Pany, zarowno czujnik jak i kolo powodowaloby ze silnik nie chodzilby zarowno na PB jak i LPG. Przeciez zamach steruje nie praca wtryskiwaczy tylko zaplonem. Po drugie autor watku twierdzi ze samochod zle jezdzi na zimnym i nie chce odpalac, a na cieplym jest lepiej (wiec generalnie dziala).
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
silnik w całości jest 1.6(czytałem o tym na forum,ktoś miał podobny problem i właśnie koło zamachowe było nie halo!)...czujniki były sprawdzane i wymieniane...wtryski są niebieskie pamiętam początek numeru bo niedawno patrzyłem:230
[ Dodano: Czw Wrz 25, 2008 21:15 ]
czyli jak na gazie chodzi to także nie koło zamachowe?(Lpg jest ok! zarówno na zimnym jak na ciepłym!)chyba będę musiał udać się do specjalistycznego warsztatu gdzie zajmują sie ROVERAMI bo wszędzie indziej rozkładają ręce!
Hehe, akurat poczatek jest taki sam. Wazna koncowka, ale kolor juz wyjasnia sprawe. Byc moze Twoje klopoty powoduja wtryskiwacze ktore sa za malo wydajne jak na pojemnosc 1.6 sterowana kompem od 1.4. Twoje wtryskiwacze maja wydajnosc 149cc/min, a do pojemnosci 1.6 powinny dawac cos okolo 180.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Hehe, akurat poczatek jest taki sam. Wazna koncowka, ale kolor juz wyjasnia sprawe. Byc moze Twoje klopoty powoduja wtryskiwacze ktore sa za malo wydajne jak na pojemnosc 1.6 sterowana kompem od 1.4. Twoje wtryskiwacze maja wydajnosc 149cc/min, a do pojemnosci 1.6 powinny dawac cos okolo 180.
to niedobrze bo kupiłem (choc tanio )komplet wtryskiwaczy...i właśnie z takimi samymi numerami...to jakiego koloru kupić te wtryski???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum