Forum Klubu ROVERki.pl :: [Seria K] Klimatyzacja - przeszczep do Poloneza 1.4
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 23:12
[Seria K] Klimatyzacja - przeszczep do Poloneza 1.4
Autor Wiadomość
specjalista 



Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 1
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 23:25   [Seria K] Klimatyzacja - przeszczep do Poloneza 1.4

Witam.
Chciałem zamontować w swoim samochodzie klimatyzację. Jako, że napędza go motor serii K z Rover'a zwracam się do was...
Mam prośbę do posiadaczy Rover'ów z klimatyzacją, o pomoc w postaci odpowiedzi i porad na temat klimy. Chodzi mi głównie o sposób mocowania sprężarki, ale może i inne graty da się upchnąć do poczciwego Polda.

Tak więc do rzeczy:

1. Jak jest mocowana sprężarka? Chodzi mi o wszystko, czyli miejsce montażu, sposób napędu, mile widziane fotki, wymiary, odnośniki do jakichś serwisówek.
2. Jakie wymiary ma parownik(to coś co jest w nagrzewnicy)?
3. Jakie wymiary ma skraplacz(to coś przed chłodnicą wody)?
4. Czy są różne wersje klimatyzacji w Rover'ach? Bo jakbym kupował to nie chciałbym, żeby połowa była np. od firmy X, a druga połowa od firmy Y
5. Jak wam się spisuje klima przy zagazowanym silniku 1.4? Czy jest strasznie zamulony? Czy nie ma tendencji do przygasania na wolnych obrotach?

A na koniec może trochę głupie pytanie, ale nie znam się na klimatyzacji na tyle i nie mam możliwości zobaczyć żadnego Rover'a na wzór...

6. Czy węże do klimy są giętkie czy sztywne(nie wiem, miedziane albo coś)?

Z góry wielkie dzięki i pozdrawiam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 23:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 00:47   

sa dwa rodzaje montowanych klimatyzacji. Fabryczna valeo i niefabryczna diavia.
na Twoim miejscu wybralbym ta druga bo:
-nie bedziesz musial przestawiac alternatora(w przypadku fabrycznej zamienia sie on miejscem ze sprezarka)
-posiada elastyczne weze, w przeciwienstwie do aluminiowych rurek od fabrycznej.
Z przygasaniem nie ma problemow, chyba ze masz cos nie tego z krokowcem ;)
Jesli chodzi o montaz, to chyba AndrewS bedzie najlepiej zorientowany, bo on sobie do fiata zamontowal :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 01:13   

sTERYD napisał/a:
sa dwa rodzaje montowanych klimatyzacji. Fabryczna valeo i niefabryczna diavia.
na Twoim miejscu wybralbym ta druga bo:
-nie bedziesz musial przestawiac alternatora(w przypadku fabrycznej zamienia sie on miejscem ze sprezarka)


A to chyba nie do końca. Miałem R400 z niefabryczną DIavią i sprężarka była mocowana dokładnie tak samo jak fabryczna.
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Kwi 21, 2008 15:56   

sTERYD napisał/a:
Jesli chodzi o montaz, to chyba AndrewS bedzie najlepiej zorientowany, bo on sobie do fiata zamontowal


no chyba tylko klimy w nim brakuje

schematy i rysunki klimy sa w Rave i to roznych wersji R
moja klima w kanciaku 214 Si ma troche gietkich i troche sztywnych przewodow
nie wiem czy w Twoim przypadku nie lepiej by bylo zastosowac hybryde, czesc instalacji z poldka, bo byly takie, czasami na allegro mozna taka instalacje kupic, a czesc od rovera np. sama sprezarka
ogolnie sporo zabawy przed Toba
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [seria T] klimatyzacja
krawy1 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Nie Sie 26, 2007 10:46
Brt
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R all K-series] Korek zbiorniczka wyrownawczego od Poloneza
faecd Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Pon Kwi 12, 2010 23:57
kasjopea
Brak nowych postów [Seria K] Jak się ustrzec HGF?
Podsumowanie.
Ukasz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sro Cze 11, 2008 09:09
Brt
Brak nowych postów [Seria K] Ciśnienie paliwa w 1,8 K16
Bocian_s Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Czw Sty 17, 2008 15:04
AndrewS
Brak nowych postów [Seria K] Ile mm planować głowicę?
ceremony Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 9 Sro Mar 11, 2009 18:11
oprawca_1978



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink