Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220] "skoszony" napęd paska wielorowkowego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220] "skoszony" napęd paska wielorowkowego
Autor Wiadomość
xlukaszx 



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Lis 10, 2008 15:30   [R220] "skoszony" napęd paska wielorowkowego

Witam!
Mam na oku roverka 200 którego chciałbym kupić. Jednak ten egzemplarz ma pewien problem, mianowicie płaszczyzna koła pasowego alternatora jest przesunięta o ok 0,5 cm w bok w stosunku do pozostałych kół pasowych. Po uruchomieniu silnika słychać wyraźny pisk bo pasek wielorowkowy jest skoszony.
Mam pytanie z czego może wynikać takie przesunięcie kół pasowych , czy jest to kłopotliwe do usunięcia ? Ciągle waham się z decyzją o zakupie, a być może byłaby to niezła okazja.
pzdr
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 10, 2008 15:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Pon Lis 10, 2008 20:35   

Mozna poradzic sobie w dosyc latwy sposob.Tylko sprawdz najpierw dlaczego tak sie stalo.Wiec sposob-nie pamietam ilu rowkowy jest tam pasek,zalozmy ze to 6-cio rowkowy. Musisz dobrac pasek o takiej samej dlugosci ,ale majacy jeden rowek mniej(czyli wezszy).I przykladowo jesli alternator jest przesuniety do silnika to na wszystkich kolkach zostawiacz wolny rowek od zew,a na alternatorze od wew.To da jakies 2-3mm.
 
 
fornal 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Lis 10, 2008 23:03   

rolkę napinacza można przesunąć o około 2-3 mm podkładając podkładkę, a i może da się wyregulować alternator i jego pozycje jekoś.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 10, 2008 23:20   

keczu napisał/a:
zalozmy ze to 6-cio rowkowy. Musisz dobrac pasek o takiej samej dlugosci ,ale majacy jeden rowek mniej(czyli wezszy).


Co nie zmienia faktu że na innych rzeczach typu pompa tez będziesz miał 1 rovek mniej . Ja bym tego nie próbował. Po to jest taka liczba rowków żeby się jej trzymać.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 08:02   

fornal napisał/a:
a i może da się wyregulować alternator i jego pozycje jekoś.

No to jak?
RaPt!l3 napisał/a:
Ja bym tego nie próbował. Po to jest taka liczba rowków żeby się jej trzymać.

To zaproponuj cos innego.W ten sposob "naprawia" sie w nowych renowkach fabrycznie skoszony naped osprzetu silnika i nie wymyslilem tego sobie bo pracowalem tam w serwisie i wydzialem dok.tech.z instrukcja tej naprawy.Jeden rowek to zadna roznica.Kolega chce porade to ja ma,a nie w stylu ja bym nie probowal itp.Jak masz cos lepszego i tanszego do rozwiazania problemu to daj cos konkretnego.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Lis 11, 2008 09:26   

keczu napisał/a:

.W ten sposob "naprawia" sie


Właśnie tak jak napisałeś "naprawa" czyli jest to doraźne rozwiązanie co nie zmienia faktu że alternator dalej będzie przesunięty . A przy od sprzedaży już będzie problem bo "Czemu jest tyle rowkowy a nie tyle" . Moim zdaniem podjedz do jakiegoś warsztatu i niech ci mechanik to obejrzy.

[ Dodano: Wto Lis 11, 2008 09:27 ]
Ps. Dlatego nikt nie jeździ "Renówkami" :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Czw Lis 18, 2010 02:40
kasjopea
Brak nowych postów [R220, 2000ccm, 1998] "zaślepka halogena" - ang. t
darius_Er Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Lip 13, 2009 13:22
darius_Er
Brak nowych postów [R220]zapalająca się kontrolka "check engine"
massiv6 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pią Wrz 20, 2013 10:50
massiv6
Brak nowych postów [R220 SD]"Stuka" przy obr. <1100 na biegu 3-5?
+ sprawdzenie Turbiny
krzysztof_ns Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pon Gru 22, 2008 22:07
balrog
Brak nowych postów [R220 sdi] Problem z zapalającą się lampką "stop"
Podczas przyspieszaniaprzy większych obrotach zapala się lampka "stop"
zex Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Wto Gru 29, 2009 11:23
PHJOWI



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink