Ech, Ty ortodoksie.
To samo mógłby powiedzieć właściciel Audi do byłego kolegi z klubu, który kupił R75.
Wszystko zależy od punktu widzenia.
Dokładnie, ale mój punkt widzenia jest Roverkowski.
A teraz tak zupełnie na poważnie.
Kiedy w przyszłości przesiądę się do innej marki - bo wiadomo Rover nie istnieje, a wyrobów ze znaczkiem Roewe na pewno nie kupię (kwestie ortodoksji i pogardy dla podróbek), to na pewno nie pochwalę się na forum Klubu Właścicieli i Miłośników Samochodów ROVER i MG – ROVERki.pl, że właśnie stałem się włascicielem samochodu marki: XYZ itd.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 20:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
- marka nadal istnieje. Już parę ciekawych marek wróciło z powodzeniem na rynek.
W dzisiejszych czasach trudno zdefiniować oryginał. A jeżeli np. chińczycy kupią jednak markę, zatrudnią głównego projektanta Rovera i produkcja będzie na Wyspach, to co? - będzie jak za B*W.
Nadwozie uznanego za 100% brytyjskiego w stylu kabrioleta spitfire projektował Włoch.
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 298 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 22:18
xxxgrze napisał/a:
na pewno nie pochwalę się na forum Klubu Właścicieli i Miłośników Samochodów ROVER i MG – ROVERki.pl, że właśnie stałem się włascicielem samochodu marki: XYZ itd.
Dlaczego nie? To oznacza ze nie czujesz się związany z klubem ale tylko i wyłącznie ze swoim autem a forum klubowe potrzebne jest Ci raczej do porad technicznych itp. Tak to wygląda w moich oczach.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Podobnie to odebralem, ale tez mysle, ze chodzi o to zeby np. nie urazac innych klubowiczow i sympatykow marki. Moze kolega xxxgrze na widok posta, ze ktos zmienil marke robi mu sie zwyczajnie przykro i smuci go ten fakt Sam tez tak mam, ale nie uwazam zeby takie chwalenie sie bylo zle
Co marki nieistniejacej... hm... jesli Roewe zrobi godnego zastepce MG ZT to czemu nie
Chociaz ja bede chyba nastepne auto celowal np. w LandRover.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 298 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 22:33
Cóż ja się cieszę ze szczęścia innych klubowiczów i sympatyków marki i chce wiedzieć co u nich słychać. Nie róbmy tutaj czegoś wstylu każdy głupi tylko my w Roverkach/MG jesteśmy fajni:) Nie było tak do tej pory i mam nadzieje, że tak zostanie. A komentarz w stylu "nie ma się czym chwalić" moim zdaniem jest nie na miejscu.. Nie chodzi o auto ale o innego użytkownika forum.
Ja np. lubie Ciebie Marku bo zgadzam się z większością Twoich opinii i jesteśmy obaj w mniejszościowej grupie użytkowników MG.. ale jak sprzedasz MG i kupisz auto X to przeciez to chyba nie powinno mieć wpływu czy nadal Cie bede szanował czy nie, prawda?
Dla mnie ten tekst był nie na miejscu.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
. Dlaczego nie? To oznacza ze nie czujesz się związany z klubem ale tylko i wyłącznie ze swoim autem
No cóż, już to kiedyś napisałem. Moje samochody są dla mnie ważniejsze od Klubu (przepraszam wszystkich Klubowiczów ale to prawda ). Klub jest dla mnie ważny i sznuję Go, ale jestem w nim bo jestem użytkownikiem i miłośnikiem marki Rover i strona towarzyska ma dla mnie drugorzędne znaczenie. Wiem, że dla wielu osób jest zupełnie odwrotnie. Ich wybór, a ja nie muszę się z nim zgadzać.
rovero napisał/a:
. A komentarz w stylu "nie ma się czym chwalić" moim zdaniem jest nie na miejscu..
I znowu ta polityczna poprawność. Niedobrze mi się od niej robi. Myślę, że forum jest od tego aby wyrażać wszystkie opinie (oczywiście przy zachowaniu elementarnych zasad kultury osobistej), a nie lizać sobie nawzajem - wiadomo co.
A tak btw. To myślę, że Kolegi uwagi nie wzięły się tak przypadkiem, sądząc po Kolegi podpisie.
MaReK napisał/a:
Co marki nieistniejacej... hm... jesli Roewe zrobi godnego zastepce MG ZT to czemu nie
Dlaczego nie. Z tych samych powodów dla których nie kupię radia Panasonix i butów Abibas.
Gdyby Chińczykom zależało na odbudowie marki to kupili by również prawa do nazwy. Dla mnie ich postępowanie to klasyczny skok na kasę jak najmniejszym kosztem.
Proszę, niech tylko nikt nie przekonuje mnie, że wredny Ford nie chciał biednym Chińczykom tych praw sprzedać, ponoć w biznesie wszystko jest kwestią ceny.
MaReK napisał/a:
Chociaz ja bede chyba nastepne auto celowal np. w LandRover.
Disco 3, to jest to, też mi się marzy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 298 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 07:28
xxxgrze napisał/a:
Chyba coś przeoczyłem.
Chyba tak.. Marka Rover należy teraz do Forda o ile dobrze pamiętam.
xxxgrze napisał/a:
A tak btw. To myślę, że Kolegi uwagi nie wzięły się tak przypadkiem, sądząc po Kolegi podpisie.
Jeśli pijesz do A8 to nie trafiłeś.. Nie chodzi o to, że to Audi i nawet nie czuję się związany z tą marką. Choć mam okazję często jeździć też A3 i uwazam, że to dobry wybór to tak samo uszanowałbym wybór Skody, Renault itp Najważniejsza jest pasja a nie posiadanie auta marki MG Rover
xxxgrze napisał/a:
Gdyby Chińczykom zależało na odbudowie marki to kupili by również prawa do nazwy.
Żeby ktoś mógł coś kupić.. To ktoś musi chcieć coś sprzedać.. nie sądzisz?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Napisałem że sprzedałem Roverka i kupiłem co innego bo naprawdę czuję się związany z klubem Zawsze z przyjemnością wchodzę tutaj i czytam co tam u Was i co się dzieje z autkami Każdy może miec swoje zdanie na temat innych marek. Ja jeździłem Roverkiem rok, ale przyszedł czas, nadarzyła się okazja i mogę przetestowac inną markę.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Proszę, niech tylko nikt nie przekonuje mnie, że wredny Ford nie chciał biednym Chińczykom tych praw sprzedać, ponoć w biznesie wszystko jest kwestią ceny.
Owszem, ale obawiam się, że Ford wystawił taką cenę, że Chińczycy popukali się w głowę i wcale im się nie dziwie - ZTCW dla Forda cenniejsza była ochrona prestiżu Land Rovera i Jaguara - marek kojarzonych z motoryzacją brytyjską, a przez to również pośrednio z Roverem od doraźnej kasy, więc cena była zdaje się bardziej niż zaporowa.
Trudno się dziwić, bo jeśli Jaguar zacznie się pośrednio kojarzyć z "chińszczyzną", to co mu pozostanie?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
To jest moja brudna zabawka Niestety auto było myte w piątek a dziś wygląda tak Dopiero w weekend będę miał czas umyc Dlatego wstawię zdjęcia brudnego autka
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Chyba tak.. Marka Rover należy teraz do Forda o ile dobrze pamiętam.
Tak A gdzie i jakie modele są produkowane
rovero napisał/a:
Najważniejsza jest pasja a nie posiadanie auta marki MG Rover
Ja tak nie uważam. Według mnie będąc członkiem jakiegokolwiek klubu najważniejsza jest lojalność do klubu i wartości przez niego reprezentowanych.
rovero napisał/a:
Żeby ktoś mógł coś kupić.. To ktoś musi chcieć coś sprzedać.. nie sądzisz?
Jak już wcześniej pisałem wszystko jest kwestią ceny.
maciej napisał/a:
Owszem, ale obawiam się, że Ford wystawił taką cenę, że Chińczycy popukali się w głowę i wcale im się nie dziwie - ZTCW dla Forda cenniejsza była ochrona prestiżu Land Rovera i Jaguara - marek kojarzonych z motoryzacją brytyjską, a przez to również pośrednio z Roverem od doraźnej kasy, więc cena była zdaje się bardziej niż zaporowa.
Trudno się dziwić, bo jeśli Jaguar zacznie się pośrednio kojarzyć z "chińszczyzną", to co mu pozostanie?
Myślę, że dokładnie w swoim poście wytłumaczyłeś dlaczego nigdy nie stanę się właścicielem pojazdu marki Roewe.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 298 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 19:30
xxxgrze napisał/a:
Tak A gdzie i jakie modele są produkowane
To że nie produkuja aut nie oznacza, że marka nie istnieje skoro ma właściciela..
xxxgrze napisał/a:
Ja tak nie uważam. Według mnie będąc członkiem jakiegokolwiek klubu najważniejsza jest lojalność do klubu i wartości przez niego reprezentowanych.
To już Twoj problem.. Roverki.pl to klub miłośników i właścicieli.. Uważasz, że reprezentujesz nasze wartości a nie rozumiesz ideii istnienia klubu Roverki.pl
Cytat:
Jak już wcześniej pisałem wszystko jest kwestią ceny.
Widocznie cena była zbyt wysoka.. proste. Jak nie będzie mi zależało na tym by coś sprzedać to nie wystawię atrakcyjnej ceny.
Logiczne myślenie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
To że nie produkuja aut nie oznacza, że marka nie istnieje skoro ma właściciela..
To co piszesz to czysta teoria, powiedz mi gdzie mogę kupić fabrycznie nowy samochód marki Rover
rovero napisał/a:
To już Twoj problem.. Roverki.pl to klub miłośników i właścicieli.. Uważasz, że reprezentujesz nasze wartości a nie rozumiesz ideii istnienia klubu Roverki.pl
Ale znam Statut Klubu.
Polecam w szczególności zapoznać się z Rozdziałem 2.
Nie ma tam nic na temat popularyzacji innych marek samochodów, lub wymiany informacji i doświadczeń związanych z innymi markami.
rovero napisał/a:
Widocznie cena była zbyt wysoka.. proste. Jak nie będzie mi zależało na tym by coś sprzedać to nie wystawię atrakcyjnej ceny.
Logiczne myślenie
Być może w kontaktach prywatnych Myślę, że w relacjach biznesowych działa to całkiem inaczej
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
xxxgrze, jeszcze parę lat temu nie można było kupić bugatti, a teraz można, fabrycznie nowe.
Cytat ze Statutu, Rozdz. 1 Postanowienia ogólne pkt 2:
"(...) Służy wzajemnym kontaktom użytkowników i sympatyków tych samochodów (...)"
1. Celem działalności Klubu jest:
1. zrzeszanie użytkowników i sympatyków samochodów MG Rover;
Słowo pisane rozumiem doskonale, a umiejętnośc czytania nabyłem w jakimś 1980 roku.
Polecam dokładnie zapoznać się z pozostałymi punktami Rozdziału 2.
Cytat:
3. rozwijanie wzajemnych kontaktów użytkowników samochodów MG Rover;
4. popularyzacja marek Rover i MG;
popularyzowanie historii marek Rover i MG;
5. udzielanie porad związanych z eksploatacją, budową, serwisem, warunkami zakupu samochodów MG Rover;
6. ocena poziomu jakości obsługi w autoryzowanych salonach sprzedaży i autoryzowanych oraz nieautoryzowanych serwisach samochodów MG Rover;
7. tworzenie lobby użytkowników i sympatyków samochodów MG Rover w Polsce;
8. utrzymywanie kontaktów z oficjalnymi przedstawicielami firmy MG Rover w celu zapewnienia Klubowi jak najlepszego dostępu do informacji na temat produktów i usług oferowanych przez tą firmę;
9. upowszechnianie i rozwijanie wśród społeczeństwa kultury motoryzacyjnej oraz podejmowanie wszelkich działań na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego;
10. organizacja imprez turystycznych i poznawczych w tym grupowych wyjazdów zagranicznych do krajów i miejscowości związanych z imprezami sportowymi (wyścigi, rajdy), imprezami promocyjnymi (targi i wystawy motoryzacyjne) w których bierze udział firma MG Rover, a także do muzeów motoryzacji i sportu samochodowego;
11. zakup interesujących (unikatowych, krótkoseryjnych, kolekcjonerskich) egzemplarzy samochodów marek Rover i MG;
12. utworzenie (w drodze zakupu, darowizny, opracowania, wymiany) i organizacja zbioru dokumentacji technicznych (eksploatacja, naprawa, technologia budowy, itp.) wszystkich modeli samochodów MG Rover oraz materiałów i wydawnictw z zakresu historii firmy MG Rover.
Prawie w każdym punkcie pada, że istotą i sensem istnienia tego Klubu jest marka MG/Rover a nie nic innego.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum