Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214 95r] Nie pali i źle chodzi na zimnym silniku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214 95r] Nie pali i źle chodzi na zimnym silniku
Autor Wiadomość
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 00:16   

sTERYD napisał/a:
ewentualnie czujnik ktoś przy przekładce uwalił...


ktory ??
polozenia walu ??
to wtedy na LPG tez by nie chodzil
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 00:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10894
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 00:24   

faktycznie... ale ze złym kołem, to chyba też nie powinno być różnicy...
nie wiem , nie znam się :bezradny:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 07:52   

Pany, zarowno czujnik jak i kolo powodowaloby ze silnik nie chodzilby zarowno na PB jak i LPG. Przeciez zamach steruje nie praca wtryskiwaczy tylko zaplonem. Po drugie autor watku twierdzi ze samochod zle jezdzi na zimnym i nie chce odpalac, a na cieplym jest lepiej (wiec generalnie dziala).
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 16:25   

maniek66 napisał/a:
no pewnie że nie zwróci :grin:

No to nie wymieniaj komputera.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
maniek66 



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 19
Skąd: warszawa



Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 21:07   

silnik w całości jest 1.6(czytałem o tym na forum,ktoś miał podobny problem i właśnie koło zamachowe było nie halo!)...czujniki były sprawdzane i wymieniane...wtryski są niebieskie pamiętam początek numeru bo niedawno patrzyłem:230

[ Dodano: Czw Wrz 25, 2008 21:15 ]
czyli jak na gazie chodzi to także nie koło zamachowe?(Lpg jest ok! zarówno na zimnym jak na ciepłym!)chyba będę musiał udać się do specjalistycznego warsztatu gdzie zajmują sie ROVERAMI bo wszędzie indziej rozkładają ręce! :mrgreen:
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 21:22   

Hehe, akurat poczatek jest taki sam. Wazna koncowka, ale kolor juz wyjasnia sprawe. Byc moze Twoje klopoty powoduja wtryskiwacze ktore sa za malo wydajne jak na pojemnosc 1.6 sterowana kompem od 1.4. Twoje wtryskiwacze maja wydajnosc 149cc/min, a do pojemnosci 1.6 powinny dawac cos okolo 180.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 15:51   

maniek66 napisał/a:
czyli jak na gazie chodzi to także nie koło zamachowe?

Fakt poprawnej pracy na LPG wyklucza koło zamachowe jako przyczynę problemu.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
maniek66 



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 19
Skąd: warszawa



Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 19:05   

Senn napisał/a:
Hehe, akurat poczatek jest taki sam. Wazna koncowka, ale kolor juz wyjasnia sprawe. Byc moze Twoje klopoty powoduja wtryskiwacze ktore sa za malo wydajne jak na pojemnosc 1.6 sterowana kompem od 1.4. Twoje wtryskiwacze maja wydajnosc 149cc/min, a do pojemnosci 1.6 powinny dawac cos okolo 180.


to niedobrze bo kupiłem (choc tanio :lol: )komplet wtryskiwaczy...i właśnie z takimi samymi numerami...to jakiego koloru kupić te wtryski???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 214 L 95' ] Gaśnie na zimnym silniku
deko77 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
11 Sob Mar 20, 2010 16:29
AndrewS
Brak nowych postów [R214 1.4Si 95r] nie mogę odpalić na ciepłym silniku
xxxlegiaxxx Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
11 Czw Gru 04, 2008 09:51
AndrewS
Brak nowych postów [R220 Coupe 95 2.0 ] Nierówno chodzi po wymianie rozrządu
SynBurzy Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Pon Maj 11, 2009 16:05
AndrewS
Brak nowych postów [R414 94r]Problem z zimnym silnikiem.
borsi Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Sro Kwi 01, 2009 20:29
oprawca_1978
Brak nowych postów [Rover 214] Problem z odpaleniem na zimnym sil. film
Meteo Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Pon Kwi 23, 2012 07:55
bachu93



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink