Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wspomaganie kierownicy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Wspomaganie kierownicy
Autor Wiadomość
emiljan 



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 8
Skąd: z daleka



Wysłany: Nie Gru 30, 2007 23:54   [R75] Wspomaganie kierownicy
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Wczoraj przestało działac mi wspomaganie kierownicy, wszystki plyn wyciekl, pompa wsomagania oraz zbiorniczek są ok, ale pewnie przetarl sie ktorys z węży.
Czy ktos spotkal sie z czyms takim?? Gdzie ewentualnie można kupic taki wąż?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 13, 2010 01:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 30, 2007 23:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pon Gru 31, 2007 12:14   

emiljan napisał/a:
Czy ktos spotkal sie z czyms takim??
U mnie przeciekał wężyk prowadzący od pompy wspomagania do maglownicy (ten, który biegnie obok rurek klimatyzacji).
emiljan napisał/a:
Gdzie ewentualnie można kupic taki wąż?
Na pewno w serwisie, ale koszt wysoki i czas oczekiwania długi...

Oczywiście można taki wężyk naprawić - w każdej stacji serwisowej hydrauliki przemysłowej. Poszukaj w okolicy kogoś, kto naprawia węże hydrauliczne (koparki, maszyny przemysłowe) i naprawi to bez problemu. U mnie wymiana dwóch gumowych elementów tego wężyka wyniosła 80 PLN.

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1079



Wysłany: Pon Gru 31, 2007 12:19   

Może chłodnica oleju wspomagania która zwykle jest z przodu pod zderzakiem przerdzewiała i tam jest wyciek? Pamiętam że na tym forum ktoś opisywał taki przypadek.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Gru 31, 2007 12:59   

sprawdz złączki pod zderzakiem , ponieważ lubieją walnąć są z plastiku i dość słabe
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
emiljan 



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 8
Skąd: z daleka



Wysłany: Pon Gru 31, 2007 16:48   

Juz naprawione, koszt 50zl. Wąż, ktory szedl od pompy wspomagania do kolumny kierowniczej - przetarl sie o pasek alternatora. Teraz musze znalezc uzywany na allegro
 
 
Micen 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 142
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Gru 31, 2007 16:58   

To naprawione czy szukasz zna allegro?
_________________
SPRZEDAM MG ZTT CDTI 2003
 
 
emiljan 



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 8
Skąd: z daleka



Wysłany: Pon Gru 31, 2007 17:01   

Micen napisał/a:
To naprawione czy szukasz zna allegro?


Naprawione na dzien dzisiejszy, ale trzeba bylo skrocic ten waz i jest teraz naciagniety.
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Sro Sty 02, 2008 09:41   

emiljan napisał/a:
Wąż, ktory szedl od pompy wspomagania do kolumny kierowniczej - przetarl sie o pasek alternatora.
Czyli ten sam co u mnie - tylko u mnie nie przetarł się o pasek, a o śrubę mocującą poduszkę silnika.
Cytat:
Teraz musze znalezc uzywany na allegro
Jak chcesz wymienić cały to nie kupuj używki od Anglika, bo nie pasują końcówki - są inaczej wygięte (a na Allegro niestety same Angliki).

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
rolando 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 326
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Wto Sie 26, 2008 09:06   wspomaganie i alternator

witajcie,


wracając do tematu pompy wspomagania mam pytanko:

coś gdzieś mi cieknie (zbiorniczek płynu wystarcza na ok. miesiąc z groszami), oglądałem pompę i wydaje się cała, jednakże gdzieś płyn musi lecieć i pompa od spodu jest mokra + mokre węże + zasrany cały alternator. Ten ostatni właśnie przestał ładować i wydaje mi się, ze cieknący płyn ze wspomagania miał na to wpływ.

podpowiedzcie czy wyciek to wina samej pompy, czy tez może jakiegoś połączenia z nią węży? nie robiłem tego wcześniej, wydaje sie dość prosty jej demontarz czy też mogę się spodziewać jakiś niespodzianek. do wyjęcia mam także alternator, podpowie mi ktoś jak się do tego zabrać ? co mogło w nim pieprznąć czy lepiej kupić drugi, czy też naprawiać ? co radzicie?
PS. mam r75 CDT

dzięki pozdrawiam
_________________
PZDR.
Ostatnio zmieniony przez rolando Wto Sie 26, 2008 09:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Sie 26, 2008 09:08   

zdejmni pasek i sprawdz pod kółkiem czy czasami tam nie leci.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
rolando 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 326
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Wto Sie 26, 2008 09:10   

PHJOWI napisał/a:
zdejmni pasek i sprawdz pod kółkiem czy czasami tam nie leci.


OK. rozumiem, ze masz na myśli wyciek z okolicy simmeringu ? jeśli tak będzie to czy jest to rozbieralne, czy też lepiej od razu kupić drugą pompę na allegro, są stosunkowo tanie.

a co z alternatorem ?
_________________
PZDR.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Sie 26, 2008 09:12   

zależy za jaką kase najtaniej to wyjdzie kupić inną , a co do altka możesz rozebrać go przemyć benzyną i zobaczyć może obędzie się bez wymiany.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
rolando 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 326
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Wto Sie 26, 2008 09:22   

PHJOWI napisał/a:
zależy za jaką kase najtaniej to wyjdzie kupić inną , a co do altka możesz rozebrać go przemyć benzyną i zobaczyć może obędzie się bez wymiany.



dzieki za podpowiedź, spróbuję go przemyć, choć sam jego demontarz mnie przeraża. właśnie wyjmowałem dwa alternatory z innych samochodów i nie była to kaszka z mleczkiem, w astrze 2 poszło dość łatwo, ale w alfie 156 makabra. tu stawiam, ze będzie średnio, alternator jest pod pompą, ale znowu nie mam klucza do poluzowania paska wielorowkowego. Podpowiesz mi jaki tak jest potrzeby do napinacza ? wydaje mi się, ze 26, ale nie jestem pewien. muszę od kogoś pożyczyć.

PS. czy nie ma problemu z rozkręceniem samego alternatora? w niektórych samochodach są luty trzymające całość w kupie.

[ Dodano: Pon Wrz 01, 2008 12:40 ]
problem rozwiązany, dzisiaj wszystko skłądam do kupy.

alternator był uszkodzony i samo mycie i tak by nic nie pomogło - walnięty był mostek, koszt na prawy 150 zł

pompa wspomagania - coś gdzieś z niej cieknie, nie wiem gdzie dokładnie trudno to ustalić, kupiłem drugą pompę na allegro za 120, dzisiaj wymiana.


pozdrawiam
_________________
PZDR.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wspomaganie kierownicy?
Bienio7 Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Paź 25, 2009 11:34
Zukowaty
Brak nowych postów [R75] Wspomaganie kierownicy.
601s Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Mar 08, 2009 13:19
601s
Brak nowych postów [R75] Wspomaganie kierownicy
Cityman Rover serii 75, MG ZT 17 Czw Sty 17, 2008 16:10
Marian_K
Brak nowych postów [R75] Wspomaganie kierownicy padło
GRPac Rover serii 75, MG ZT 17 Czw Paź 26, 2017 18:01
Cinek998
Brak nowych postów [R75] Wspomaganie
Miras31 Rover serii 75, MG ZT 7 Wto Cze 24, 2008 23:03
Miras31



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink