Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] drgania na zimnym silniku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] drgania na zimnym silniku
Autor Wiadomość
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



  Wysłany: Pią Mar 06, 2015 23:06   [R75] drgania na zimnym silniku
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999

Witam wszystkich.
Od jakiegoś czasu gdy odpalam roverka to silnik gdy jest zimny trochę dziwnie chodzi, mało równo brak mu kultury trochę drży tapicerka. Ostatnio podpinany był pod kompa żeby wykasowac Oil service i elektryk mówił ze były błędy jakby wypadania zapłonu i tez stwierdził że tak jakby na wszystkie cylindry noe chodził na początku. Przyczyny szukać w zapłonie? Świece mam wymienione lecz przewody i cewki nie ruszane dobrze kombinuje?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 06, 2015 23:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Pią Mar 06, 2015 23:16   

u mnie tez są drgania przy 1tys (czyli obroty zimnego silnika) i nikt nie wie o co chodzi... chyba ze u Ciebie faktyczne coś innego
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Sob Mar 07, 2015 09:54   

Hmm no nie wiem facet mi mówił ze taki silnik powinien swiszczec a nie tak kolebotac.

[ Dodano: Sob Mar 07, 2015 09:54 ]
Jakie cewki najlepiej kupić do tego silnika? To jest wersja 177KM
Pozdr
 
 
pieknyiro 



Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 36



Wysłany: Sob Mar 07, 2015 11:14   

Parkujesz pod chmurką? Kiedy odpalasz masz dużą wilgotność w powietrzu? Jak masz padnięte przewody to chłoną wilgoć z otoczenia i stąd nierówna praca zimnego silnika. Jeżeli jest taka sytuacja to wystarczy WD40 i wygoni wilgoć z przewodów i masz na około 2 miesiące spokój. Chyba, że masz w gorszym stanie przewody. Ja bym zaczął od podstawowych rzeczy. Sprawdzić iskrę, sprawdzić przewody, żeby nie wchodzić w koszty.
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Czw Kwi 23, 2015 19:19   

W zeszłym roku mechanik zmieniał mi świece i mówił ze by tych przewodów nie ruszał a są tam jakieś z napisem bmw nie wiem jakiej firmy.

[ Dodano: Sob Mar 07, 2015 12:39 ]
Chyba ze na oko nie da się stwierdzić ich stanu a może są kiepskie może tak być?

[ Dodano: Sro Mar 11, 2015 19:27 ]
Wymieniłem dziś przewody na nowe zobaczę jutro jak po nocy na zimnym silniku będzie. Ale też zauważyłem ze mam podobnie jak kolega wyżej R75 napisał ze drgania występują w okolicach 1000-1200 obrotów jak prxygazuje na jałowym biegu wiec w zakresie właśnie jak silnik pracuje na ssaniu. Może się użytkownicy inni wypowiedzą jak jest w waszych roverach?

[ Dodano: Sob Mar 14, 2015 11:31 ]
Wypowiedzą się jeszcze inni jak im pracują silniki benzynowe?

[ Dodano: Nie Mar 29, 2015 11:44 ]
Odświeżam. Czy ktoś jeszcze wypowie się w temacie?

[ Dodano: Czw Kwi 23, 2015 20:19 ]
Wymieniłem fajki na cewkach w tylnym rzędzie cylindrów i wiele się nie zmieniło. Sprawdziłem i drgania silnika występują dokładnie między 1100 a 1150 obrotów poniżej i powyżej jest ok. z zapłonu zostały w zasadzie tylko cewki które nie były ruszane. Chyba ze coś innego może być przyczyną jak nie zapłon..
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Pią Kwi 24, 2015 23:36   

o drganiach pisałem tutaj:

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=96335

wymieniłem ósemkę na oryginał z UK, sporo zapłaciłem, ale to nie była wina ósemki,
jak drgało tak dalej drga

może ktoś inny jeszcze przerabiał temat drgań przy 1tys obrotów w benzynie v6?
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 25, 2015 02:31   

Obaj macie gaz? Karol wiem, ale ty R75,
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sob Kwi 25, 2015 12:52   

Benzyna bez gazu
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Nie Kwi 26, 2015 18:42   

Tak Rafał ale ja to już miałem przed założeniem instalacji LPG. Sam gazownik mi wtedy mówił ze jakoś dziwnie ten silnik chodzi na zimnym.
a sytuacja identyczna jak u kolegi R75 drgania są w przedziale 1100-1200 obrotów.
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Nie Kwi 26, 2015 21:32   

ciekawe czy T4 cos by wykrył, tylko dlaczego w tym zakresie sa takie drgania?
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Kwi 27, 2015 08:05   

A ja miałem podobnie w Freelanderze 1.8 k-series i wymieniłem komplet przewody, świece, kopułka, palec rozdzielacza, bez rezultatu i pomogło dopiero zalanie do baku środka do czyszczenia wtrysków firmy STP do aut z LPG, po kilkunastu kilometrach jazdy jak by nowe życie dostał. Nie zaszkodzi a warto spróbować bo koszt kilkanaście pln.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Pon Kwi 27, 2015 08:17   

hmm..ciekawe..

[ Dodano: Pon Kwi 27, 2015 09:17 ]
ale na benzynie i LPG jest to samo.
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 27, 2015 08:37   

Miałem to samo pisać co sknerko
karol77787, ale jak pracuje na gazie, to już chyba poniżej obrotów które podałeś?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Pon Kwi 27, 2015 09:37   

Tak poniżej, ale gdy wcisne gaz i przytrzymam na 1100-1200obr. jest tak samo i kiedy schodzi z wyższych to przy opadaniu w tym przedziale tez zadrży ale chwilkę bo spadają niżej.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Kwi 27, 2015 11:07   

jak na PB wariuje to mapa LPG się pod to ustawi i tez będzie wariować mam LPG i tak było u mnie
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Pon Kwi 27, 2015 12:00   

mogę spróbować wsumie nic do stracenia nie ma
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Kwi 27, 2015 13:17   

zalej całą flaszkę STP na pół baku paliwa albo nawet na mniej, tak na 20l, powinno dać radę jak to wtryski są.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Pon Kwi 27, 2015 13:25   

Ok. Jak dzis kupie to tak zrobię i pojeżdże troche na benzynie. Tam są dwa rodzaje pamiętam tego STP czarne do benz i czerwone chyba do benz i LPG
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Kwi 27, 2015 13:32   

tak i koniecznie szukaj tego do LPG bo ten tylko do benzyny słabszy jest dużo, oba już zalewałem bo miałem przez jakiś czas problemy z jakimś syfem który do wtrysku się dostał i pomogło ale tym od benzyny nie było żadnych rezultatów dopiero ten od LPG po drugim pełnym baku rozpuścił
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Pon Kwi 27, 2015 15:05   

zalalem tego stp na mniejsze pół zbiornika pojeździe trochę na benie i zobaczymy jak dalej. Zamówiona mam też cewkę która popodmieniam między cylindra żeby też wykluczyć zapłon.pozdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Nie odpala na zimnym silniku
2km Rover serii 75, MG ZT 7 Czw Kwi 02, 2009 08:57
2km
Brak nowych postów [MG] ZT 190 - Stukanie na zimnym silniku
wingregor Rover serii 75, MG ZT 19 Nie Sie 06, 2017 10:36
czort
Brak nowych postów [R75] coś stuka na zimnym silniku
tomi24lbn Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Paź 06, 2017 23:24
R75
Brak nowych postów [R75] Nie odpala na zimnym silniku.
patol Rover serii 75, MG ZT 10 Pią Lis 13, 2015 14:20
sknerko
Brak nowych postów [rover źle odpala na zimnym silniku]
wigo Rover serii 75, MG ZT 11 Wto Lis 06, 2018 06:02
dzelo23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink