Forum Klubu ROVERki.pl :: [k series] w silnikach serii k wystepują różne mocowania?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:06
[k series] w silnikach serii k wystepują różne mocowania?
Autor Wiadomość
grnb 



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 18
Skąd: racibórz



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 12:31   [k series] w silnikach serii k wystepują różne mocowania?

czy stalowe mocowanie aluminiowej łapy od strony rozrządu w silnikach serii k występowało w różnych wersjach czy wszystkie mają takie samo?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 12:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10887
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 12:34   

inne jest w R75, inne w 45/400, inne w 25/200, inne w 100 i jeszcze inne w MG-T/TF a w polonezie nie występuje ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
grnb 



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 18
Skąd: racibórz



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 13:06   

czyli jeśli nie pasuje mi łapa z rovera 75 to może oznaczać że ma silnik z jakiegoś mniejszego? innymi słowy otwory do mocowania owej łapy są inaczej rozmieszczone tak?

nie ma ktoś zdjęcia silnika 1,8 bez przykręconej łapy od strony rozrządu?
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 13:33   

Takie może być?




Tutaj wersja z turbo:

_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
grnb 



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 18
Skąd: racibórz



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 13:56   

no super!. Wy macie takie mocowania na 2 śruby jak na pierwszym zdjęciu? bo moje jest stalowe i krztałtem bardziej zbliżone do tego drugiego jak od turbo. wychodzi na to że łapa od turbo też jest inna więc może musze sobie taką kupić i będzie ok?
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 17:00   

W polonezie tez jest to mocowanie pod lape ale nie wykorzystane. Z tego co pamietam to na dwie sruby. Cos jak na tej pierwszej fotce. Jak kupilem motor od R75 to bylo takie jak na tej drugiej, a silnik nie byl turbo.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
grnb 



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 18
Skąd: racibórz



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 18:28   

wychodzi na to że muszą być co najmniej 2 mocowania na 3 śruby bo moje otwory nie pokrywają się z otworami w łapie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Silniki serii K] Filmik dokumentalny o K-Series
po angielsku + tłumaczenie
mpg Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 13 Sob Kwi 04, 2009 15:58
SeniorA
Brak nowych postów [L-series] Podręczny tester diagnostyczny serii L z Vp37
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 20 Czw Sty 04, 2018 14:30
Remigiusz
Brak nowych postów [G-series] Diesel G-series CommonRail
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Pią Sty 30, 2015 23:43
Remigiusz
Brak nowych postów [R All] Różnice w silnikach 1.8
sebeks Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 16 Sro Mar 12, 2014 19:43
MultecFSO
Brak nowych postów [MGF] Co sądzicie o tych silnikach (konkretne egzemplarze)
Mad Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Czw Kwi 28, 2011 10:56
Mad



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink