Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] piasty przednie i tylne MG-ZT duze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] piasty przednie i tylne MG-ZT duze
Autor Wiadomość
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 22, 2014 11:19   [R75] piasty przednie i tylne MG-ZT duze
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Zmienialem komplet piast przendie i tylne z MG-ZT duze - zalozylem uzywane .

Zaczynam slyszec lekkie szumy z lozysk.

Prosze o porade chce zamowic komplet tyl i przod .

Duze pod 18 felgi fabryczne MG (takowe mam aktualnie )

Czy to beda te elementy ?

Przednie


http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001544

Pozycja 5 ?? z literka P czy bez ?

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RUD100150

=====================================

Tylne

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RLB100292

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001550

Pozycja 1 ?? z literka P czy bez ?
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 22, 2014 11:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Sro Paź 22, 2014 18:11   

P u nich oznacza afetmarket czyli inne niż orginalne dlatego taniej;) sam możesz poszukać zamienników taniej wyjdzie chyba że orginalne chcesz wtedy bez P ale Rimmer to nie jest najtańszy sklep :p
 
 
Ricardus 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 211
Skąd: Grotniki

MG ZT-T

Wysłany: Sro Paź 22, 2014 21:37   

Tylną piastę kupowałem w tym sklepie i jak na razie jest ok.


http://sgparts.pl/lozyska...o=1066&vty=9220

Przy przedniej są czasami problemy z pierścieniem zabezpieczającym. Ja Miałem np w zwrotnicy mniejszą grubość wcięcia niż grubość dostarczonego w komplecie z łożyskiem pierścienia. Profilaktycznie dokupiłem drugą używaną zwrotnicę za jakieś grosze, aby skrócić czas naprawy przez wcześniejszą wymianę łożyska i tam rowek na pierścień był już ok.Wnioskuję więc że były dwa rodzaje zwrotnic z różną grubością rowków.

Wymiana raczej prosta. Problemów czasami może dostarczyć wyciśnięcie części łożyska z przedniej zwrotnicy, wskazana prasa. Trzeba pilnować głębokości osadzenia łożyska, zbyt duża odległość od czujnika ABS i mam problem, liczą się nawet dziesiąte mm.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Dokręcanie piasty tył
jarztom Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Lip 30, 2010 19:16
jarztom
Brak nowych postów [R75] Wymiana tylnej piasty.
Dziadek Rover serii 75, MG ZT 13 Sro Kwi 13, 2016 12:30
Dziadek
Brak nowych postów [R75] Wymiana przedniej piasty
Eros Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Lis 13, 2015 09:12
sebol11
Brak nowych postów [R75 CDT 2.0] wymiana piasty/zwrotnicy prawy przód+łożyska
Kigent Rover serii 75, MG ZT 3 Nie Sty 12, 2014 13:44
Kigent
Brak nowych postów [MG ZT 190] duże spalanie?
sawian Rover serii 75, MG ZT 12 Wto Sty 20, 2015 09:19
Punx



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink