Forum Klubu ROVERki.pl :: [214 Si 98 r]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 19:02
[214 Si 98 r]

Wczoraj na trasie dopadło mnie HGF
Autor Wiadomość
Viniu 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Sro Cze 06, 2007 09:17   

AndrewS napisał/a:
a w jakim samochodzie bedziesz pewny ??
Fakt.. pewnym nie można w przypadku żadnego auta z jednym małym ale:
- Polonez 1,5 - 110 tys.km (z czego moje 60 tys. w dwa lata - szkoła w Zielonej Górze)
- Polonez 1,6 - 120tys.km (z czego moje 75tys. w dwa lata - szkoła w Szczecinie i Poznaniu)
- Mazda 323 - 180tys.km (z czego moje 50 tys. w dwa lata - szkoła w Poznaniu)
i ani jednej awarii silnika, co więcej nigdy nawet nie zajżałem do zbiorniczka płynu a tym samym nigdy mi nawet do głowy nie przyszło, że coś takiego mogło by mnie spotkać. Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem co to znaczy padnięta uszczelka pod głowicą, HGF itp. Tym samym Panie i Panowie nie oszukujmy się... jest to "pięta achillesowa" silników tej serii, skoro kilku z nas to dotknęło. Dlatego też biorąc pod uwagę tę przypadłość odczuwam pewien dyskomfort podczas dłuższych podróży. A objawia się to przede wszystkim permamentną nerwową kontrolą wskaźnika temperatury...

Nie chciałbym być źle zrozumiany, że się przypie.... alam, bo tak nie jest. Mimo wszystko jestem zadowolony z mojego Revolverka :)

Bo to troche jak z kobietkami... są te szare gąski co to Ci ugotuje, upierze, wysprząta, poda kapcie i piwo, robi zakupy w Lidlu, bo tam taniej (czyli taka Corolla w dieslu - oszczędna i niezawodna) i są też te wampy, kobiety z klasą, które rzucają Cię na kolana, rozkochają ale mają swoje kaprysy, zachcianki, a Ty spełniasz je bez mrugnięcia okiem (np. nasze Roverki czy Alfy)...

Ale OffTopa zrobiłem... przepraszam... więcej się to nie powtórzy... :mrgreen:
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 06, 2007 09:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 06, 2007 09:51   

hmm, no masz sporo racji :mrgreen:
byc moze ze ta pieta jest przez stosunkowo duza moc silnika jak na ta pojemnosc
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
tian 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 206

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 06, 2007 09:52   

Viniu napisał/a:
Ale OffTopa zrobiłem... przepraszam... więcej się to nie powtórzy...


OT jak OT, ale jakie porównanie :)

pozdry
mrd
_________________
Był: rower Wigry 3
Jest: ®200 RF ('99) - 1.4i & Zafira B ('06) - 1.8
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Cze 06, 2007 10:27   

Viniu napisał/a:
Bo to troche jak z kobietkami... są te szare gąski co to Ci ugotuje, upierze, wysprząta, poda kapcie i piwo, robi zakupy w Lidlu, bo tam taniej (czyli taka Corolla w dieslu - oszczędna i niezawodna) i są też te wampy, kobiety z klasą, które rzucają Cię na kolana, rozkochają ale mają swoje kaprysy, zachcianki, a Ty spełniasz je bez mrugnięcia okiem (np. nasze Roverki czy Alfy)...


Pięknie napisane :mrgreen: :cool:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Sro Cze 06, 2007 11:33   

AndrewS napisał/a:
byc moze ze ta pieta jest przez stosunkowo duza moc silnika jak na ta pojemnosc


75-85KM z 1000cm3 nie jest tak duzo ;)
z tego co czytalem na jakiejs madrej stronie (nie pamietam gdzie...) problem polega na usytuowaniu przewodow olejowych w stosunku do wodnych a konkretniej malej grubosci uszczelki na 2-3 miejscach ktore regularnie nie wytrzymuja. poza tym kojarze ze byla mowa rowniez o uszczelniaczu (sylikonie czy co to juz nie jest) slabej jakosci.
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
nowy123 



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 32
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Cze 06, 2007 13:20   [ R400 1.6 98r. ] uszczelka pod głowicą

Na w/w wątku pojawił sie temat uszczelki a dokładniej ubytku oleju w wyniku jej pęknięcia. U mnie mechanik podejrzewa jej pęknięcie ale oleju raczej przybyło niż ubyło, a płyn przez kilka dni potrafi się utrzymać na normalnym poziomie, brak śladów oleju w zbiorniczku.
Czy zatem brak ubytku oleju wyklucza uszczelkę ?
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Sro Cze 06, 2007 13:35   

przybylo oleju a plyn sie utrzymuje w normie :???: a nie leje sie paliwo do miski?
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
nowy123 



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 32
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Cze 06, 2007 22:23   [ R400 1.6 98r. ]

raz szybciej , raz wolniej ale jednak płynu ubywa . na bagnecie olej wygląda ok. bez podejrzanych śladów
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 11:18   

Umnie polowe oleju slinikowego osadziło sie na dnie chłodnicy...bo obecnie dzis odbieram głowice z planowania i bede reszte zabawek skrecał chodz wiem ze dzis Boże ciało ale wczoraj była do odbioru ale czasu nie miałem i gostek mi tylko ją poda i to wsio:)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink