Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Hello from Russia! Need advice about E39 Clutch
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Hello from Russia! Need advice about E39 Clutch

Just fitted BMW clutch master cylinder
Autor Wiadomość
atas 



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 2
Skąd: Moscow



  Wysłany: Pią Lut 05, 2010 20:47   [MG ZT] Hello from Russia! Need advice about E39 Clutch
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie

Hello everybody!

Today i've fitted that master cylider from BMW E39.
It works but the work way of pedal is pretty short and the pedal is hell heavy! Please advice what it could be?

Thank you.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 30, 2010 21:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 05, 2010 20:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 05, 2010 21:12   

check this topic, look on 13 site, or send to me your orginal master and i will regenerate.

http://forum.roverki.eu/v...ght=podobno+bmw

On BMW you must change mount or lug of master.
_________________
Pamparampam
Ostatnio zmieniony przez Boncky Pią Lut 05, 2010 23:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 05, 2010 21:26   

dorzuć link do tematu Boncky ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Lut 05, 2010 21:35   

http://forum.roverki.eu/v...0&postorder=asc

http://forum.roverki.eu/v...r=asc&start=720
 
 
atas 



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 2
Skąd: Moscow



Wysłany: Pon Lut 08, 2010 08:38   

Thank you!

My problem is that cylinder was mounted a litlte bit far away form original holes.
http://dl.dropbox.com/u/2...ed/RIMG0132.jpg

Another thing that as is see in your pictures you have changer the position of cyliner upper from the original one. I think its a better decision because this cylinder need longer arm to operate. Its clear.

Spent a lot of time to finish this mod. Decided to stop and byu cylinder for R75 made by Luk :)

Thank you brothers!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink