Typ: Si Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 1999
Witam,
Jaki powinien mieć wymiary filtr kabinowy do R z klimatyzacją?
Postanowiłem wymienić swój bo strasznie zasyfiały był.
Wyjąłem stary, pokazałem jaki chcę i taki otrzymałem lecz jest za duży. Mierzyliśmy metrówką i wychodzi na to, że ma po 21cm z każdej strony. Tak też podają katalogi z których korzystają sprzedawcy.
Wg mnie to te katalogi są do .... nie podobne. W związku z tym, że już nic nie mogłem zrobić (czyt. wymienić - bo nie było na co) postąpiłem jak barbarzyńca i zmniejszyłem filtr nożyczkami.
Nie chciałbym w przyszłości "męczyć się" i docinać coś co powinno pasować plug&play, dlatego pytam Was koledzy jakie wymiary powinien mieć ten filtr?
Dodam, że filt od Hondy Civic także nie będzie pasować też ma 21cm.
Na allegro każdy ma inne wymiary i już nie wiem jaki kupować.
Na pewno komora filtra nie jest kwadratem. Jeden bok jest dłuższy.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
Ostatnio zmieniony przez des Czw Lip 28, 2011 15:36, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 14:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dokładnie tak jest, wczoraj wymieniałem i pasuje idealnie. Jedyne co mi przychodzi do głowy to może klima dokładana była ? Wtedy pasować powinien K 1017 - prawdopodobnie
Witam mam pytanko zakupiłem dziś elegancki filtr kabinowy węglowy marki OYODO JAPAN za cale 35 zl
na filtrze nie ma strzalki ktora byla na starym boschu czy w takim przypadku nie ma znaczenia jak go włoże? filtr wyglada identycznie z obu stron.
filtr to cos takiego: http://www.hdmot.pl/index...a-40f4006oyo-4d
dzieki za pomoc z gory. Pozdrawiam
Czy to normalne że przy filtrze węglowym i tak czuć spaliny z poprzedzającego pojazdu wewnątrz auta?
Kupiłem filtr węglowy ASTER, dość ładnie wykonany z plastikową ramką itd.
Niestety nie czuje jego oczyszczających właściwości. Musze jeździć z odciętym wlotem z zewnątrz bo te smrodzące ciężarówki i TDI po prostu mnie wykończą.
Swoją drogą respekt dla designu R400 że po wciśnięciu tego magicznego przycisku w co bym nie wjechał nie czuje absolutnie nic. Tylko szyby parują
A to możliwe, właśnie dlatego pytam czy to normalne i podaje markę.
Fakt faktem wykonanie o klase lepsze niz poprzedniego filtra BUGUS (czy jakoś tak) - ten miał plastikową ramkę z uszczelnieniem naokoło i wypustką do wyjmowania.
Kosztował z przesyłką 50zł więc nie był szczególnie tani.
No ale efekt... na początku miałem wrażenie, ze jest lepiej (może placebo).
A teraz spaliny mnie zabijają. Filtr ma moze z miesiąc.
Jeżeli to szajs to co polecacie? Firma ASTER jak i sam filtr wyglądały na dość porządne.
Mam obecnie założony filtr Corteco, bez żadnej plastikowej ramki, dopasowany też jakoś
szczególnie nie jest(zamawiałem w sklepiku osiedlowym), ale przez 2 miesiące użytkowania
nie docierają do mnie żadne nieprzyjemne zapachy, nawet stare tdi vw potrafi zneutralizować . Polecam też filtry Zaffo, miałem, byłem zadowolony, następny też będzie Zaffo
Dziękuję
_________________ Andrzej
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Wrz 21, 2011 17:58
sobrus napisał/a:
Czy to normalne że przy filtrze węglowym i tak czuć spaliny z poprzedzającego pojazdu wewnątrz auta?
Kupiłem filtr węglowy ASTER, dość ładnie wykonany z plastikową ramką itd.
Niestety nie czuje jego oczyszczających właściwości. Musze jeździć z odciętym wlotem z zewnątrz bo te smrodzące ciężarówki i TDI po prostu mnie wykończą.
Swoją drogą respekt dla designu R400 że po wciśnięciu tego magicznego przycisku w co bym nie wjechał nie czuje absolutnie nic. Tylko szyby parują
ja tam mam zawsze zwykly filtrona albo manna filtr i nic nie czuc troche to dziwne co tu czytam
Dla mnie też, ale układ mam dokładnie oczyszczony, odkurzony i 100% sprawny,
Zdejmowałem podszybie - także z dwóch stron.
Wszystko z nim OK.
Filtr założony starannie (również osobiście przeze mnie) - jest uszczelniony gąbką wokół ramki - nie ma szans zeby coś było źle. Model odpowiedni - do R400 z klimą. K1082 czy jakoś tak.
A jednak kopcące auta dają mi się nieco we znaki na włączonym nawiewie.
Jeszcze jedno pytanie: czy w takiej sytuacji lepiej mieć w środkowym nawiewie strzałkę niebieską czy białą (u mnie przeważnie jest biała).
W zasadzie na odczuwalne zapachy to nie powinno mieć znaczenia, często zmieniam i nie odczuwam różnicy w aromacie. Wcześniej miałem filtrona i smrodek faktycznie nieraz przenikał, ale nigdy nie było to uciążliwe...
I po prostu troche to wnerwia. Kto takie pojazdy w ogóle dopuszcza do ruchu, skoro niektórzy mają problem z przeglądem osobówek?
businnes is businnes, przecież jak do tej pory wcale nie trzeba jechać na przegląd aby mieć wpis w dowód, wystarczą znajomości lub trochę wolnej gotówki. A przedsiębiorcy to pewnie mają jeszcze zniżki...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum