobrze wyczyścić.
Wiem, że w sklepie moge zapytać ale tam zawsze polecają najdroższe i niekoniecznie najlepsze. Może ktoś z was już przerabiał konserwacje i dało to zadowalające efekty?
Ostatnio zmieniony przez Rafal420Di Wto Wrz 03, 2013 10:41, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 03, 2013 09:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witaj kolego:) Ja rok temu zakonserwowalem swojego r45 kupilem puszke czrnego hamerajtu, odczyscilem wszystko szczotka druciana i wymalowalem pendzlem. jezdze rok i nie ma oznak rdzy. Czas wymalowania calego nadwozia wlacznie z nadkolami to okolo 4h. i jest wszystko ok:)
Jeśli niema oznak korozji to czyścimy z grubsza i nakładamy tzw. baranek np.: firmy BOLL.
Jeśli jest rdza to czyścimy ja i nakładamy na 24 godziny środek Cortanin F. Potem podkład reaktywny i znowu po 24 godzinach podkład akrylowy i na koniec w celu zabezpieczenia całkowitego kładziemy baranek.
Ja nie mialem pordzewialego nadwozia takze hamerajt spokojnie wystarcza w moim przypadku:)
Nie chodzi o rdzę, tu chodzi bardziej o ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi takimi jak uderzenia piasku i kamieni oraz negatywnym oddziaływaniem soli.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum