Wysłany: Pią Paź 03, 2014 15:27 [R 220D/Sd ] turbo od Land Renge td5 do roverka
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam zastanawiam sie nad wymiana turba w moim roverku 220d ,bo juz puszcza olej od strony goracej I mam dylemat czy regenerowac stara, czy zakupic ta od land Rovera GT2052 td5 I przy okazji polepszyc osiagi .
Czy ktos ma jakies rozeznanie , czy ta td5 nie okaze sie porazka bo to turbo jest od 2,5 a nasz roverek ma 2,0l I czy nie bedzie mial problemow osiagniecia wlasciwego cisnienia na turbie Dodam tez ze moj roverek jest po modyfikacjach dodalem icc I zwiekszylem dawke paliwa I przesuniecie kola zebatego .
Drugie pytanie czy ta zamiana spasuje bez zadnych powaznych przerobek widzialem to turbo tylko na zdjeciach zlacza wejscia i wylot gazow spalinowych wydawaly sie idetyczne czy ktos udzieli mi informacji na ten temat
Ostatnio zmieniony przez aramiel123 Sob Paź 04, 2014 08:38, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 03, 2014 15:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
aramiel123, Pokaz zdjęcia jak to Turbo dokładnie wygląda
Utrzymanie ciśnienia zależy wyłącznie od ilości spalin U ciebie może się niestety okazać problem za zacznie sie rzeglo slizgac bo od SD skrzynia ma mala tracze wiec jak chcesz większe turbo pakować radze od razu skrzynie od SDI albo IDT pakować na początek
Zdaj sobie tez sprawę ze miska będzie do przeróbki bo spływ oleju trzeba będzie zrobić niżej ponieważ nasz jest za wysoko usytuowany dla większej Turbiny i będzie wyciskało tobie olej z Turba z braku grawitacyjnego spływu.
Ja jak już to bym brał Gt2056 od Renault ponieważ będziesz mial większe wirniki niż z Td5 a spool-time bez różnicy będzie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Najbardziej przeraza mnie jak to wszystko polaczyc bo nie mam odpowiednich warunkow dlatego pytam czy to mniej wiecej pasuje do siebie jakby tylko splyw oleju z turbiny do miski olejowej to by nie bylo problemu
[ Dodano: Pią Paź 03, 2014 19:01 ]
Czytalem gdzies na forum ze turbo od 25 ,45 , jest takie samo ale wydajniejsze [nowsza konstrukcja srodka turbiny] czy to prawda ?
Jedyne co mi przychodzi do glowy to wymienic ja na nowsza jak bedzie duzo przerobek z tamta
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum