Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Kopcenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Kopcenie
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Sty 15, 2009 18:37   

Mozecie mi Koledzy powiedzieć czy jak doleje uszlachetniacza do czyszczenia wtrysków to nie bedzie tak ze czasem którys moze zacząć lac??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 15, 2009 18:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
konradlot 




Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 38
Skąd: Londyn



Wysłany: Czw Sty 15, 2009 22:06   

Możesz dodać uszlachetniacza ale to nic nie da jak masz rury zasyfione a są one zasyfione jak jest nieszczelność w ich układzie czyli najczęsciej dziura. Koledzy ja to miałem i kolega z warsztatu polecił mi zmienic rurę gumową (bo właśnie ją miałem trachniętą) i go dobrze pogazować aż do wyczyszczenia. Nie dolewałem żadnych uszlachetniaczy bo to na dłuższą metę nic nie daje. To jest po to by na przeglądzie miał lepszy wynik jak sie martwisz o spaliny. A dobrych sposobów na wyczyszczenie wtrysków bez ich wyjmowania nie ma.
Jak pisałem wcześniej w 90% kopci na czarno bo jedna z tych dwóch najgrubszych rur bo jedna z nich ma dzurę. Spokojnie całą obmacać i zazwyczaj się coś znajdzie. Moja była na grubość palca. Po zaklejeniu jej (ale dokładnym) i pogazowaniu około 15 od zera do max obrotów będzie ok. Wtryski też żadko padają w tych autach - zazwyczaj powyżej 250tyś km. Ale to naprawde żadkość. Chyba że lejesz jakąś tania zupę albo lejesz cały czas domieszki "uszlachetniające".
_________________
Rover 420 SLDI 2.0 105KM 1999r
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Sty 15, 2009 22:57   

tzn wtryski ok chyba ale z ciekawości pytałem :) przebieg 102.000 wiec chyba jeszcze nie pora na nie :D Auto ogolnie nie dymi tzn jak dostanie pedał w podloge pod obciążeniem to normalne ze tam se baka puści ale zaciekawiło mnie to co napisałes o tej nieszczelności bo musze chyba zmienić ten gumowy wąż co idzie z turbawki do IC bo jak kupiłem auto to był on przecięty cały i wsadzona jakaś złączka i na opaski zrobione :) Jakiś Mc Giver to zrobil :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
konradlot 




Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 38
Skąd: Londyn



Wysłany: Czw Sty 15, 2009 23:38   

no zrób tą rurę i nawet Ci na czarno nie buchnie później jak "pogazujesz". A tak naprawde zobaczysz na postoju jak pogazujesz ile syfu jest jak masz dziurę. Ja też tak myślałem,że jak diesel na czarno zadymi se to luz ale nie do końca. Jak wszystko jest szczelne to jest czysto za tobą nawet jak białej gorączki dostaniesz :)
_________________
Rover 420 SLDI 2.0 105KM 1999r
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Sty 15, 2009 23:43   

ale chyba nie mam dziury moim zdaniem szczelne to jest ale ok zobacze wymienie i zdam relacje :) :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
konradlot 




Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 38
Skąd: Londyn



Wysłany: Czw Sty 15, 2009 23:48   

jak nie masz dziury to na postoju przegazuj nagar i będzie spokój na jakiś czas (jak długo? to zależy jaki masz styl jazdy). Turbinę czasami trzeba "przedmuchać" :) Ja to robie średnio raz na miesiąć jak jadę i za mną nikogo nie ma :razz: to daje luz i sie bawie gazem :)
_________________
Rover 420 SLDI 2.0 105KM 1999r
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Sty 15, 2009 23:52   

Mój styl jazdy latem raczej sam przedmuchuje nagary :D ale zimą tego nie robiłem :) jutro zobacze :)

[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 22:11 ]
konradlot miałeś racje dziś go przegazowałem z 15 razy konkretnie i juz nawet bąka nie puszcza hehe :) dzięki kolego :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] nierówne obroty oraz nadmierne kopcenie
teroz Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Mar 29, 2013 15:16
sawek112
Brak nowych postów [r620] utrata mocy i kopcenie na czarno silnik zgasł
vck1000 Rover serii 600, Honda Accord 10 Sob Lut 09, 2013 00:19
R.E.D.
Brak nowych postów [R620] Problem z tylna klapa w R620
Chodzi o zalozenie z R600(po kolizji)
lu_cky Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Paź 11, 2009 19:30
marthinez
Brak nowych postów [R620] Czy części od R400 pasują do R620?
SupportOnline Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Cze 09, 2013 10:36
tronsek
Brak nowych postów [R620] Kłopot ze spalaniem gazu w r620
szags Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Paź 22, 2007 22:39
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink