Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214SIe 97r.] Przy ruszaniu obroty spadają.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: piter34
Sro Wrz 17, 2008 09:32
[R214SIe 97r.] Przy ruszaniu obroty spadają.

Przy ruszaniu obroty spadają z 850 do 700 samochód dławi się po czym ładnie rosną i wszystko jest OK
Autor Wiadomość
marioA4 



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 13
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Wrz 19, 2008 08:48   

Wczoraj starałem się zlokalizować sondę i (zgodnie ze zdjęciami powyżej powinna być pod kopułką) u mnie w samochodzie nie mogę jej odnaleźć. Pod kopułką i koło aparatu zapłonowego nie ma nic podobnego jak na zdjęciu powyżej..czy ktoś może pomóc i poradzić gdzie szukać, albo skąd przewody powinny odchodzić. (w samochodzie został usunięty katalizator - nie wiem czy może to mieć coś wspólnego z moim problemem?) zauważyłem że samochód gdy silnik nie jest w pełni rozgrzany chodzi bardzo dobrze a jak nabierze temperatury (czyli po 30-40 min.) zaczyna szarpać (tzn. normalnie po kilku minatach jest już ciepło w kabinie - ale mówie o pożądnym rozgrzaniu się samochodu, wkręcaniu go na obroty itp.)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 19, 2008 08:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Wrz 19, 2008 09:08   

marioA4 napisał/a:
Wczoraj starałem się zlokalizować sondę i (zgodnie ze zdjęciami powyżej powinna być pod kopułką) u mnie w samochodzie nie mogę jej odnaleźć

źle zrozumiałeś zdjęcia ...
na pierwszym z nich zatytułowanym oxy_connector_sc02207.jpg jest drugi koniec sondy czyli wtyczka ;) ... podążając za kabelkiem, który z niej wychodzi trafisz na sondę, która wkręcona jest w kolektor wydechowy (za tzw. pająkiem) :mrgreen:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
buja4 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 94
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pią Wrz 19, 2008 09:11   

marioA4 napisał/a:
Wczoraj starałem się zlokalizować sondę i (zgodnie ze zdjęciami powyżej powinna być pod kopułką) u mnie w samochodzie nie mogę jej odnaleźć. Pod kopułką i koło aparatu zapłonowego nie ma nic podobnego jak na zdjęciu powyżej..czy ktoś może pomóc i poradzić gdzie szukać, albo skąd przewody powinny odchodzić. (w samochodzie został usunięty katalizator - nie wiem czy może to mieć coś wspólnego z moim problemem?) zauważyłem że samochód gdy silnik nie jest w pełni rozgrzany chodzi bardzo dobrze a jak nabierze temperatury (czyli po 30-40 min.) zaczyna szarpać (tzn. normalnie po kilku minatach jest już ciepło w kabinie - ale mówie o pożądnym rozgrzaniu się samochodu, wkręcaniu go na obroty itp.)

Z przodu masz kolektor wydechowy z którego wychodzą rury od wydechu. W rurę wydechową wychodzącą od kolektora wydechowego wkręcona jest sonda. Jak ją znajdziesz to po wiązce sondy odnajdziesz wtyczkę od sondy.
 
 
marioA4 



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 13
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Paź 15, 2008 13:17   

Panowie problem rozwiązany :) SAMOCHÓD SPRZEDANY i koniec zabawy z tym złomem w skali od 1-10pkt. na najbardziej awaryjny samochód - Rover 214 dostaje u mnie 15 !! ! Sprzedać i nigdy więcej nie kupować angielskiego pomysłu na samochód - DRAMAT tak jak z kranami (woda ciepła/woda zimna) tak samo ich rozumowanie ujawnia się w roverze...angole nie nadają się do tworzenia samochodów ... jakby ktoś chciał kupić felgi alu 15 z oponkami dunlop bridgestone 195x60x15 lub kołpaki na felgi stalowe - oryginałki Rover piszcie ... narka (dzięki wszystkim za bezskuteczna chęć pomocy.. )
 
 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 15, 2008 13:43   

marioA4 napisał/a:
Jak każdy pewnie wie ROVER sam w sobie jest kapitalnym samochodem
:]
_________________
It's all right...
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Paź 15, 2008 13:59   

marioA4 napisał/a:
angole nie nadają się do tworzenia samochodów

zwłaszcza takich jak Aston, Bentley czy Jaguar :cool:
marioA4 napisał/a:
Panowie problem rozwiązany :) SAMOCHÓD SPRZEDANY i koniec zabawy z tym złomem

ja nieodmiennie będę zawsze powtarzał: nie ma złych samochodów, są jedynie źli użytkownicy :razz:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
marioA4 



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 13
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Paź 15, 2008 14:07   

ja nieodmiennie będę zawsze powtarzał: nie ma złych samochodów, są jedynie źli użytkownicy :razz: [/quote]

bueheheheee nie żartuj kolego...tyle kasy co w niego władowałem i zmiany olejów filtrów pierdołek wszystko ... co się dało to robiłem...a Ty mi z takim tekstem wysakujesz....to jest złom i tyle - że już nie wspomnę że rdzewieje z każdej strony...a problem szarpania do końca nie zniknął..pomimo wymiany kolejnych części...

sorki Jaguar X-type o ford mondeo i z anglikami ma tyle wspólnego co ja teraz z roverem :)
 
 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 15, 2008 14:12   

marioA4 napisał/a:
zmiany olejów filtrów pierdołek wszystko

No trzeba przyznać, inaczej niż w innych samochodach w Roverkach te rzeczy trzeba niestety wymieniać :bezradny: :mrg:
marioA4 napisał/a:
już nie wspomnę że rdzewieje z każdej strony

To również naczelna wada Roverków. Z uwagi na ich brytyjski rodowód i specyficzne warunki projektowania, tj. londyńską mgłę w otoczeniu deski kreślarskiej. Np. dla odmiany auta niemieckie, z uwagi na prawie zerowe zamglenie prawie nigdy nie rdzewieją. Natomiast najlepsze są auta z krajów południowej Europy, np. Fiaty, projektowane w słonecznej Italii, już we wstępnej fazie mają dożywotnie zabezpieczenie blachy przed korozją :mrg:
_________________
It's all right...
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Paź 15, 2008 16:02   

marioA4 napisał/a:
bueheheheee nie żartuj kolego...tyle kasy co w niego władowałem i zmiany olejów filtrów pierdołek wszystko ... co się dało to robiłem...a Ty mi z takim tekstem wysakujesz

a czy sądzisz, że ja miałem Ciebie na myśli ? a co z poprzednim użytkownikiem, który doprowadził auto do takiego stanu, że Ciebie (jak widać) aż rezygnacja ogarnęła skłaniając Cię do wybrania "najlepszej drogi" czyli przekazania problemu komuś innemu :cool:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 25 1,6 benzyna+gaz] nie spadają obroty przy hamowaniu
Violka Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pią Mar 16, 2012 19:05
gregoriuss
Brak nowych postów [MG/ZR160] obroty spadają przy dodaniu gazu.
lopez86100 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Gru 28, 2009 17:57
lopez86100
Brak nowych postów [R214i]obroty nie spadają
maciek260375 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Gru 05, 2011 15:03
maciek260375
Brak nowych postów [200Vi]1.8VVC nie spadaja obroty
olo218 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Gru 17, 2010 18:15
sew87
Brak nowych postów [R214Si] Nie spadają obroty silnika
thunderas Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Gru 22, 2009 22:33
thunderas



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink