Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Wiązka przewodów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Wiązka przewodów
Autor Wiadomość
Bartex19881 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 25
Skąd: Sokółka



Wysłany: Sro Mar 25, 2009 21:44   [R620] Wiązka przewodów
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam, mam pytanko o wiązkę przewodów w R620 Sdi. mianowicie, po ostatnich moich postach na forum postanowiłem w końcu sprawdzic wiązkę, i ku mojemu zdziwieniu znalazłem dwa felerne kabelki; jeden był złączony na skrętkę więc go zlutowałem, gorzej jest z drugim wygląda jakby dwa ekrany z przewodów pompy były połączone razem i wydaje mi się że tak nie powinno byc. Załączam zdjęcie i proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

[ Dodano: Sro Mar 25, 2009 22:14 ]
Jakośc nie jest najlepsza, ale czego się spodziewac po zdjęciu z telefonu, jednak mam nadzieję że się czegoś dopatrzycie. :smile:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 31, 2011 18:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 25, 2009 21:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Mar 25, 2009 22:18   

Faktycznie, ciężko się tu dopatrzyć dokładnie o co chodzi, ale u mnie z tego co pamiętam jest tak samo.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Mar 25, 2009 22:20   

Ekran jak najbardziej może a nawet powinien się stykać ze sobą. Zasady ekranowania są takie, że ekran się uziemia na jednym z końców przewodu. W przypadku są to tak krótkie odcinki, że nie ma to znaczenia gdzie się stykają :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Bartex19881 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 25
Skąd: Sokółka



Wysłany: Czw Mar 26, 2009 14:47   

Mam jeszcze jedno pytanie, jeżeli komputer wymrugał błąd nastawiacza dozującego paliwo to czy on, ten nastawiacz znajduje sie na pierwszym wtryskiwaczu bo widziałem że podłączona jest do niego jakaś kostka i czy wystarczy sprawdzenie wtrysków i ewentualna wymiana końcówek? Dodam że roverek potrafi nieźle zakopcic, a to może byc spowodowane lejącymi końcówkami?
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Czw Mar 26, 2009 15:15   

Bartex19881 napisał/a:
czy on, ten nastawiacz znajduje sie na pierwszym wtryskiwaczu bo widziałem że podłączona jest do niego jakaś kostka


To sie chyba nazywa nastawnik i chyba raczej w pompie wtryskowej jest.

[ Dodano: Czw Mar 26, 2009 15:16 ]
Cytat:
Dodam że roverek potrafi nieźle zakopcic, a to może byc spowodowane lejącymi końcówkami?


Ewentualnie złym kontem wtrysku...
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Mar 26, 2009 17:45   

Nastawiacz czy nastawnik, nie ma to znaczenia, powodem prawdopodobnym błędu jest tylko wiązka.

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741

Na pierwszym wtryskiwaczu jest czujnik podniesienia igły.
 
 
Bartex19881 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 25
Skąd: Sokółka



Wysłany: Czw Mar 26, 2009 20:31   

To już naprawdę nie wiem o co chodzi, wiązkę oglądałem dosyc dokładnie i nie zauważyłem większych otarc izolacji kabli poza paroma połączeniami (3 kabelki łączą się z 1)itp. to nic szczególnego, nie sprawdzałem czy ma gdzieś przebicie czy coś takiego bo nie mam aparatury, ale będzie trzeba się chyba wybrac do jakiegoś elektryka czy coś.


Ps. Link który podałeś Thef nie działa, wyświetla błąd ogólny. Dzięki.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Mar 26, 2009 20:46   

Bartex19881 napisał/a:
To już naprawdę nie wiem o co chodzi, wiązkę oglądałem dosyc dokładnie i nie zauważyłem większych otarc izolacji kabli poza paroma połączeniami (3 kabelki łączą się z 1)itp. to nic szczególnego, nie sprawdzałem czy ma gdzieś przebicie czy coś takiego bo nie mam aparatury, ale będzie trzeba się chyba wybrac do jakiegoś elektryka czy coś.
A wtyczki czyściłeś? A przy wejściach do wtyczek przewód się może złamać zresztą nie tylko tam.

Link działa, może akurat forum miało zawiechę ;) .
 
 
Bartex19881 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 25
Skąd: Sokółka



Wysłany: Pią Mar 27, 2009 20:37   

Thef a nie wiesz czy można gdzieś dostac takiej wiązki przewodów (rozumie się używanej ale w pełni sprawnej) jeśli dobrze pamiętam to idzie ona aż od rozrusznika poprzez pompę do dwóch okrągłych wtyczek,czy nie?
Za wszelkie info będę wdzięczny.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Mar 27, 2009 20:50   

Pewnie u kogoś kto sprzedaje części z rozbiórki. Tyle, że co do jakości to nigdy nie wiadomo, bo to też używane, no i trzeba uważać odnośnie anglików lub wyposażenia w klimę, bo pewnie się różnią. Można też zapewne zrobić nową wiązkę w oparciu o starą w jakimś wyspecjalizowanym zakładzie, ale co do szczegółów to się nie orientuję.
 
 
Bartex19881 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 25
Skąd: Sokółka



Wysłany: Pią Mar 27, 2009 21:34   

Czym może się różnic silnik SDi w angliku od europejskiej wersjii, ja mam podstawową wersję bez klimy.

A już myslałem że pójdę na łatwiznę i jakoś ogarnę tego mojego Roverka, a tu zonk, i wychodzi na to że trzeba szuka odpowiedniego modelu. Już nawet rozejrzałem się na allegro i widziałem 45-tkę z małym przebiegiem oczywiście anglik do rozbiórki, sądzisz że przypasowałoby i czy jak ja nie mam klimy to bedzie aż taka różnica? Może po prostu da się "nie podłączyc "jakiejś kostki i git będzie co? (ten z allegro to też SDi)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Turbina czy wiązka??
RoBBoD Rover serii 600, Honda Accord 19 Pon Cze 07, 2010 17:38
Gość
Brak nowych postów [R620] Wyciek oleju z przewodów - pytanie
lookacz Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Wrz 01, 2010 15:48
berserker8888
Brak nowych postów [R620] Nie mogę zdjąć przewodów zapłonowych
gucwiz Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Kwi 23, 2010 20:30
Perez
Brak nowych postów [R620] Wiązka elektryczna pompy wtryskowej
richmond Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Mar 01, 2010 21:24
richmond
Brak nowych postów [R620] Wypięcie przewodów z kostki czujnika 2pin
thef Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Mar 29, 2010 23:42
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink