Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420 Diesel 1998] Wymiana silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420 Diesel 1998] Wymiana silnika
Autor Wiadomość
Robert 



Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: Mszczonów



Wysłany: Pon Sie 03, 2009 10:49   [R420 Diesel 1998] Wymiana silnika

Mam pytanie czy wyjmując silnik trzeba go wyjmować że skrzynią biegów czy bez? I czy jest jakaś blokada gazu od klimatyzacji żeby nie uciek gaz?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 03, 2009 10:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sie 03, 2009 11:05   

Jesli chodzi o klimę, to przy wyjmowaniu silnika nie obejdzie się, bez rozszczelnienia klimatyzacji (silnik wyjmujesz razem ze sprężarką) Najlepiej przed demontazem podjechać do klimaludków, żeby ściagnęli czynnik z układu - jeśli jest taka mozliwość oczywiście. Co do skrzyni, to myślę, że najłatwiej jest wyjać jest cały zespół napędowy (silnik + skrzynia), później wymienić silnik na zewnątrz auta i znowu w całości wstawić do samochodu. Zresztą, obawiam sie, ze jest za mało miejsca, zeby wysunąć sam silnik nie ruszając skrrzyni.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Robert 



Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: Mszczonów



Wysłany: Pon Sie 03, 2009 12:00   

Jak najprościej wyjąć półośki ze skrzyni biegów.?
A i czy silnik ze skrzynią biegów wysunąć na dół czy do góry?
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sie 03, 2009 12:27   

półośki ze skrzyni wychodzą gładko podważasz z dwóch stron i już, one są zabezpieczone tylko takim pierścieniem sprężynujacym. Wczesniej oczywiście trzeba rozpiąć sworznie od kół, żeby było pole manewrów tymi półosiami no i olej ze skrzyni biegów spuścić, bo wyleje się przez wyjścia półosi. Silnik ze skrzynią wyjdzie dołem, górą raczej się nie zmieści (przynajmniej w R200).
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 2.0 diesel 1998] problem z centralnym
pj78 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Sty 15, 2010 20:09
staf
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R420] Wymiana silnika
VOYTAZ89 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Paź 09, 2014 07:27
Adrian
Brak nowych postów [R420 D] Wymiana oleju silnika w dieslu L
Jak odpowietrzyć ukł. turbiny
exit_x Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Wto Lis 10, 2009 12:29
szoso
Brak nowych postów [R400] [2.0] [1998] [diesel] Ile dostanę za katalizator?
JeRRy3D Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Lip 17, 2017 13:58
Memento
Brak nowych postów [Rover 400 2 litry diesel 1998] Problem z pompą hamulcową!!!
POMOCY!!!
Maxu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Sie 05, 2009 11:20
farek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink