Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160] TŁUMIK KOŃCOWY
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160] TŁUMIK KOŃCOWY

coż to jest??
Autor Wiadomość
PopeY 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 208
Skąd: Konin



Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 13:02   [MG ZR 160] TŁUMIK KOŃCOWY

Witam

Kilka dni temu usuwałem końcowy tłumik i co sie okazało. Nad końcówkami było coś w rodzaju zaworu do którego podłączony był wężyk. Kolega powiedział, że jest to zawór regulujący otwarcie komór w tłumiku.

I moje pytania:

Coż to za zawór??
Co to za wężyk który był do niego podłączony??
Czy znajdzie ten tłumik rozwiązanie w innym aucie??

Pozdrawiam
_________________
MG ZT 190
Kocham oryginalne auta
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 13:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 20:31   

PopeY napisał/a:
Coż to za zawór??

Zawor ktory dlawi wydech. Po to by przy nizszych obrotach silnik mial wiekszy moment obr. (mniejsze oproznienie wydechu podwyzsza cisnienie w cylindrach) .Przy wysokich obrotach (otwarciu przepustnicy) sie otwiera calkowicie bo silnik ma wiecej powietrza i zwieksza moc ( cos jak przelotowy wydech wtedy gdy jest potrzebny.)
PopeY napisał/a:
Co to za wężyk który był do niego podłączony??

Wezyk podcisnieniowego sterowania tego zaworu.
PopeY napisał/a:
Czy znajdzie ten tłumik rozwiązanie w innym aucie??

Tlumnik tak ,ale zawor nie bardzo, raczej musi byc zestrojony z konkretnym autkiem.
Poza tym zawor sprawia ze silnik jest cichy do pewnych obrotow tak ze sasiedzi nie przeklinaja Cie jak rano jedziesz do pracy (jesli dziala bo czesto sie zacina).
 
 
PopeY 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 208
Skąd: Konin



Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 13:47   

Dzieku Ci bardzo za pomoc

Szczerze powiem że zamontowałem teraz tłumik zrobiony na zamówienie w firmie Ulter bez tego zaworu i powiem że nie czuje żadnej różnicy,wręcz przeciwnie autko wydaje mi sie żwawsze.
_________________
MG ZT 190
Kocham oryginalne auta
 
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 21:54   

PopeY napisał/a:
Szczerze powiem że zamontowałem teraz tłumik zrobiony na zamówienie w firmie Ulter bez tego zaworu i powiem że nie czuje żadnej różnicy,wręcz przeciwnie autko wydaje mi sie żwawsze.

Calkiem mozliwe ,jesli zawor byl zle sterowany ,albo nie byl wcale. Te zawory czesto rdzewieja i zapiekaja sie i nie dzialaja tak jak powinny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [mg zr 1.8 (160) ] tłumik końcowy
gacek999 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Kwi 14, 2009 20:14
marcinmarcin
Brak nowych postów [R 200 1.6 16V `98r.] Tłumik końcowy
wild_weasel Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Paź 06, 2008 10:13
wild_weasel
Brak nowych postów [r 200] tłumik końcowy
domel101 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Nie Sie 22, 2010 08:41
domel101
Brak nowych postów [mg zr 120] Tłumik koncowy
samuro Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Nie Cze 28, 2009 14:30
samuro
Brak nowych postów [R214 Si 97] Tłumik końcowy
bandieta Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Maj 07, 2009 09:35
bandieta



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink