Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Temat jest dla tych którzy borykają się z dziwiękami, drganiami z pod spodu auta. Chodzi tutaj o rury w tłumiku te co są jest jedna w drugiej i tarabanią Mam automat i mi to brzęczy jak silnik się jeszcze dobrze nie rozgrzeje i trzymam na hamulcu na światłach na D przy wyrzuceniu na P te drgania giną związane jest to z ruchami silnika przód/tył
sknerko napisał/a:
adam_26 proszę udostępnij zdjęcia gdzie i jakie to rury bo legendy o nich słyszałem i nijak nie wiem gdzie to jest i co to. Albo nawet na PW czy mail mi prześlij, jak się może kiedyś zobaczymy na zlocie to browara masz u mnie
Na prośbę sknerko wrzucam foty od spidi23 jak on to zrobił nawiercił 1 rurę wiertłem 10 i przyspawał do tej 2:
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 16, 2015 17:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Możecie mi wyjaśnić jaki cel jest by te rury były podwójne?
[ Dodano: Wto Cze 16, 2015 19:14 ]
Ale to wierci się dziurę na wylot a potem zaspawuje?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
nawiercasz rurke zewnetrzna, po to, zeby ta wewnetrzna polaczyc z zewnetrzna poprzez spawanie
No to rozumiem chodzi mi o to czy to ma być wywiercona dziura tak że palec włożysz czy tylko nawiercone tak żeby dziury nie było?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Robisz dziure na wylot w rurze zewnętrznej, rure wewnetrzna tylko oczyszczasz, zeby zlapala sie ze spawem. Przyjrzyj sie zdjeciu z wywiercona dziura, dobrze to widac.
Mam jeszcze dokładniejsze zdjecie, wrzuce pozniej jak bede przy komputerze.
EDIT:
W sumie to to samo co wyżej, ale może lepiej będzie widać. Brązowy nalot na wewnętrznej rurze czyścimy śrubokrętem i napawamy.
Mam podobny problem w moim CDT... na niskich obrotach dzwoni jak dzwony kościelne czy ktoś może miał taki problem i go rozwiązał - albo przynajmniej może kierunek wskazać
Mam podobny problem w moim CDT... na niskich obrotach dzwoni jak dzwony kościelne czy ktoś może miał taki problem i go rozwiązał - albo przynajmniej może kierunek wskazać
Ja miałem, u mnie okazało się, że taka blaszka aluminiowa termiczna nad końcowym tłumikiem zerwała się z zaczepu i dzwoniła o tłumik
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Sro Cze 17, 2015 18:10
Może się zdarzyć że wyrobią się otwory bo to amelinium jest cholernie cienkie, więc wystarczy podłożyć podkładki. U siebie podłożyłem niewielkie blaszki ocynkowane z otworem pod śruby M6 i już nic nie dzwoni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum