Forum Klubu ROVERki.pl :: Jak uzyskać dodatkowe 30 koni z silnika 2,5 v6
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Jak uzyskać dodatkowe 30 koni z silnika 2,5 v6
Autor Wiadomość
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Sie 11, 2008 18:03   

teoretycznie tak ale praktycznie chyba nie wykonalne musial bys turbo umiejscowic za silnikiem i zrobic kolektor 6-2-1 i za nim turbine... same minusy takiego rozwiazania...
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 11, 2008 18:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sie 11, 2008 20:25   

Widziałem taki projekt w silniku V6 w scorpio jeździło i generowało moc 300KM postaram sie znaleźć jakieś info.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10894
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sie 11, 2008 21:05   

albo sprężarkę napędzaną paskiem... a sprężone powietrze przez IC do standardowego kolektora... :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Sie 11, 2008 21:52   

sTERYD napisał/a:
albo sprężarkę napędzaną paskiem... a sprężone powietrze przez IC do standardowego kolektora... :cool:
ale to kompressor nie turbo
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10894
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sie 11, 2008 22:48   

ale działa :mrgreen:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sie 11, 2008 23:40   

w scorpio? a ktory motor?? cossi 2.9? on mial chyba 209KM seryjnie:) de facto kompresor to chyba lepsze i tansze wyjscie od biturbo:P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Sie 11, 2008 23:58   

2.9 efi na jednej turbinie lata w sierce z forum sierrafan. Nie ma przeciwwskazań do montowania jednej turbiny w fałce - bo niby dlaczego miałyby być? skoro w biturbo każda strona jest w stanie napędzić jedną turbinę, a potem i tak wpycha to wszystko do wspólnego kolektora, to dlaczego nie miałoby dać rady z jednej??

[ Dodano: Wto Sie 12, 2008 00:01 ]
A 2.9 cosworth ma w zależności od modelu (BOA lub BOB) 195 lub 205 kucy. Fajny silnik, ale drogi w eksploatacji, wymiana rozrządu przekracza wartość silnika :(
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sie 12, 2008 01:12   

207km:p eh stare dobre czasy :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 09:55   

Sachar napisał/a:
2.9 efi na jednej turbinie lata w sierce z forum sierrafan. Nie ma przeciwwskazań do montowania jednej turbiny w fałce - bo niby dlaczego miałyby być? skoro w biturbo każda strona jest w stanie napędzić jedną turbinę, a potem i tak wpycha to wszystko do wspólnego kolektora, to dlaczego nie miałoby dać rady z jednej??

[ Dodano: Wto Sie 12, 2008 00:01 ]
A 2.9 cosworth ma w zależności od modelu (BOA lub BOB) 195 lub 205 kucy. Fajny silnik, ale drogi w eksploatacji, wymiana rozrządu przekracza wartość silnika :(


silnik fajny ale bardzo ciezki... jak jeszcze bylem posiadaczem "scierki" to czytalem pare projektow i niestety moc to nie wszystko :/ dupa lekka i latala po drodze :/

a V-ałek w sierze bylo chyba wiecej bo 2.3 i 2.8 a te 2.9 to ze scorpiakow byly. Bo w sierze cosworth bylo 2.0T
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sie 12, 2008 10:02   

zgadza sie michone w scorpio 2,9 cosworth 195km lub 207km oraz 2,9 efi 145km sam bylem posiadaczem Scorpio samochód dawał dużo fanu tym bardziej zima :p
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 19:41   

michone napisał/a:
silnik fajny ale bardzo ciezki... jak jeszcze bylem posiadaczem "scierki" to czytalem pare projektow i niestety moc to nie wszystko :/ dupa lekka i latala po drodze :/

Cieżki to jest 2.9 24V. Zwykłe efi to przy tym waga piórkowa.

michone napisał/a:
a V-ałek w sierze bylo chyba wiecej bo 2.3 i 2.8 a te 2.9 to ze scorpiakow byly. Bo w sierze cosworth bylo 2.0T

Nie bardzo wiem o co chodzi z tym, że 2,9 ze scorpio było? i co ma do tego 2.0 turbo?
bo jak mamy dociekać z jakiego samochodu trafił silnik pod maskę sierki to np 2,3 to w taunusach, granadach, caprikach i wielu innych wcześniej latało. Myślę, że czas kończyć offtopa, jakby ktoś chciał o fordach sobie poczytać, to znajdzie odpowiednie forum.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Jak uzyskać podany dzwięk samochodu?
NN93 Tuning mechaniczny 4 Wto Paź 11, 2011 19:58
Adrian
Brak nowych postów [R620ti] chip- ile można uzyskać?
takeda666 Tuning mechaniczny 17 Czw Sty 20, 2011 22:37
takeda666
Brak nowych postów [MG ZR 160 2002r.] Zawias KONI SPORT
mg85 Tuning mechaniczny 60 Sro Mar 04, 2009 10:33
rodi_
Brak nowych postów [R420Di '96] Wykres, mało koni na serii
szoso Tuning mechaniczny 17 Pią Lis 04, 2011 21:49
Remigiusz
Brak nowych postów Czy ktoś zna/montował Koni przód 8641-1233 tył 8041-1344
spider666 Tuning mechaniczny 5 Czw Cze 10, 2010 12:55
spider666



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink