Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Dziura w skrzyni biegów .....
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Dziura w skrzyni biegów .....
Autor Wiadomość
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Sie 21, 2009 15:11   [R620] Dziura w skrzyni biegów .....
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam !

Jakis czas temu miałem problem z hałasującą skrzynią biegów

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=44059

Dziś pojechałem do mechanika i na podnośniku jak razem patrzyliśmy jest dziura w skrzyni jakby cos wybiło to od środka

Stad moje pytanie jaki rodzaj skrzyni jest w silniku z seri T jest to skrzynia 5 biegowa czy można założyć skrzynię 6 biegową jake oznaczenia maja skrzynie przegłądałem forum i tak średnio znalazłem informację

dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 01:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 21, 2009 15:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pią Sie 21, 2009 18:59   

Skrzynia jest taka sama jak w Dieslu SDi.
Oznaczenie PG1 ale nie wiem jak się ma sprawa przełożeń.

A gdzie znalazłeś skrzynie 6 biegową.
Nie słyszałem aby takie były w 600...
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Sie 21, 2009 20:02   

dzieki za zainteresowanie

dowiedziałem się juz ze jednak skrzynia posiada drobną różnicę w stosunku do diesla skrzynia pasuje to jest pewne lecz do benzyny posiada tzw torsen - samoblokujący się mechanizm różnicowy i stąd moje pytanie czy jak zakupię skrzynię z diesla da się ten mechanizm tam przełożyć bo jeśli tak to byłoby po kłopocie, licze na waszą pomoc :)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sie 21, 2009 20:09   

na duuży % obudowa będzie taka sama i nie powinno być problemu z zamianą wnętrza - moim zdaniem najlepiej będzie przerzuciś kompletne wnętrze z Twojej obecnej skrzyni do nowej obudowy ... ale to niech najlepiej mechanik oceni po rozpołowieniu skrzyni i ocenie stanu zębatek itp. :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Sie 21, 2009 20:33   

warto od razu taką skrzynie remontować tzn wymienić łożyska itp czy na starych jechać auto jest przewidziane jeszcze na jakies 4 lata
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sie 21, 2009 20:42   

Raczej wymieniać ... zresztą sam ocenisz w jakim są stanie bo i tak skrzynia będzie rozpołowiona :ok: .... żałuję, że ostatnio jak miałem wyjętą skrzynię, ze nie zajrzałem do środka, bo na moje ucho trochę nie tak pracuje :roll: ale cóż ... jak się posypie będę się martwił ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Sie 21, 2009 20:59   

rozumiem ze skrzynia z diesel może być dowolna z modelu 600 .... ?
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sie 21, 2009 21:04   

w R600 dieslu tylko jedna skrzynia była ... a skrzynia PG1 była też w innych modelach obudowa powinna być taka sama ... różnica moze być w samej poduszce silnika i mocowaniu wysprzęglika .... tego niestety nie wiem dokładnie :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Sie 21, 2009 21:40   

znasz może oznaczenie skrzyni biegów z 620 ti bedę wdzięczny ... (np P2C4 lub N2D4 z pozostałymi numerami) tylko z mojego modelu :)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sie 21, 2009 21:58   

PG1 C6 FTUT ... to znalazłem danych technicznych R620Ti.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sie 21, 2009 23:01   

W U.K. byly skrzycznie 6 biegowe do kupienia za 5.000 Funtow :evil:

Mozliwosc jest tylko kasa trzeba miec :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Sie 21, 2009 23:10   

cena kilku roverków :) ale jaki komfort :) i cisza
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sie 21, 2009 23:15   

no nie powiem ... 6 by się przydała ... ale .... może jak wygram w totka :rotfl:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sie 21, 2009 23:28   

BorysOpole napisał/a:
ale jaki komfort :) i cisza

Dokładnie :mrgreen: Problem w tym ze robią ta skrzynie indywidualnie a nie masowo i dlatego taka cenna :sad:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Sie 22, 2009 11:39   

Dziś przeglądałem jeszcze inne fora i znalazłem informację na temat spawanie takich elementów co o tym sądzicie ?

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54220
 
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Sob Sie 22, 2009 11:50   

WITAM


ZAŁUŻ SKRZYNIĘ O MF LUB TF Z SILNIKIEM VVC



POZDRAWIAM
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Sie 22, 2009 20:04   

mariusz418 napisał/a:
WITAM


ZAŁUŻ SKRZYNIĘ O MF LUB TF Z SILNIKIEM VVC



POZDRAWIAM


Możesz wyjaśnić dokłądniej :) ?
 
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Sob Sie 22, 2009 21:43   

Napisał, że można założyć skrzynię z modelu MG F/TF z silnikiem VVC :twisted:
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Olej do skrzyni biegów
czy sie zalewa???
mazda11 Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Paź 05, 2008 14:03
FSEbola
Brak nowych postów [R620] Simering w skrzyni biegów...
phoenix123 Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Gru 14, 2008 13:01
phoenix123
Brak nowych postów [R620] Łożyska w skrzyni biegów
megaarab Rover serii 600, Honda Accord 7 Czw Lip 12, 2007 00:05
piter34
Brak nowych postów [R620] Olej do skrzyni biegów
phoenix123 Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Sie 06, 2008 19:57
thef
Brak nowych postów [R620] Uszczelniacz skrzyni biegów
muflon31 Rover serii 600, Honda Accord 11 Pią Sty 18, 2008 18:58
przemo285



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink