Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z odpalaniem CDT - wtryskiwacze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problem z odpalaniem CDT - wtryskiwacze
Autor Wiadomość
pawelresz 



Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 31
Skąd: Maszewo



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 23:54   Hejka

Nie wiem, czy to żart z tym podtopieniem heh, nie nie kupiłem podtopionego, ten sterownik jest w takim miejscu, gdzie dostęp wody jest bezproblemowy a nie był zabezpieczony, są tam podkorodowane elementy, trzeba nowy kupić i tyle, nic nie poradzę, jak kolega Michał powiedział, że z mojego jest kibel to znaczy, że tak jest to wiem. Mechanik jest w Szczecinie na prawym brzegu.

[ Dodano: Nie Maj 11, 2008 00:04 ]
Co najlepsze, to dieslowskie BMW w naszych Roverkach to nie jest tak do końca BMW i jeśli chodzi o sterowniki, nie pasują i wiele innych części również.
_________________
Najpiękniejszy Rover wszech czasów "R 75" - tym jeździ się z klasą... innymi słowy fura nie z tej ziemi...
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 10, 2008 23:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
riki 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2003
Posty: 104
Skąd: opolskie



Wysłany: Nie Maj 11, 2008 00:49   Re: Hejka

pawelresz napisał/a:
Nie wiem, czy to żart z tym podtopieniem heh, nie nie kupiłem podtopionego, ten sterownik jest w takim miejscu, gdzie dostęp wody jest bezproblemowy a nie był zabezpieczony, są tam podkorodowane elementy, trzeba nowy kupić i tyle, nic nie poradzę, jak kolega Michał powiedział, że z mojego jest kibel to znaczy, że tak jest to wiem. Mechanik jest w Szczecinie na prawym brzegu.

[ Dodano: Nie Maj 11, 2008 00:04 ]
Co najlepsze, to dieslowskie BMW w naszych Roverkach to nie jest tak do końca BMW i jeśli chodzi o sterowniki, nie pasują i wiele innych części również.


Nie przyszło mi nawet na myśl, żeby sobie żartować z takiego powodu. Zastanawia mnie tylko stan Twojego sterownika :/ . Być może zatkane były odpływy w podszybiu i zebrana woda spowodowała taki stan rzeczy.
A co do części z BMW to prawda. Nawet jeśli wyglądaja identycznie to zapisane softy, oprogramowania są odmienne :cry:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pawelresz 



Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 31
Skąd: Maszewo



Wysłany: Nie Maj 11, 2008 09:42   Racja

Racja Riki, jeden mechanior powiedział mi, że w Roverkach 75 często zbiera się tam woda, ponoć już tak mają. Sterownik w bardzo fatalnym stanie, auto na nim wręcz nie miało prawa jeździć, całe szczęście że zgasł mi dopiero pod domem a nie gdzieś na trasie heh.
Miłej niedzieli Wszystkim.
A jeśli chodzi o auto, nawet z takimi kłopotami nie zamienię go na żadne inne przynajmniej na razie. Styl i wygoda super.
Mam nadzieję, że po wymianie sterownika już będzie ok. Jedno pytanko, czy w momencie wymiany sterownika trzeba coś robić z kodowaniem, chodzi o immobiliser i takie tam? Bo tak mi powiedział mój fachman.
_________________
Najpiękniejszy Rover wszech czasów "R 75" - tym jeździ się z klasą... innymi słowy fura nie z tej ziemi...
 
 
 
lamer 



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 423
Skąd: Zachodniopomorskie



Wysłany: Nie Maj 11, 2008 11:02   

Cytat:
Mechanik jest w Szczecinie na prawym brzegu.

Z zdradzisz coś więcej?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Maj 11, 2008 11:28   

riki napisał/a:
Być może zatkane były odpływy w podszybiu i zebrana woda spowodowała taki stan rzeczy.

Standardowa rzecz w R75. Warto tam zagladać np. przy kazdej wymianie oleum lub raz do roku.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
pawelresz 



Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 31
Skąd: Maszewo



Wysłany: Nie Maj 11, 2008 11:54   Spoko

Słuchajcie, umówmy się tak, ja robię u niego auto po raz pierwszy, jeśli gość stanie na wysokości zadania, uruchomi mi auto i wszystko to, o czym mówi sprawdzi się i przekonam się o tym na własnej skórze, to Wam go polecę i dam namiary. Ja go znam z polecenia dobrych moich kolegów, którzy nigdy nie narzekali i wiem, że nie ma reklamacji, właściwie to jest ich dwóch, którzy współpracują ze sobą i są na prawdę konkretni z rozmowy, widziałem jakie auta tam stoją i w sumie wierzę, że są dobrzy jak mówią koledzy. Rover jest u nich pierwszy raz , więc dlatego dopóki mój nie zacznie działać nic na razie nie powiem. Mam nadzieję, że się nie gniewacie. Sprawa zakończy się na dniach, we wtorek będę miał już sterownik. Po niedzieli dam znać.
Pozdrawiam.
Paweł.
_________________
Najpiękniejszy Rover wszech czasów "R 75" - tym jeździ się z klasą... innymi słowy fura nie z tej ziemi...
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Maj 12, 2008 14:48   

pawelresz napisał/a:
Po niedzieli dam znać.

Czekamy na info :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
pawelresz 



Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 31
Skąd: Maszewo



Wysłany: Sob Maj 17, 2008 18:25   Witam Serdecznie!!!

Jak obiecałem, poniżej podaję namiary na fachmanów , którzy mi zrobili mojego Roverka, autko działa w końcu. Okazało się, że sterownik silnika padł, spalone były dwie kości odpowiadające za coś tam, nie znam się heh, ponadto warto zabezpieczyć sterownik silnika siliconem i czymś jeszcze by nie dostała tam się woda, która często się zbiera w miejscu, gdzie montowany jest sterownik do 2.0 CDT. Jak się okazało, mechanior nie miał żadnego problemu z połączeniem się z komputerem samochodu, okazało się również, że błędnie były wprowadzone parametry do sterownika, co groziło jego uszkodzeniem. Teraz mam ustawienia fabryczne, z immobiliserem również wsio oki po wymianie, zrobił co trzeba.
Warsztat niepozorny mieści się w Szczecinie przy ul. Jarzębinowej tuż przy szkole ogrodniczej, Szczecinianie wiedzą gdzie jest ta szkoła, Jarzębinowa odchodzi od ul. Batalionów Chłopskich i zaraz za światłami przed szkołą w prawo w piaszczystą drogę patrząc w stronę Szczecin Podjuchy.
Michał - komputerowiec telefon : + 48 607 868 614 - specjalista od oprogramowania a już szczególnie od silników dieslowskich BMW, sam takie auto ma.
Bartek - mechanik silników - telefon : + 48 603 811 399.
Podaję namiary na nich na Waszą prośbę.
Ja jestem zadowolony.
Pozdrawiam Was Serdecznie.
_________________
Najpiękniejszy Rover wszech czasów "R 75" - tym jeździ się z klasą... innymi słowy fura nie z tej ziemi...
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Maj 19, 2008 15:05   

Dodałem warsztat na stronę klubową. Możesz wystawić opinię:
http://www.roverki.pl/gar...anika_pojazdowa
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
AlexRover 



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 4
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Maj 20, 2008 06:52   

Witam,

A ja mam taki problem

Wczoraj padał deszcz - i zalalo mi autko - odplywy pod maska byly zapchane - taki byl pierwszy wlasciciel.

Teraz autko nie odpala a na desce rozdzielczej widnieje komunikat EP ?? ?

?? ?? Pomocy

co to moze byc ?

Pozdrawiam
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Wto Maj 20, 2008 07:26   

WITAM

ZALAłO KOMPA JEST PO PRAWEJ STRONIE GDZIE FILTR PYłKOWY W CZRNEJ OBUDOWJE
A DOKłADNIE BIAłY PRZEKAZNIK śWIEC żAROWYCH WYJMIJ KOMPA I PRZEKAZNIK /ROZBIERZ BIAłA PUSZKę I ZOBACZ CZY NIE ZGNIłA . PRZEPCHAJ ODPłYW TAM GRZIE FILTR PYłKOWY

POZDRAWIAM
 
 
AlexRover 



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 4
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Maj 20, 2008 09:31   

Witam,

dzieki za info.

po prawej stronie patrzac na auto od przodu ?

Pozdrawaim,
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Maj 20, 2008 09:50   

Zwykle prawą stronę auta określa się "siedząc w środku".
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
AlexRover 



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 4
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Maj 20, 2008 11:09   

Ok

Juz to zrobilem.

Komputer byl lekko zalany
Przekaznik poczyszczony wszystkie wytczki rowniez

Problem zniknal po tych zabiegach

Autko zaplailo od strzalu

ale co sie dzieje jak chcialem ruszyc Przelaczylem na D ruszylem i auto zgaslo
I problem wrocil

Czy to moze byc ten problem z tym bialym przekaznikiem ??
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Wto Maj 20, 2008 12:18   

WITAM

CZY PRZEKAŻNIK BYŁ ZARDZEWIALY

JEŚLI TAK TO DO WYMIANAY JEST ZA TO ODPOWIEDZIALNY

POZDRAWIAM
 
 
AlexRover 



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 4
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Maj 20, 2008 13:14   

Witam,

A gdzie moge kupić taki przkaznik SIEMENS PA6-GF30

nikt o tym nie slyszal szok !! !

Pozdrawiam,
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Maj 20, 2008 13:20   

Google słyszały:
czarny wysoki Siemens WBG 12V 2/4x21W+0-5W 1388 533 DOT 72BB301 PA6-GF30

http://moto.allegro.pl/it..._12v_bosch.html

Chyba jest stosowany też w Audi 80 w szyberdachu:
http://www.audi-forums.co...roof-fault.html
i Golf'ie:
http://www.golf3.pl/podgr...m?view=previous

Więc chyba nie powinienneś mieć problemów. :D

Google Twoim przyjacielem!!! :D

[ Dodano: Wto Maj 20, 2008 13:25 ]
Heh... Popatrzyłem i chyba jest jakiś problem z tym przekaźnikiem:
http://forums.mg-rover.or...t=126738&page=2

Coś czuję że będzie pasował np. przekaźnik z Żuka z ułamaną nóżką albo coś podobnego, ale to musi napisać ktoś, kto tego już próbował... ;)

[ Dodano: Wto Maj 20, 2008 13:27 ]
Znalazłem jeszcze to:
http://cgi.ebay.de/BMW-E4...1742.m153.l1262
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Wto Maj 20, 2008 14:33   

Cytat:
Znalazłem jeszcze to:
http://cgi.ebay.de/BMW-E4...1742.m153.l1262


WITAM

TO TEN

PASUJE WŁAŚNIE OD BMW


POZDRAWIAM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem
Na początku problem z odpalaniem, następnie auto nie chce wogóle zapalić:(
immortalneverdi Rover serii 75, MG ZT 28 Pią Mar 12, 2010 21:56
apples
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem
zbig1967 Rover serii 75, MG ZT 11 Nie Lip 06, 2008 01:52
zbig1967
Brak nowych postów [R75] problem z odpalaniem
dario040 Rover serii 75, MG ZT 13 Sob Kwi 06, 2013 12:19
Gość
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem
samuraj79 Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Lis 10, 2009 21:01
samuraj79
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem
jomboo Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Mar 17, 2017 21:52
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink