Forum Klubu ROVERki.pl :: [rover 45 , 1,4 benzyna+Lpg rok 2000] 3 problemy techniczne
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[rover 45 , 1,4 benzyna+Lpg rok 2000] 3 problemy techniczne
Autor Wiadomość
Edwardosks 




Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Gliwice



Wysłany: Wto Cze 02, 2009 09:35   [rover 45 , 1,4 benzyna+Lpg rok 2000] 3 problemy techniczne

Na wstępie Witam Wszystkich użytkowników forum i serwisu roverki.pl
Jestem szczęśliwym posiadaczem od ponad miesiąca Roverka 45 1,4 benzyna+lpg rocznik 2000

I mam kilka małych a może i większych problemów mam nadzieje, ze szanowni użytkownicy, klubowicze pomogą „młodemu” dadzą kilka rad lub namiarów – tak propos jestem z Gliwic.

Mam 3 problemiki z moim roverkiem wymienię je pokrótce i napisze co już próbowałem z tym fantem zrobić:

1. Imobilaiser centralny zamek alarm problem jest następujący:

Na początku auto dało się otworzyć i zamknąć tylko za pomocą pilota po 2 tygodniach czasu wystąpił problem auta nie dało się czasem dość długą chwile otworzyć lub zamknąć za pomocą pilota, wymieniłem więc bateryjke ale problem pozostał udałem się do serwisu w Gliwicach gdzie zostało mi naprawione otwieranie kluczykiem drzwi i wyłączenie alarmu, mechanicy stwierdzili, ze miałem odłączony jakiś mały mechanizm który powodował wyżej wymienioną usterkę. Ale znów po kolejnym tygodniu użytkowania problem powrócił ale w innej wersji chciałem wejść do auta ale nie chciało się otworzyć za pomocą pilota więc kluczykiem otworzyłem, wsiadam jednak nie da się odpalić imobilaiser zadziałał i nie wykrywa pilota po kilku nerwowych naciśnięciach pilota rozebraniu go przedmuchaniu i modlitwach auto wykryło pilota i odpaliło. Pojechałem do serwisu z myślą taką, ze dokupię sobie pilota a oni mi go zakodują gdyż niestety posiadam tylko jednego a może problem tkwi w nim jednak serwis powiedział, ze się tak nie da że jedyna rada to wymontować cały system imobilasera i żeby auto jeździło bez niego.

Moje pytanie jest takie w czym może tkwić problem, czytałem na forum że jest możliwość zakodowania pilota i nawet sprawdzenia kodu awaryjnego otwierania który przydął by mi się bo go niestety nie posiadam, wiem , ze taki problem w roverkach jest częsty co radzicie drodzy użytkownicy. Serwis w którym byłem w Gliwicach mieści się na placu Piastów i jest , ze tak ujmę liderem w systemach zabezpieczeń więc zdziwiłem się ich odpowiedzią.
Probowałem również do tarnowskiego ale do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi na zadanie im pytania a po kolejnych telefonach słyszę tylko proszę zadzwonić później gdyż pana z serwisu nie ma dziś i tak od 2 tygodni .



Problem nr 2.
Dmuchawa w ustawieniu nr 4 działa bez problemu ustawienie 1,2,3 brak jakiejkolwiek reakcji czym to może być spowodowane, jakie ewentualne są koszty naprawy i czy polecanie jakiegoś dobrego ( i logicznie cenowego) speca z terenu Gliwic

Byłem z tym problemem u jednego najbliższego mechanika ale powiedział, ze musze zostawić auto minimum na 2/3 dni bo jak on to rozkręci itp. Itd. A ja mam nadzieje, ze w jeden dzień da się to załatwić.



Problem nr 3 instalacja gazowa.

Odpalam na benzynie jadę jadę jadę i wszystko na benzynie OK., ale po przełączeniu na gaz jedzie ok. ale przy przychamowymaniu lub gwałtownym hamowaniu albo manewrach auto gaśnie i jest problem z odpaleniem kręcę kręcę i dopiero po 15-30 sekundach auto załapuje.

Wiem, że najpierw musi się spalić gaz potem znów benzyna i auto ma za dobra mieszankę na raz i dlatego nie chce odpalić za 1 razem ale dlaczego gaśnie? Czy to moja wina, ze źle operuje sprzęgłem lub zbyt dynamicznie jade? Mechanicy gazwnicy sprawdzili instalacje i stwierdzili że jest OK. wiec w czym tkwi problem ? Trochę zestresowany jestem jak mi gaśnie np. na światłach i stwarzam w godzinach szczytu korki wiec jadę teraz na benzynie, ale po to mam gaz, aby na nim jeździć.

Problem 4 to wyskakujący wsteczny bieg czasem ale mam ta to sposób trzymam drążek zmiany biegów jak cofam 


Z góry dziękuje wszystkim za rady, porady i za chęć pomocy.
Pozdrawiam Krzysztof
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 02, 2009 09:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Cze 02, 2009 10:20   

Edwardosks napisał/a:
dokupię sobie pilota a oni mi go zakodują


Kup używany na allegro za 50-70zł lub nowy za 200 zł - zakodować jak najbardziej można. Niech koledzy i koleżanki ze Śląska powiedzą, gdzie jest tam Testbook i tam się udaj :)
Pilot masz po prostu zwalony. Możesz poza tym na www.tomateam.pl kupić zestaw naprawczy do pilota :) Radzę naprawić ten i dorobić drugi. Jak dorabiałem sobie ostatnio to kosztowało mnie wszystko 165 zł (99 zł programowanie + 66 zł pilot i przesyłka.

Edwardosks napisał/a:
Dmuchawa w ustawieniu nr 4 działa bez problemu ustawienie 1,2,3 brak jakiejkolwiek reakcji czym to może być spowodowane


http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#64
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10897
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Cze 02, 2009 10:25   

ad1. wygląda na to, ze coś nie łączy w pilocie. Jeśli radzisz sobie sprawnie z lutownicą, to go obejrzyj, popraw podejrzane luty (nie podejrzane też), wyczyść, możesz też podmienić guziczkii powinien hulać. Jeśli nie masz pewności co do swoich umiejętności lutowania, to znajdź jakiś serwis telefonów komórkowych, tam Ci pilota przelutują za piwko :cool:
ad2. http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#64
u Ciebie jest dokładnie tak samo jak w R400. 15 minut roboty koszt do 5 złych za oporniki. :cool:
ad3. to już musisz się zgłosić do jakiegoś porządnego gaziarza :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Edwardosks 




Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Gliwice



Wysłany: Wto Cze 02, 2009 13:34   

dzięki panowie za rady z gazem udam się do specjalisty z dmuchawą dzięki waszym radą też sobie poradze. tylko co do pilota gdzie na terenie Gliwic lub okolic można dokonac takiej usługi zakodowania drugiego pilota i odczytania kodu awaryjnego otwierania??

I gdzie mozna dokonac zakupu pilota do rovera? czy mozna kupić gdzieś nowy czy tylko na uzywki liczyć sprawdzałem już na allegro ale tam są całe komplety po 200-400zł
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Cze 02, 2009 16:52   

Napisz do użytkownika PHJOWI lub do mariusz418, jeżeli chcesz nowy pilot od razu z programowaniem (lecz trzeba do nich jechać).
Jeżeli nowy pilot to www.tomateam.pl
Używki w dobrym stanie na allegro można dostać :)
Warsztatów poszukaj TU
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Cze 02, 2009 19:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Lis 18, 2010 02:41
kasjopea
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [R45 1,6 2000 benzyna kłopoty z paliwem] !
walus744 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Sie 07, 2010 13:18
thansen
Brak nowych postów [Rover45]Muli/Dusi sie przy 2000 obrotow LGP/BENZYNA 1.8
oskarlelystad Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Nie Maj 26, 2013 13:11
oskarlelystad
Brak nowych postów [R45 1.8 benzyna '01] problemy z ABS
niemal ciągle pali się kontrolka a jak gaśnie to nawet przy lekkim hamownaiu pedał drapie...:(
sniffer1980 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Sob Maj 30, 2009 14:06
REMO



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink