Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Civic] Problem z ciągiem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 13:22
[Honda Civic] Problem z ciągiem

slaby ciag na sprezarce co zrobic ????
Autor Wiadomość
fanatyk 



Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 7
Skąd: bialystok



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 15:08   [Honda Civic] Problem z ciągiem
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

witam wszystkich :) Na forum Civica odeslano mnie z tym problemem do was :)

1)Jestem posiadaczem Hondy Civic 5D z 1997r 2.0TDi i
mam problem poniewaz odczuwam ze brakuje jej momentu obrotowego , turbo tloczy ale w malym zakresie obrotow ;/ wiem ze to diesel ale kiedys lepiej szla , moze to wina juz wyrobionego turbo jednak Szum sprezarki slysze , samochod przyspiesza dobrze na 2 i 3 biegu do ponad 80km/h pozniej zaczynaja sie schody jechac jedzie ale bez polotu ,zas na jedynce bardzo szybko wchodzi na obroty bez wyraznego przyspieszania <moze to dziwne ale wczesniej tego nie bylo> Samochod jest mego ojca ,jednak ja jestem jego glownym uzytkowinikiem przebieg ponad 150tys bez wyciekow itd.. biegi wchodza gladko i bez problemow jedyny minus to ten ciag ... Samochod bardzo zadbany i nieskatowany.. moze ktos mial podobny problem / ile kosztuje nowe badz uzywane turbo /od jakiego samochodu mozna przypasowac bo ten diesel to przeciez nietypowa jednostka


Pozdrawaim i dziekuje za pomoc !! :grin:

Brt: mały retusz tematu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 00:17, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 07, 2007 15:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 15:16   

Do sprawdzenia dwie rzeczy:
1. odpiąc przepływomierz i zobaczyć, czy jest różnica w jeździe.
2. Sprawdzić szczelność węży pomiędzy turbo, IC i kolektorem ssącym.
Myślę, ze to nie jest wina turbiny jako takiej. Zeby je sprawdzić to wypadałoby zmierzyć ciśnienie doładowania i wszystko będzie jasne. Narazie jednak wykonaj pkt. 1 i 2 ;) i jeszcze jedno. Na stronie klubowej jest techniczny FAQ i w nim pod hasłem [seria L] znajdziesz kilka info o swoim silniku. Jest tam też link do artykułu o sprawdzaniu błędów kompa. Warto zrobić odczyt ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
fanatyk 



Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 7
Skąd: bialystok



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 15:21   

dziekuje za szybka odpowiedz :) teraz musze znalezc jeszcze czas :) i sprawdze wszystko

Brt napisał/a:
1. odpiąc przepływomierz i zobaczyć, czy jest różnica w jeździe.


a jesli bedzie roznica to co wtedy ??
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 07, 2007 15:24   

fanatyk napisał/a:
a jesli bedzie roznica to co wtedy ??

Przepływomierz do wymiany.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Maciek321 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 139
Skąd: Skawina



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 16:11   

piter34 napisał/a:
fanatyk napisał/a:
a jesli bedzie roznica to co wtedy ??

Przepływomierz do wymiany.


Na moj skromny rozum jesli nie bedzie roznicy to do wymiany... Bo jesli bedzie to znaczy ze jest sprawny (tak myslę)
 
 
fanatyk 



Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 7
Skąd: bialystok



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 16:15   

Brt napisał/a:
Jest tam też link do artykułu o sprawdzaniu błędów kompa. Warto zrobić odczyt ;)


moze to glupie ,ale mam problem ze znaleznieneim tego artykulu ;/ przeczytaelm juz duzo o silniku ale tego nie moge znalezc
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 07, 2007 16:37   

Maciek321 napisał/a:
Na moj skromny rozum jesli nie bedzie roznicy to do wymiany... Bo jesli bedzie to znaczy ze jest sprawny (tak myslę)

No tak, jasne. Za dużo (nie)myślę dzisiaj. :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 17:05   

Cytat:
Na moj skromny rozum jesli nie bedzie roznicy to do wymiany... Bo jesli bedzie to znaczy ze jest sprawny (tak myslę)

No niestety :D z przepływką w dieslach tak jest, że jeśli jest uszkodzona to auto się muli na wyższych obrotach, a jak się ja odepnie to zaczyna jeździć prawie normalnie :D Dziwne, ale działa ;)

[ Dodano: Czw Cze 07, 2007 5:09 pm ]
A art o kodach błędów jest TUTAJ
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 19:46   

piter34 napisał/a:
No tak, jasne. Za dużo (nie)myślę dzisiaj.

I wyszło na to, że Piter dał się wpuścić :( ;)
 
 
Maciek321 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 139
Skąd: Skawina



Wysłany: Pią Cze 08, 2007 13:51   

Brt napisał/a:
z przepływką w dieslach tak jest, że jeśli jest uszkodzona to auto się muli na wyższych obrotach, a jak się ja odepnie to zaczyna jeździć prawie normalnie :D Dziwne, ale działa ;)


To w takim razie ja przepraszam. Sugerowałem sie silnikiem benzynowym... (ale logicznie to niedorzeczne)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Cze 08, 2007 14:59   

Paul napisał/a:
piter34 napisał/a:
No tak, jasne. Za dużo (nie)myślę dzisiaj.

I wyszło na to, że Piter dał się wpuścić :( ;)

Nie kumam. Przecież jak nie będzie różnicy, to oznacza to, że przepływka nie spełnia swojej roli. Tak jakbyśmy zdjęli jeden przewód WN i nie było różnicy w pracy silnika.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Cze 08, 2007 15:03   

piter34 napisał/a:
Nie kumam.

Też to miałem :D .
Przeczytaj post Brt powyżej - jaśniej chyba nie można, ale tak jest, że jak przepływka sprawna - różnicy w pracy silnika niet (albo jest niezauważalna).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Civic] Wskaźniki temperatury Honda Civic 2.0 tdi
Mateo19 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Sie 28, 2019 22:16
Mateo19
Brak nowych postów [honda civic] pytanie o alufelgi honda civic
Lewis Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pon Wrz 02, 2013 13:30
Lewis
Brak nowych postów [Honda Civic] Problem z rozruchem
Bartosz18041982 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Paź 24, 2013 12:26
Remigiusz
Brak nowych postów [Honda Civic] 2.0 sdi problem z odpalaniem
hebdzik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Nie Sty 25, 2015 17:40
bizon
Brak nowych postów [Honda Civic] Problem z hamulcami...
Bicie na pedale hamulca
usergolo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Sie 13, 2008 11:45
usergolo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink