jak używasz "guziczka" przez powiedzmy 1% czasu pracy silnika, to raczej nie odczujesz różnicy
filmik w wolnej chwili no i jak będzie operator na pokładzie
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 22, 2008 12:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a po co przeciez po chiptuningu bedziesz miał taki "oporniczek" ale troche lepszy i na okrągło a nie od świeta. A jak przesadzisz z dawką paliwa, to tylko pogorszysz sprawę
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Szkoda że używasz moich sposobów zwiększania mocy opisanych wcześniej przeze mnie na forum. Wystarczy podać linka, a nie powielać posty, poza tym nawet zdjęcie skopiowałeś z mojego posta....
http://forum.roverki.eu/v...ielsku&start=20
pgrad, nie czepiaj się bo nie opisałeś metody zwiększania dawki paliwa więc bez takich zarzutów teraz. Poza tym, czy ja mam z tego jakiekolwiek korzyści? Dzielę się tym co wiem i tyle.
ehh chyba kiedyś filmik nagram jak to działa w rzeczywistości ....
ja nagralm podczas rownomiernej jazdy, bez przyspieszania
Tak to wyglada jak sie jedzie, wskaźnik jest na 0 lub okolo, dopiero jak sie da buta, to kreci sie na 1, dlatego jak ustawisz na 1.2 to podczas spokojnej jazdy turbina bedzie dawala minimalne cisnienie, (albo w ogole?) dopiero jak wcisniesz pedal gazu do oporu to wejdzie Ci na 1.2
dokładnie o to chodzi. i kwestia ustawienia zaworu max ciśnienia ptrzy normalnej jeździe nie ma znaczenia. Bo tak naprawdę max ciśnienie uzyskuje się przy naprawdę ostrym przyspieszaniu
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
"Przed odpaleniem silnika zostawiamy przycisk w pozycji wyłączonej, potencjometr na maksymalny opór, rezystor jest zabezpieczeniem przed idiotami lub przypadkiem, żeby nie zdarzyła się sytuacja, że równolegle podłącza się linię bez oporu, co miało by opłakany skutek" MOzna Troszke Jasniej jaki Skutek Bez Oporu Tzn Jak Sam Potencjometr bez opornika tak??
Następne Pytanie Kolega xtek Pisze Ze Jego R200 SDi bez opornika od 0-100km/h ma 11.2sek To chyba Dużo Co nie?? Mój Rover nie ma zadnego opornika bez zadnego chiptuningu i od 0-100 starcza mu 9.8sek i to w zupełności Ostatnio Podejmowałem golfa III 1.9 tdi 110hp i Golfik nie dawał rady za kazdym razem widział mój zderzak... Przebieg Mojego auta to 102560km Udokumentowane Może dlatego taki wynik co Ale Kusi Mnie Ten Opornik
Pomógł: 16 razy Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Sty 07, 2009 22:27
Zalezy od metody pomiaru... Poza tym ja mialem wtedy rozwalona rure od turbo. Moj R ma pewnie pod 300 kkm przebiegu.
Bidi [Usunięty]
Wysłany: Sro Sty 07, 2009 22:28
Firq napisał/a:
Następne Pytanie Kolega xtek Pisze Ze Jego R200 SDi bez opornika od 0-100km/h ma 11.2sek To chyba Dużo Co nie?? Mój Rover nie ma zadnego opornika bez zadnego chiptuningu i od 0-100 starcza mu 9.8sek i to w zupełności Ostatnio Podejmowałem golfa III 1.9 tdi 110hp i Golfik nie dawał rady za kazdym razem widział mój zderzak...
hmmm no wiec moj ma ok 10s ale niestety z tym wyscigiem z golfem to troszke dla mnie dziwne bo ja juz spr sie 2x z ibiza 1.9 Tdi 110 i Golfem 4 i do konca 2 zawsze wygrywalem ale jak przeciwnik wkladal 3 bieg to mnie zjadal wiec albo kierowca z golfa Twojego byl kiepski albo poprpostu masz naprawde sprawnego sprzecika
Kierowca Golfa BYł naprawde dobry znam go osobiście bardzo dobrze i jest wariat jakich mało ale np ibiza 1.9 tdi i golf III 1.9 tdi to inna bajka obydwa maja po 110hp ale ibiza ma inne przelożenia i idzie lepiej niz golf Ps Widze Kolego ze jestes z Lublina a ja Mojego R Kupilem własnie w Lublinie ale to tylko taka mala ciekawostka a z Momentu Obr Mojego R jestem jak narazie bardzo zadowolony moze z opornikiem urwe jakas 1s badz 1.3s
ja nagralm podczas rownomiernej jazdy, bez przyspieszania
Tak to wyglada jak sie jedzie, wskaźnik jest na 0 lub okolo, dopiero jak sie da buta, to kreci sie na 1, dlatego jak ustawisz na 1.2 to podczas spokojnej jazdy turbina bedzie dawala minimalne cisnienie, (albo w ogole?) dopiero jak wcisniesz pedal gazu do oporu to wejdzie Ci na 1.2
chyba masz źle podłączony albo uszkodzony wskaźnik bo przy normalnej spokojnej jeździe powinien wskazywać grubo poniżej 0 bar.
_________________ Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez thef Czw Sty 08, 2009 13:38, w całości zmieniany 1 raz
oj coś macie źle podpięte ponieważ po włączeniu silnika wskazówka powinna opuścić punk 0 i powędrować w dół wskazując ujemne wartości ... http://pl.youtube.com/watch?v=H4dxrlliMf8 tak to powinno wyglądać hmmm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum