Forum Klubu ROVERki.pl :: MEGA TUNING ROBIC??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MEGA TUNING ROBIC??
Autor Wiadomość
Arczi234 



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 1
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Maj 19, 2007 23:16   MEGA TUNING ROBIC??

Witam wszystkich Roverzystow:)
Mam pytanie moze ktos sie wypowie.
Mam rovera 200 z 98r. i mam 20tys. zl
Mysle cos nad nowym autem badz tuningiem tego.
Mysle nad:
1. Program (chip)
2. Dolot +stozek
3.Układ wydechowy z nierdzewki z 1 przelotowym tlumikiem MgMotorsport.pl
4..Gleba-amory koni żólte + eibachy -30mm
5.Tłumik koncowy Apexi n1
6.Ciemne szybki
7.Felgi+opony (NEW)
8. I tu was zaskocze. Z racji tego ze nawet 1.4 75Km Pali duzo mysle o
LPG sekwencja
9. Moze hamulce jeszcze
10. I jakies male Car Audio
12.Zmiany kosmetyczne typu-wyrzucenie chromow,wstawienie alu ramek na zegary, i może biale tarcze zegarow.
Jakie macie propozycje na tuning wnetrze oraz karoserii
13. Dobre zabezpieczenie (odciecie zaplonu itp)
Co myslicie o takim planie ?? ????
Wszelkie uwagi mile widziane:))
Ciekaw jestem ile KM moze dodac dobry program... Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 19, 2007 23:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Owsik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 164



Wysłany: Sob Maj 19, 2007 23:40   

Arczi234 napisał/a:
I tu was zaskocze. Z racji tego ze nawet 1.4 75Km Pali duzo mysle o
LPG sekwencja


Dużo pali ? Dziwne, mój jakoś nie.

Moim zdaniem "z gówna bata nie ukręcisz" i nie ma co kombinować z tuningiem 1.4, tylko sprzedać i kupić np 200Vi albo 220T i dopiero zacząć się bawić w tuning, albo w ogóle przeskoczyć na inną markę.

Arczi234 napisał/a:
Ciekaw jestem ile KM moze dodac dobry program...

Cudów bym się spodziewał. Dobry program z dolotem i wydechem ~5 KM.


Za jakieś 30k zł możesz zrobić tuning silnika dwukrotnie zwiększający moc :

dolot,wydech, wałki, obróbka głowicy, kute tłoki, zwiekszona kompresja, kute korby, wzmocniony wał, popychacze, talerzyki sprezyny zaworowe, duze zawory, 4 przepustnce, inny kolektor dolotowy, inny kolektor wydechowy, stand-alone, inny uklad wtryskowy itp

aha...i auto wtedy jeździ od 6 do 8 tys rpm :twisted:
_________________
BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
 
 
 
eszet 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 156
Skąd: Osiek k/Oświęcimia



Wysłany: Nie Maj 20, 2007 00:09   

Arczi234 napisał/a:
Witam wszystkich Roverzystow:)
Mam pytanie moze ktos sie wypowie.
Mam rovera 200 z 98r. i mam 20tys. zl

]
He he,tzw "mocne wejście"...... witaj.
_________________
Był Roverek....i jeszcze będzie !! !
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Maj 20, 2007 00:13   

jak dla mnie poroniony pomysl :| pierwsze co to swap na mocna jednostke i wtedy ulepszac ja, po drugie BRAK lpg, ale tuning albo gaz ;) chyba ze chcesz kase w bloto wydac. Tuning auta nie wiaze sie tylko z 1 krotnym zakupem, trzeba dbac bardziej zeby jezdzilo bez klopotow :)

a tak szczerze to bedac w Twojej sytuacji, sprzedaje R200 i kupuje MG Zr 160 :D tylko musi Cie byc stac na jazde i daleko z lpg od auta !!
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
UncleAllEvil 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 200
Skąd: Bojanowo, Leszno



Wysłany: Nie Maj 20, 2007 00:41   

Generalnie popieram owsika, z 1,4 w ten sposób rakiety nie zrobisz a już na pewno nie głupotami typu power box, wydech i filtr powietrza. W ten sposób zyskał byś KM głównie w wyobraźni...
Jeśli nie chcesz zmieniać auta to najlepiej zainwestuj w turbo (może e-turbo?) + odpowiedni wydech. Uzyskasz w ten sposób wznaczny wzrost mocy i momentu.
 
 
 
Owsik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 164



Wysłany: Nie Maj 20, 2007 01:14   

Uturbianie takiego 1.4...nonsens...to już predzej swap na 2.0T - ale dla mnie to dalej rzeźba w ciepłej kupie...
_________________
BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
 
 
 
sliwka 




Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 64
Skąd: Koło koło Konina



Wysłany: Nie Maj 20, 2007 01:16   

Cytat:
8. I tu was zaskocze. Z racji tego ze nawet 1.4 75Km Pali duzo mysle o
LPG sekwencja

brzmi trochę jak prowokacja :razz:

w takim razie radze kupić auto wrogiej marki z silnikiem 1,9tdi bo ma duuży potencjał i jest ekonomiczny :twisted: szkoda ze nie jest Roverem ale nie mozna miec wszystkiego :mrgreen:
_________________
działać, działać!!
 
 
 
UncleAllEvil 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 200
Skąd: Bojanowo, Leszno



Wysłany: Nie Maj 20, 2007 01:24   

Masz na myśli auta z VAG? Moc może mają, potencjał też ale jak na diesle to ekonomię mają bardzo średnią, w tej materii z żadnym dieslem w Roverach nie mogą się równać.
 
 
 
sliwka 




Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 64
Skąd: Koło koło Konina



Wysłany: Nie Maj 20, 2007 01:49   

UncleAllEvil napisał/a:
Masz na myśli auta z VAG?

tak, właśnie
UncleAllEvil napisał/a:
Moc może mają, potencjał też ale jak na diesle to ekonomię mają bardzo średnią, w tej materii z żadnym dieslem w Roverach nie mogą się równać.

nie podejmę się obrony silnika VAG na forum Rovera :lol: powiem tylko że się bardzo średnio z tym zgodzę :razz:
Przy takich założeniach ja bym kupił coś z tdi i mocno podłubał, bo pakować 20k zl w 1,4 8v to troche nieporozumienie...
_________________
działać, działać!!
 
 
 
arrax 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 45
Skąd: Ostrówek



Wysłany: Nie Maj 20, 2007 06:11   

moim skromnym zdaniem za kasę którą wydasz na auto i przeróbki kupił byś R75...
a szybciej to cudo nie pojedzie niż 2.0V6 w 75

no ale ja się nie znam na tuningu :cry:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pawciu87 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 265
Skąd: Wieluń



Wysłany: Nie Maj 20, 2007 06:12   

co do mechaniki koledzy wyzej juz sie wypowiedzieli... co do stylistyki, chromow bym nie usuwal... dla mnie idealem tuningu R200 jest to...


_________________
"Tylko auta z duszą..."
 
 
 
arrax 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 45
Skąd: Ostrówek



Wysłany: Nie Maj 20, 2007 07:24   

tylne lampy (lexus) mi się nie podobają :razz:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Rozan99 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 336



Wysłany: Nie Maj 20, 2007 13:13   

Ja bym sprzedal rovera, dolozyl te 20 tys i kupil cos lepszego. Nie pakowałbym tyle pieniedzy w to autko. pozdr.
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pon Maj 21, 2007 09:00   

Racja, kup nowsze auto z silnikiem 1.8 vti, vvc albo vvt-i tak zeby to jezdzilo jakos juz w serii i przy normalnej jezdzie bedziesz mial odpowiednia ekonomie kolo 10l po miescie. A jak bedziesz chcial sobie posmigac to wystarczy poprostu na wyzsze obroty zredukowac ;)
i nie mow o lpg i o tuningu mechanicznym bo to sie mija z celem, albo ekonomia albo zabawa. Zdecyduj sie :roll: . Pozdrawiam
 
 
UncleAllEvil 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 200
Skąd: Bojanowo, Leszno



Wysłany: Pon Maj 21, 2007 09:56   

W sumier racja, mając tego R200 i 20k to sprzedałbym to autko i szukał MG ZS :)
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2525791
lub
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1749070
idealne auto, ekonomia, elegancja i agresywny sportowy styl :)
 
 
 
Moloch 



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Pon Maj 21, 2007 11:36   

A ja powiem tak jeżeli chcesz się bawić w Tuning to się baw w Turbo (z 1.4 nie będzie dużych efektów lepiej zrobić SWAP na coś większego z turbiną, z małym przebiegiem, a potem się z nim bawić) jak wolisz mieć samochód który wyjechał z fabryki już dość czybki to sobie taki kup :mrgreen: :mrgreen: :razz:
 
 
Valander_wwa 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 21, 2007 21:10   

Arczi234 napisał/a:
Witam wszystkich Roverzystow:)
8. I tu was zaskocze. Z racji tego ze nawet 1.4 75Km Pali duzo mysle o
LPG sekwencja
9. Moze hamulce jeszcze
Ciekaw jestem ile KM moze dodac dobry program... Pozdrawiam


Również witam

To nie diesel, żeby progamy wsadzać od tak. To primo. Ultimo, iż w miesice przy korkach w lato 1.4 75km sprawny powinien palic do 8,2 l /100km/h.

Jeżeli to wartość duża, to zastanawiam się czy dobrze myslisz pchając się w coś mocniejszego, o większym spalaniu - przy pewniku podwyżki LPG więcej niż 50 gr do końca roku

Odnośnie chipowania, stożków podnoszenia mocy w tym silniku - pierw proponuje KOMPLEKSOWO sprawdzić silnik i skrzynie i wymienić to co nie halo, da Ci to o wiele więcej niż K&N i supersprint na początek:) Jeżeli jesteś pewien w 100% że wszystko działa ok, (porównywając spalanie ot pierwszy krok) można bawić się w dokładanie sportowych dodatków typu świece, przewody, stożki etc... Na ogół wychodzi na to (przy tym silniku) że dodatnie sportowych dodatków + szerokie kapcie = seria z przewagą + w najlepszym wypadku 1 sek.

Pozostaje zawsze swap + skrzynia. Dużo pali - LPG, ale wtedy trzeba być zdecydowanym. Z ekonomicznego punktu to coraz mniej opłacalne, a i jeździć troszkę należy aby się inwestycja zwróciła.

Odnośnie mocniejszych wersji roverów, trzeba mieć na względzie że wszystko co limitowane i mocniejsze jest droższe w utrzymaniu niz wersja bazowa. Nie sztuka w końcu wypatolic 20 tys, sztuka potem to utrzymać :) Do tego dochodzi jeszcze przywiązanie :cool:
To tyle tytułem wstępu.

:mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
koni 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 56
Skąd: Warszawa-Wesoła/Łódź



Wysłany: Pią Cze 29, 2007 11:05   

witam,

Arczi234 napisał/a:
Mam rovera 200 z 98r. i mam 20tys. zl
Mysle cos nad nowym autem badz tuningiem tego


pierwsze moje pytanie brzmi: Co chcesz uzyskać przez ten "tuning" ponieważ zasadniczo "tuning" czemuś służy poprawieniu dynamiki, komfortu, własnego samopoczucia, funkcjonalności lub powiększeniem własnego ego.. :wink:

dlatego moje sugestie są uzależnione od tego co chcesz uzyskać.. jeżeli chcesz mieć nowsze bezawaryjne auto lub chcesz mieć większy komfort to wiadomo, że w takim wypadku zmiana auta byłaby najlepszym wyjściem :mrgreen:

natomiast jeżeli masz sentyment do R200 i po prostu ci się podoba, a chciałbyś poprawić dynamikę auta i trakcję.. to jest kilka wyjść nie koniecznie takich jak wymieniłeś w swojej liście...

także wszystko zależy, od tego co chciałbyś uzyskać..

pozdrawiam :cool:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [R214 98r 16v] Mega konserwacja
Dk-san Tuning mechaniczny 4 Pon Lis 08, 2010 00:11
Dk-san
Brak nowych postów chip tunning - co robić aby dodać mocy???
casius236 Tuning mechaniczny 7 Pią Lip 27, 2007 09:55
freestyler
Brak nowych postów [600 sdi] tuning
euronymous_ Tuning mechaniczny 5 Pon Kwi 04, 2011 02:07
adamsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink