Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Kłopot z zapalaniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Kłopot z zapalaniem
Autor Wiadomość
robi81971 



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 14
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Lip 10, 2009 09:04   [R75] Kłopot z zapalaniem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Rano gdy jest zimny pali bez kłopotu za pierwszym razem Caly dzien jak jezdze w mieście pali normalnie silnik jest normalnie nagrzany Ale gdy wyłacze go na 2-3 godz i gdy silnik prawie caly ostygł ale jeszcze nie do konca nie zapala nigdy . Komputer pokazal bład z czujnikiem temperatury chyba powietrza ciagle pokazuje minus 40stopni czy to moze byc wina przeplywomierza ? ktory notabene jest odpiety .
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 06, 2010 23:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 10, 2009 09:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lip 10, 2009 22:04   

Nie, przepływomierz nie ma nic do rzeczy.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Lip 10, 2009 22:47   

jak pokazuje -30 a nie -40 to prawdopodobnie jest to czujnik powietrza ale tego zewnętrznego i służy on do klimy. Ale jeśli to nie ten to swego czasu gdy jeździłem benzyniakiem padnięty czujnik temp. cieczy powodował, że samochód nie palił. Jak jest w dieslu nie mam pojęcia...
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 10:23   

przepływka też mierzy temp. powietrza zassysanego , i jak jest odpięta to tak będzie.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
robi81971 



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 14
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Lip 12, 2009 12:51   

Czyli jak wymienię przepływke to powinien zapalać? Czy ktos moze wie która konkretnie część za taki stan rzeczy odpowiada ?
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Lip 12, 2009 12:57   

skoro PHJOWI mówi, że przepływka mierzy temp. powietrza to tak napewno jest ale mimo to bez przepływki można jeździć. Już paru ludzisków tu pisało, że jeździli bez podpiętej. Przyczyny szukaj raczej gdzie indziej...
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Lip 12, 2009 19:45   

znam ludków co bez przepływy śmigają 5 lat i jest ok .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
ordowik1_o2.pl 




Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 22
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 04, 2009 20:57   

robi81971 udało Ci się rozwiązac problem ? Mam dokładnie to samo. Silnik kręci zapala na sekundę, dwie i gaśnie !! :evil: :evil:
 
 
 
robi81971 



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 14
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Paź 04, 2009 21:18   

Tak to był czujnik polozenia walka rozrzadu Po wymianie jak reką odjął Tylko kup oryginalny bmw koszt okolo 400zl
 
 
 
ordowik1_o2.pl 




Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 22
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 04, 2009 21:51   

Dzięki za iście błyskawiczną odpowiedź. :mrgreen:
Od jakiegoś konkretnego modelu BMW ?
Jak możesz to napisz mi jeszcze czy łatwy jest do niego dostęp bo nie wiem gdzie on się znajduje. Jak zdiagnozowałeś że to czujnik wałka a nie wału ? :mrgreen:
 
 
 
robi81971 



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 14
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Paź 05, 2009 13:12   

Czujnik i tak jest od BMW ( jak caly silnki ) wiec jak go wyjmiesz to prawdopodobnie bedzie tam symbol BMW i numer ktory podajesz w sklepie jak bedziesz kupował Pod kompem wyszlo ze albo walu albo rozrzadu Wiec kazalem wyjac ten na dole i sprawdzic wyszlo ze jest dobry wiec bylo jasne ze to ten na gorze ( na 90 % padaja od walka rozrzadu to sa typowe objawy z tym paleniem) Zdejmujesz pokrywe silnika i odkrecasz dwie srobki wymiana jest dziecinnie prosta Najlepiej wykrec najpierw czujnik i z nim idz do sklepu, moga byc bardzo delikatne roznice w wygladzie ale to nie ma znaczenia Ja ma anglika i u mnie jest po lewej strone wychodza z niego dwa kabelki

Pozdrawiam
 
 
 
ordowik1_o2.pl 




Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 22
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 22, 2009 10:18   

Może komus sie przyda.
Nastąpiła zmiana indeksu czujnika wałka rozrządu w BMW, odpowiednikiem czujnika o num. 2 249 320 F jest nowy: 7796054 (info z BMW).
W Warszawie w BawariaMotors - koszt nowego 390,19zł (dostępny od ręki).
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Kłopot z zapalaniem po lekkim wystygnięciu
gienek73 Rover serii 75, MG ZT 9 Wto Mar 08, 2011 17:13
gienek73
Brak nowych postów [R75] Problem z zapalaniem
adamlaziska Rover serii 75, MG ZT 4 Czw Gru 31, 2009 19:28
adamlaziska
Brak nowych postów [R75] Problem z zapalaniem
pemek1606 Rover serii 75, MG ZT 62 Nie Maj 31, 2009 16:38
syku4
Brak nowych postów [R75] Problem z zapalaniem
michalmaestro Rover serii 75, MG ZT 9 Czw Lip 29, 2010 09:09
Rowan
Brak nowych postów [MG ZT] Kłopot z obrotami, LPG
krystian1 Rover serii 75, MG ZT 22 Czw Wrz 25, 2008 12:43
cino20



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink