Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam, borykam się z problemem w moim roverku. Chodzi o nierówne obroty i szarpanie przy spokojnej jeździe. Przy mocniejszym dodaniu gazu tzn. wyższych obrotach przestaje szarpać. po odpaleniu przy zimnym silniku, zwłaszcza rano, dym z rury wydechowej wydobywa się ,,partiami" jak z parowozu. Nie leci ciągłym strumieniem tylko na raty. Jest dosyć sporo tego białego dymu. Ponad to występuje dziwne brzęczenie jakby z wydechu. Na biegu jałowym P lub N obroty falują delikatnie, momentami jakby samochód przygasał. Szkoda mi mojego samochodu a mechanik nie wie od czego zacząć bo mówi że to może być wszystko. może któryś z kolegów spotkał się z podobnym problemem. zaznaczam że tu nie chodzi o niskie temperatury na dworze bo po pierwsze -1 to nie zima, a po 2 działo się już tak wcześniej. Do tego spalanie mam wysokie. w trasie pokazuje ok 11l po mieście czasami nawet po 20l Silniczki VIS zregenerowane. Poniżej Film. Dodam że film nie jest kręcony na zimnym silniku. Wcześniej przejechałem kawałek.
BTW mam pytanie o jedno ,,pokrętło". do czego służy ? (ZDJ)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Gru 11, 2014 16:01
bpilkarz napisał/a:
mam pytanie o jedno ,,pokrętło". do czego służy ? (
to jest regulacja dopływu ( na twarz )nieogrzanego , chłodnego powietrza podczas ogrzewania wnętrza i ustawionego nawiewu na nogi i szybę lub samą szybę.
[ Dodano: Czw Gru 11, 2014 16:01 ]
bpilkarz napisał/a:
mechanik nie wie od czego zacząć
drożnośc układu wydechowego , czujnik MAP , świece i przewody , czy nie ubywa płynu chłodniczego czy nie ma w nim CO2.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum