Wysłany: Nie Maj 24, 2015 21:01 Inocyk - Rover 416
Witam serdecznie:)
Od tygodnia jestem właścicielem ciemnozielonego Rovera serii 400;)
Trochę danych:
silnik: 1.6 16V 112 KM
przebieg: 201 tys. km - oby realny
rok: 1999
Wyposażenie:
klima, jasna skóra, wszystkie szyby el i ogólnie full komplet dla mnie
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Samochodzik wymaga trochę pracy, łożysko oporowe szumi, są wgniotki, klapa tylna jest innego koloru (poprzedni właściciel przyłożył w hydrant:), falująca podsufitka;P )
Jestem pozytywnie zaskoczony, myślę że trafiła mi się okazja, bo kupiłem go za grosze.
Co udało mi się już zrobić:
Pomalowane zaciski + bębny na srebrno
Wymienione tarcze, klocki.
Olej, rozrząd i filtry.
Skóra trochę odświeżona.
Wymiana głośników, radia, dołożenie małej skrzyni w bagażniku.
Alufelgi były w tragicznym stanie, zdarte ranty,ktoś je malował i farba odchodziła. Z kierownicy próbowano zdzierać znaczek rovera, była powycierana.
Więc dziś wpadła trójramienna kierownica z wstawką z drewna z rovera 200, udało się kupić również alufelgi z oponami;)
Więcej zdjęć wstawię jutro;)
parę fotek z ogłoszenia:
foto nowej kierownicy - jest przepiękna!
Liczę na sugestie, komentarze. Dopiero wchodzę w temat Roverków, wcześniej były tylko Mazdy.:)
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 24, 2015 21:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Victor1989, Sorki za offtop, ale naklejanie znaczka na poduszkę to IMHO nie najlepszy pomysł, nie chciał byś oberwać w twarz tym kawałkiem plastiku, bo poduszka się rozdziera w tym miejscu, a otwiera się ZTCP z prędkością 300km/h.
Victor1989, Sorki za offtop, ale naklejanie znaczka na poduszkę to IMHO nie najlepszy pomysł, nie chciał byś oberwać w twarz tym kawałkiem plastiku, bo poduszka się rozdziera w tym miejscu, a otwiera się ZTCP z prędkością 300km/h.
To nie mój R zdjęcie z googla wziąłem żeby pokazać jak jest włącznik halogenów.
Co do Twojego spostrzeżenia w pełni się z nim zgadzam