Ja kiedyś z ciekawości szukałem i jedyne co znalazłem to eibach 800zł sztuka. A dlaczego szukasz? Mam w domu certyfikat Eibacha może coś w nim jest, jak dotrę do domu to zerknę i napisze czy coś znalazłem ale to po 22.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
ps. moze dodac temat gdzies do porad, aby inni nie bladzili
[ Dodano: Sro Sie 13, 2014 21:00 ]
dawno temu na forum uzytkownik ENU napisal:
Cytat:
do rozkodowania przydaje sie EPC
co mogl miec na mysli?
[ Dodano: Pią Sie 29, 2014 19:21 ]
kupilem w/g kodu sprezyny KYB i auto wygladalo jak koza, w lusterku chmury, dziwne zachowanie na zakretach, wyczuwalne bujanie z tylu
trzeba bylo szybko dzialac, kupilem H&R (-35) tutaj: http://tuning-online.pl/sklep/ (polecam, dobry kontakt telefoniczny mailowy, przystepna cena)
teraz jest ok, wiec jezeli ktos ma SilverStone Edition to jedynie H&R
kilka faktow:
- sprezyna KYB seryjna 28cm
- H&R 24.5cm
moje stare oryginalne mialy 24cm, czyli po tych 10 ponad latach siadly o 1cm,
eibach obnizal o -30
R75 dzięki za PW
Ja juz jestem po wymianie amortyzatorów przód i tył.
Nie pamiętam jakie siedziały (chyba delphi) wymieniłem na kayaba exel-g. Po wymianie przodu nie odczułem żadnych roznic, wymieniałem bo jeden puścił olej. Tył wymieniałem bo przy poprzecznych nierownosciach bujalo mi trochę tyłem, dodatkowo ścinało mi nierównomiernie opony po zewnętrznej stronie. Po wymianie jedzie jak po sznurku, zero bujania.
Ogólnie eR prowadzi się bardzo dobrze i w porównaniu do zt jest trochę tylko bardziej miękki.
R75 masz oryginalne felgi i opony 225/45/17?
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
tak, mam takie jak Twoje, tylko ze opony kupilem 225/50 17, kierujac sie polskimi
dziurami w drogach, kraweznikami itd, ale 45 zdecydowanie lepiej wyglada.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum