Forum Klubu ROVERki.pl :: Tłumik change
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Tłumik change
Autor Wiadomość
kaligula797 



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 26
Skąd: Kazimierza wielka



Wysłany: Czw Sty 03, 2008 22:51   Tłumik change

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Zdecydowałem sie na zmiane mojego seryjnego tłumika w R.200 (1.4 75KM) na cos bardziej basiastego... I tutaj moje pytanie czy zmiana tłumika na wiekszy pogoryszy ruszanie z dolnych obrotow silnika?? moze jakies inne przeciewskazania sa?? prosze o porady... Podam kilka wybranych przezemnie typow... moze macie cos inngo do polecenia do 270zł?? dodam ze interesuja mnie tylko tłumiki w takim własnie ksztalcie:
http://www.allegro.pl/ite...n_silencer.html

http://www.allegro.pl/sho...C5%82any.#photo

http://www.allegro.pl/ite...sylka_gls_.html

Pozdrawiam i dziekuje
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 03, 2008 22:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Foczes 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: Kalisz

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 03, 2008 23:21   

Witam Kolegę. :mrgreen:
Też posiadam Roverka 214 (75KM) podobnie chciałem kupić do niego sportowy tłumik..ale narazie stary mam dobry to poczekam aż sie rozleci :P co do ruszania z dolnych obrotów to wątpię żeby pogorszyły sie ... raczej ogólnie powinien minimalnie zyskać na mocy. a koledze zależy na samym basowym brzmieniu czy na mocy ? :?: :mrgreen: aa...i polecam tłumiki RemusA :twisted:
_________________
...::: Streetracing Team Kalisz :::...
http://www.e-xtreme.info/index.php
 
 
 
kaligula797 



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 26
Skąd: Kazimierza wielka



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 12:59   

Witam. Mysle ze na basie bardziej no ale jesli mocy troszke by przyblo to z checia je przyjme:) Remusy drogie bardzo :cool:
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 13:33   

Takie tłumiki z allegro to bedziesz mial basowo i to bardzo glosno! Z tego co slyszalem to nie sa one zbyt zywotne... Twoj wybor, mozesz dolozyc pare groszy i poszukac czegos firmowego
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 04, 2008 13:41   

zgadzam sie z przedmowca :)



ps. jak ktoś by chciał tłumik przelotowy z kwasówki pod wymiar to jestem w stanie załatwić 400-450zł , środkowy kolo 250-300zł plus wysyłka lub odbiór własny :)

Środkowy przelotowy
średnicy 115mm
długość 400mm

Końcowy przelotowy
wymiary: wys. 140 mm
szer. 220 mm
długości 400 mm
3 calową końcówką

[img=http://img229.images...kwasma1.th.jpg]

więcej fotek bo już nie chce mi sie kopiować :)

http://www.roverki.pl/for...=22170&start=20
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kaligula797 



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 26
Skąd: Kazimierza wielka



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 15:44   

Witam... Mysle ze nie bedzie tak zle z tym, auto po mniej wiecej 6 miesiacach chce sprzedac, wiem mysle ze jeszcze tyle przeżyje... A mam takie pytanie jak srednica rury od strony montarzowej jest 6 cm a moj wydech ma 4 cm co w tym wypadku mozna zrobic?
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 04, 2008 15:59   

wielkość wejścia oraz końcówki można zażyczyć sobie inna :) albo redukcja:/
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kaligula797 



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 26
Skąd: Kazimierza wielka



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 17:21   

aha rozumiem a dlaczego przy redukcji emotka :/ ?? czy to znaczy ze redukcja pogorszylaby wylot spalin i przy tym moc silnika?
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 04, 2008 18:47   

znaczy wiesz redukcja będzie z mniejszej średnicy na większą nie powinno to zakłócić wyrzucania spalin tylko jak już sie robi to najlepiej zrobić średnice wejściową i wewnętrzną rurę tłumika o tej samej średnicy jednocześnie zmniejszy to hałas :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kaligula797 



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 26
Skąd: Kazimierza wielka



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 18:59   

kurde nie bardzo jarze o co ci chodzi, mozesz to jakos wytlumaczyc prosciej? wiem ze to juz pewnie jest proste ale zabardzo sie na tym nie znam.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 06, 2008 16:24   

najprosciej mówiąc redukcja jest rozwiązaniem do przyjęcia jeśli nie mamy możliwości zakupu tłumika o wymaganej średnicy :) zakładając ze przechodzimy z średnicy mniejszej na większą.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Tłumik RM-Motors?
scorpio-x Tuning mechaniczny 1 Pon Kwi 13, 2009 00:31
dobryziom
Brak nowych postów tłumik sportowy
banek Tuning mechaniczny 37 Wto Kwi 08, 2008 20:02
maciekwawa
Brak nowych postów [R414Si] Tłumik
Sco8d Tuning mechaniczny 2 Wto Mar 18, 2014 14:14
Markzo
Brak nowych postów [ Ankieta ] [MG ZR 160] Tłumik środkowy.
jrdarus1 Tuning mechaniczny 3 Sob Kwi 13, 2013 14:47
jrdarus1
Brak nowych postów Tłumik Przelotowy
Jaki są dobre i gdzie kupic?
ziom3159 Tuning mechaniczny 7 Sro Kwi 14, 2010 20:20
bula21



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink