Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Przewód paliwowy - ile??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Przewód paliwowy - ile??
Autor Wiadomość
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Lis 02, 2008 22:32   [R420] Przewód paliwowy - ile??
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam wszystkich!!
Chciałbym wymienić sobie wszystkie gumowe elementy układu paliwowego. Jaką długość przewodu muszę kupić, żeby wystarczyło na wymianę wszystkich gumowych wężyków? Łącznie z wężykami na wtryskiwaczach. Te na wtryskiwaczach mają średnicę wewnętrzną 3,2mm?? Bo te przewody np w okolicach filtra paliwa mają średnicę 8mm.

A jeszcze takie pytanie. Na pełnym zbiorniku, jeżdząc w miarę spokojnie po mieście, robie ok 500km. Czy aby trochę nie za mało?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 27, 2011 23:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 02, 2008 22:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lis 02, 2008 22:41   

Cytat:
A jeszcze takie pytanie. Na pełnym zbiorniku, jeżdząc w miarę spokojnie po mieście, robie ok 500km. Czy aby trochę nie za mało?


A jak mierzysz to spalanie ?? Bo to za mało.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Deeptrip 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Lis 02, 2008 22:43   

co do wężyków to nie wiem
a na pełnym zbiorniku ja robię ~700km
mam 420 SDi z 99r
_________________
http://www.autocentrum.pl...999776317_3.gif
 
 
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Lis 02, 2008 22:47   

Zawsze tankuję cały zbiornik, w momencie jak wkazówka poziomu paliwa jest mniej więcej na równi z dolną kreską wskaźnika. Tankuję zawsze pod sam korek, wlewam średnio 42-45 litrów ON. Zeruję licznik. Podczas kolejnego tankowania mam przejechane przeważnie ok 500 km. Czyli średnio ok 9 litrów/100 km.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lis 02, 2008 22:56   

trochę za dużo :| chociaż w krk to różnie bywa z jeżdżeniem i czasem to chyba bardziej przypomina stanie. A długie czy krótkie odcinki ?? dużo w korkach stoisz ?? Ale i tak trochę za dużo
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Lis 02, 2008 23:04   

Brt napisał/a:
trochę za dużo :| chociaż w krk to różnie bywa z jeżdżeniem i czasem to chyba bardziej przypomina stanie. A długie czy krótkie odcinki ?? dużo w korkach stoisz ?? Ale i tak trochę za dużo


Codziennie dojeżdzam do pracy jakieś 12 km w jedną stronę. Rano niestety w większości jest to stanie w korku, tempo spacerowe, po południu na szczęście z reguły udaję się przejechać płynnie. Też mi się wydaje, że trochę za duże to spalanie. Wyregulowanie pompy paliwa mogłoby poprawić sprawę? Niedawno wymieniałem rozrząd, kąt wtrysku mam ustawiony ok 4 stopni.

A z tymi przewodami paliwowymi wie ktoś?
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 23:25   

Laskarm, spróbuj dla porównania zmierzyć spalanie w trasie. Ja przy jeździe jeszcze gorszej niż w korkach (np. 10 razy po 5 km, z przerwami po 30 minut) mam w okolicach 7-7,5 l/100km.
 
 
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lis 12, 2008 08:02   

Na trasie po zatankowaniu do pełna aż do momentu kiedy wskazówka znowu zrówna się z zerem zrobię spokojnie 900 km. Czyli wg moich obliczeń wychodzi spalanie 5-5,5/100km.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Lis 12, 2008 08:40   

laskarm napisał/a:
Na trasie po zatankowaniu do pełna aż do momentu kiedy wskazówka znowu zrówna się z zerem zrobię spokojnie 900 km. Czyli wg moich obliczeń wychodzi spalanie 5-5,5/100km.
Zatem na trasie jest w porządku, nawet bardzo w porządku :) . Hmm, tylko dlaczego tak dużo wychodzi w mieście?
 
 
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lis 12, 2008 09:57   

thef napisał/a:
Hmm, tylko dlaczego tak dużo wychodzi w mieście?


Właśnie nie wiem dlaczego tak dużo :neutral:

Mam jeszcze inny problem, odnośnie porannego odpalania auta. Pozwolę sobie w tym temacie o tym napisać, bo może to mieć związek z przewodami paliwowymi. Auto opornie odpala po dluzszym postoju, trzeba je dłużej pokręcić. Niedawno wymieniałem gruszkę przy filtrze paliwa, w ten weekend wymieniłem sam filtr paliwa, wężyki przelewowe wtryskiwaczy (były strasznie spękane), założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą wtryskową, świece grzeją, a nadal rano są problemy. Jeśli wcześniej podpompuję trochę gruszką, to auto odpala "od kopa". Dodam, że kąt wtrysku mam ustawiony ok 4 stopnie. W czym może być jeszcze problem? Czy to wina samej pompy wtryskowej? A może paliwo spływa z pompy tym powrotnym przewodem nadmiarowym? Może spróbować założyć na ten wężyk jakiś zaworek, który puszczałby paliwo pod określonym ciśnieniem, a jak auto stoi to blokowałby przepływ? W naprawę samej pompy chciałbym się bawićw ostateczności, bo to trochę kosztowna zabawa :sad:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Lis 12, 2008 10:02   

Spróbuj jeszcze z korkiem wlewu paliwa, może odpowietrzenie nie działa jak należy i tworzy się duże podciśnienie, że ani zaworek zwrotny ani gruszka nie utrzymają.
 
 
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lis 12, 2008 10:16   

thef napisał/a:
Spróbuj jeszcze z korkiem wlewu paliwa, może odpowietrzenie nie działa jak należy i tworzy się duże podciśnienie, że ani zaworek zwrotny ani gruszka nie utrzymają.


Korek paliwa mam nowy oryginalny, sprowadzony 2 tygodnie temu z ECC Babice. A do czego służy ten mały otworek obok wlewu paliwa? On też w jakiśsposób odpowietrza? Bo prawdę mówiąc nie sprawdzałem czy on jest drożny, czy nie.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lis 12, 2008 10:19   

on służy do wypływania wody spod klapki :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lis 12, 2008 10:28   

sTERYD napisał/a:
on służy do wypływania wody spod klapki :cool:


Aha, nawet nie wiedziałem :oops:
Czyli to nie ma wpływu na poranne odpalanie:)
Ma ktoś może jeszcze jakieś sugestie? Czy pozostaje tylko remont pompy?
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Lis 12, 2008 10:38   

Skoro pompowanie gruszką daje efekt, to chyba ciągle gdzieś jest nieszczelność. Odpowietrzałeś filtr paliwa? A może korek spustowy w filtrze jest niedokręcony? Sprawdź jeszcze wszelkie opaski i wężyki gumowe których nie wymieniałeś.
 
 
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lis 12, 2008 10:47   

Filtr paliwa był odpowietrzany, ale spróbuję zrobić to raz jeszcze. Sprawdzę również ten korek spustowy. Ogólnie to chciałem wymienić wszystkie wężyki gumowe układu paliwowego, ale mechanik posprawdzał i powiedział, że oryginalnych nie ma co ruszać skoro nie są spękane. I wymienićtylko wężyki do wtryskiwaczy. Ale jeszcze w miarę możliwości i wolnego czasu sprawdzę sam wszystko dokłądnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Uszkodzony przewód paliwowy
praktis Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Wto Sie 05, 2008 19:53
thef
Brak nowych postów [r420] co to za przewód
podki Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Mar 20, 2021 12:34
podki
Brak nowych postów [R420] Przewód hamulcowy
podki Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Cze 01, 2013 09:42
soviet100
Brak nowych postów [R420] Do czego ten przewód ciśnieniowy za silnikiem?
chyba wychodzi z turbiny.
mi_sza1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Lut 22, 2008 16:33
mi_sza1
Brak nowych postów [R420] Przewód wysokociśnieniowy od układu wspomagania
Przewód wysokociśnieniowy od układu wspomagania kierownicy
derill78 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Wrz 17, 2008 08:25
Richi71



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink